Villette Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fin siden, faerytale! Ser ikke ut som om man har så mye mage når man er 8 uker på vei, så kanskje litt tidlig å begynne å kjenne på magen. Skummelt med utflod ja, men det var så lite at jeg tenker ikke mer på det nå. Var bare svaaakt brunt. Håper det ikke kommer mer! Kjenner av og til litt svake mensmurringer i magen, ellers ikke så mange andre symptomer. Puppene er fremdeles ømme, men ikke så ille som i begynnelsen. Tror jeg er litt kvalm på kvelden, men ikke noe å skryte av akkurat Skal hjem til foreldrene mine i helgen, veldig fristende å fortelle det, men må vel holde meg litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kvalm i dag..ble det en gang etter lunsj. Ikke sånn konstant kvalme, mer sånn periodevis plutselig kvalm, og så brekker jeg meg. Men spyr ikke, liksom. Sorry detaljer Aah, skal bli godt med helg! Er sliten.. Dagens må ha: Spritebrus og french fries chips :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. oktober 2009 #23 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jaja, jeg hadde mage i uke 8 jeg Og hos legen i dag trodde han jeg var sånn uke 15-20 Men det er jo ikke normalt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehe, skulle ønske jeg kunne se det på magen allerede nå Er ikke super tynn, har litt ekstra akkurat rundt magen, så det tar gjerne litt tid før det vises? Føler dog at jeg er litt rundere i nedre del av magen, men husker ikke hvordan dette så ut før jeg ble gravid, er gjerne bare en ønsketenkning Var kos hjemme i helga, men fortalte det ikke. Må klare å holde meg til jeg er heeelt sikker på at det er noen der inne. Skal til legen på mandag, og grugleder meg til det. Gruer meg mest, redd han finner ut at jeg ikke er gravid likevel.. Er litt sliten om dagen, mindre energi og litt mer kvalm/uvel, men det varierer litt fra dag til dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har vært hos legen i dag, første kontroll. Der fikk jeg se et lite mirakel, og et hjerte som banket! Trodde ikke det var mulig å se noe på utvendig ultralyd så tidlig, men vi så det godt, både legen og jeg. En liten hvit prikk som blinket. Er så utrolig lettet! Det er noen der inne Dette er meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 30. oktober 2009 Huff, sliter litt med søvn for tiden.. 2 netter denne uken der jeg ikke har sovet Jeg har slitt med søvnproblemer i noen år, så har perioder der jeg sover dårlig. Nå er jeg selvsagt bekymret for at lite/ingen søvn kan skade fosteret, at det dør om jeg ikke sover. Selvsagt dumt å tenke slik, får iallefall ikke sove da. Er visst helt motsatt av alle andre gravide jeg, som er kvalme og trøtte og sover hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 3. november 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 3. november 2009 Oioioi! Oppdaget at tickeren min har skiftet bilde! Dette går jo fort I går morges spydde jeg for første gang :gjeiper: Ikke så mye å trakte etter, egentlig. Jeg er kvalm periodevis gjennom dagen. Som regel etter lunsj, og på kveldstid. Brekker meg også av og til, men spyr ikke. Jeg som var så redd for at jeg ikke har symptomer, jeg har jo det! Jeg pleier da ikke å gå rundt å brekke meg til vanlig, eller føle meg uvel/kvalm. Får være glad til at det ikke er verre! Har bestilt tidlig UL på Volvat den 16. nov. Er da 11 + 2. Jeg bare MÅ forsikre meg om at det er liv der fremdeles Tror jeg klarer å slappe litt mer av da. Gleder meg til de magiske 12 ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 15. november 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 15. november 2009 Nå var det lenge siden jeg har skrevet her! Har vært litt sliten den siste uken. Utrolig trøtt når jeg kommer hjem fra jobb. Og å være på jobb er også et slit, selv om jeg har ganske rolige dager (jobber på kontor) Kvalmen har tiltatt de siste 2 ukene, spyr ikke, men brekker meg titt og ofte. Ofte i forbindelse med at jeg er i bevegelse/går rundt om kring. Føler at det eneste som hjelper er å spise. Spiser ofte, men ikke store mengder, blir fort mett. I morgen skal jeg på UL på Volvat. Gruer meg skikkelig! Er kjempe redd for at det ikke er liv der lenger Prøver å berloige meg med at jeg tross alt har sett liv og et hjerte som slo i uke 8. Jeg har ikke hatt blødninger eller smerter heller. Symptomene mine, selv om de er ganske milde, er der enda. Ømme bryster, tydelige blodårer på brystene, sliten, kvalme/brekninger. Klarer liksom ikke helt å tro at det er noe der inne som vokser, jeg merker jo ikke noe til det! Man kan ikke se noe på magen min, kanskje litt om kvelden, men da er den nok bare oppblåst. Håper alt er bra på UL i morgen...er drit nervøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 16. november 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 16. november 2009 Jippi! Alt så fint ut :rødme: Gøy å se den lille sprelle der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villette Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 9. desember 2009 Oi, nå var det lenge siden jeg har vært innpå her Føler jeg har levd litt i min egen verden disse 3 første månedene. Nå begynner jeg å få litt mer energi, og kvalmen og brekningene er borte (stort sett) Kan fremdeles brekke meg plutselig av og til, men er ikke kvalm og uvel hver eneste kveld slik jeg var. Stekelukten som jeg slet med brekker jeg meg ikke av lenger. Verre er det å pusse tennene, da brekker jeg meg. Vet ikke helt hva som gjør det, tror det er noe med tannkremen som skummer. Ellers så føler jeg meg ikke særlig gravid lenger, siden jeg ikke er så sliten eller kvalm lenger. Gjør meg selvsagt litt engstelig, men det er vel normalt at dette blir bedre etter uke 12. Jeg engster meg mye for den lille inni der, er så redd for å miste. Selv om jeg fikk UL også i uke 12 + 4, klarer jeg ikke helt å slappe av. Tror jeg slapper av først når magen blir større og jeg kjenner liv. Har begynt å lure litt på om jeg kjenner liv allerede..kjenner små rykninger av og til, som en liten muskelrykkning eller leamus. Men vet jo ikke helt hvordan det skal kjennes da. Magen står bittelitt ut, men det ser mest ut som om jeg har spist litt for mye middag Vet ikke om det er noen der ute som leser det jeg skriver, men skriver nå uansett jeg. Er vel ikke den mest aktive på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå