Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ååå må ikke si det!! Jeg blir gira her! Men jeg fikk negativ g-test igår på dagen & ettermiddagen.. Vet ikke hva jeg skal tro! Fikk blank vannlignende utflod nå...pleier ikke få det..hmm.. oioi...dette blir en lang dag... Susan Sto Helit Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 16. oktober 2009 #142 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg hadde mye utflod sist jeg var gravid. Var sikker på jeg blødde rett som det var. Egentlig litt sånn jeg føler meg nå... Går bare å venter på TR. Så jeg tror og du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 16. oktober 2009 Uff kjedelig å vente & vente & bare vente Urge! Har du symptomer idag? Hmmmmmm... jeg tror innerst inne ikke at jeg er gravid men, har et ørlite håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 16. oktober 2009 #144 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hadde ikke noen symptomer fra morgenen av, annet enn mens-magevondt... Men nå har jeg vært litt kvalm. Og måttet spise litt frukt for å dempe det. Gleder meg til å teste i morgen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 16. oktober 2009 Oi spennende Urge! Har lest at det er vanlig med murringer før Ikke mens;) Åååå det rumler i magen nå, snart lunsj MATVRAK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. oktober 2009 #146 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo ikke uvanlig å få negativ test om du tester for tidlig, vent til IKM eller et par dager etter (om du klarer ), så får du sikrere resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal gjøre det Skrållan! Men uff, tror ikke jeg er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 16. oktober 2009 Eltester idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. oktober 2009 #149 Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk for hyggelig melding i boka mi Blir spennende å se om TR kommer eller ikke hos deg. Krysser alt jeg har for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. oktober 2009 #150 Del Skrevet 16. oktober 2009 De strekene var jo veldig tydelige da! Men om det betyr graviditet, aner jeg ikke... har aldri brukt el-tester selv nemlig... Krysser fingrene for deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 16. oktober 2009 #151 Del Skrevet 16. oktober 2009 Å så spennende!!!! Hvorfor i alle dager får du positive EL-tester noen dager før IKM? Hmmm... jeg får også positive EL-tester, men jeg er jo gravid da... Du vet, testetøs av dimensjoner... ÅÅÅÅÅÅÅ.... Jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei det er rart...at hvis jeg ikke er gravid, så skal det bety jeg har/får el nå? det er to dager før ikm...merkelig Skrållan Ha en fin kveld JEG er testetøs vertfall naerin! Helt syk..! Ja litt spennende...men, hmmm... tror liksom ikke jeg er gravid heller. Det negative CB resultatet er printet inn i minnet... Regner med testene er i posten imorgen.. Er formen din fin da? Ha en super kveld Takk Becky1 Spennende tider for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 16. oktober 2009 #153 Del Skrevet 16. oktober 2009 JEG er testetøs vertfall naerin! Helt syk..! Ja litt spennende...men, hmmm... tror liksom ikke jeg er gravid heller. Det negative CB resultatet er printet inn i minnet... Regner med testene er i posten imorgen.. Er formen din fin da? Ha en super kveld Hvis de ikke kommer i posten, må du nok på apoteket kjære deg.... Jeg holder ikke ut denne spenningen! Jeg tror heller ikke at jeg er gravid, enda jeg har tatt så mange positive tester at jeg snart går lei... Formen min er bra, spesielt nå siden det er helg! Er ganske sliten for tiden, men det har ingenting med bobla å gjøre. I helga skal vi gjøre ferdig barnerommet/gjesterommet. Blir gjesterom fram til juni bare satser vi på! :rødme: Men spørs om jeg får tid til å vaske og styre. Må jo innom her og sjekke hvordan det står til med testene dine! Ha en god kveld du også, du skal se vi er preggers begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 16. oktober 2009 Åååå jeg hååååper det!! :strix: Jeg vet hvordan du har det. Jeg var så bra form når jeg var gravid at jeg kunne ikke fatte jeg hadde noe inni magen Men det er positivt at du er i god form, tenk på de som er sengeliggende nesten hele sv.skapet..uff uff! :gjeiper: Jeg er bare SÅ klar for en til nå... ENESTE jeg tenker på, hvert minutt hvert sekund, jev vil ha en liten baby! Nå skal snuppa legge seg, og vi skal snart se film og kose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 16. oktober 2009 #155 Del Skrevet 16. oktober 2009 Åååå jeg hååååper det!! :strix: Jeg vet hvordan du har det. Jeg var så bra form når jeg var gravid at jeg kunne ikke fatte jeg hadde noe inni magen Men det er positivt at du er i god form, tenk på de som er sengeliggende nesten hele sv.skapet..uff uff! :gjeiper: Jeg er bare SÅ klar for en til nå... ENESTE jeg tenker på, hvert minutt hvert sekund, jev vil ha en liten baby! Nå skal snuppa legge seg, og vi skal snart se film og kose oss! Lykke til med å få med deg handlingen i filmen da! Kose deg med masse ikveld, imorgen er kanskje alt forandret! Jeg elsker helg altså. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja spørs om jeg klarer det Satser på livet er forandret imorgen, men... tviler på det.. Nei nå må jeg slutte å tenke......... Kooos deg med magen...gled deg te UL og bevegelser i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 16. oktober 2009 #157 Del Skrevet 16. oktober 2009 Heier på positiv test for deg:) JEg må vente i to uker til... SUKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 16. oktober 2009 #158 Del Skrevet 16. oktober 2009 JEg må vente i to uker til... SUKK!!! før jeg kan teste altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tuuuuuuuuuusen takk Nolia :kyss: Uff ja denne ventetiden!!! for at egget fester seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 16. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå