Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å velge dildo?? Liker ikke harde og stive, har lyst på en myk og elastisk en, som er naturtro. Noen som har tips?? Trine
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å velge dildo?? Liker ikke harde og stive, har lyst på en myk og elastisk en, som er naturtro. Noen som har tips?? Trine Hvor stor (ca) vil du ha?
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Like stor som mannen mins, men ikke større. Max 18 cm. Trine
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Har prøvd denne da, fin den: http://www.nytelse.no/butikk/index.asp?ID=...52&PID=1214 Eneste er at den ikke er hudfarget. Litt større enn mannen din sins, fant ikke noe mindre, men er det så farlig da?
Gjest Gjest_MindCrime_* Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Søk på Vixskin i google.... det er det absolutt beste materialet som benyttes i dildoer. Det er så vidt jeg vet kun en butikk i Norge som selger de. Det er et 100% rent silikonprodukt og vil vare resten av livet. Mykt utenpå, hard på innsiden. Laget av noen kvinner i USA som har som målsetting å lage de mest naturtro dildoene i verden og det kan jeg med hånden på hjertet si at de har klart. Det KNUSER materialer som cyberskin osv. Den eneste bakdelen er at det er relativt kostbart, men kvaliteten gjør de verdt det.
Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Like stor som mannen mins, men ikke større. Max 18 cm. Trine Kan du ikke bare spørre hvor mannen din har kjøp sin hen, da? Kåre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå