Gå til innhold

Utslett under puppene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som nevnt, jeg har fått utslett under puppene mine. Er rød under begge to (ser ut som en stripe etter bh'en), men mest utsatt på venstre side. Jeg mistenker sopp. Fastlegen er jo ikke tilgjengelig på en søndag, og det er ikke noe jeg gidder å løpe til apoteket for. Men likevel lurte jeg bare på om det er noe jeg kan gjøre/smøre på, for å dempe rødheten og utslettet? Og hva kommer dette av? Bh'en?

Finnes det noen eksperter der ute som kan gi meg en hjelpende hånd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
Som nevnt, jeg har fått utslett under puppene mine. Er rød under begge to (ser ut som en stripe etter bh'en), men mest utsatt på venstre side. Jeg mistenker sopp. Fastlegen er jo ikke tilgjengelig på en søndag, og det er ikke noe jeg gidder å løpe til apoteket for. Men likevel lurte jeg bare på om det er noe jeg kan gjøre/smøre på, for å dempe rødheten og utslettet? Og hva kommer dette av? Bh'en?

Det er nok mest sannsynlig sopp (lukter det ost?). Det finnes gode reseptfrie midler på apoteket - jeg har selv brukt Daktar (det er samme sopp som ved fotsopp så fotsoppmidler hjelper, selv om jeg selv ikke har hatt hjelp av Canesten i det hele tatt).

I tillegg til Daktar hjelper det med talkum - sånn at området tørker.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kanbkomme på grunn av fukt/svette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...