Epica Skrevet 30. november 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 30. november 2009 Vi fikk ikke tid til å idag men håper innsatsen til nå holder Tok en eltest nå..negativ, heldigvis! Men bare tatt ca en-halvannen time etter jeg drakk..Ikke antydning til mer enn en strek. Men satser på el var tidlig i syklusen, rundt dag 13-14 Etter beregningene til el-kalkulator (som jeg ikke stoler på..men har ikke testet for el) er el idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 2. desember 2009 Etter hva jeg tror var el ca lørdag, hadde mensenlignende smerter. Da er jeg 4 dpo idag! Da kan jeg ikke teste før tidligst tirsdag :gjeiper: Men tror ikke jeg tør teste tidlig denne gangen... Snart lunsj, sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 2. desember 2009 #443 Del Skrevet 2. desember 2009 Etter hva jeg tror var el ca lørdag, hadde mensenlignende smerter. Da er jeg 4 dpo idag! Da kan jeg ikke teste før tidligst tirsdag :gjeiper: Men tror ikke jeg tør teste tidlig denne gangen... Snart lunsj, sulten! Hmmmm... Symptom? Jeg er fæææl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #444 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei denne gangen skal det MYE til for at jeg tror noe er et symptom.. Er så få dager etter el også, at de kommer nok ikke enda! Jeg er alltid sulten Hvordan er formen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 2. desember 2009 Dag 18. 4 dpo (ingen aning!) ?? Ååå sliten nå vil jeg bare sitte rolig i sofaen å kose meg med en serie Lang dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 3. desember 2009 5 dpo? + dag 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 4. desember 2009 #447 Del Skrevet 4. desember 2009 venter i spenning! Ha en deilig og avlappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 4. desember 2009 Dag 20... 6 dpo (??) Ha en fin helg Nathalia! I helga er det julebord så det blir ikke så avslappende ;) Har du planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #449 Del Skrevet 6. desember 2009 Dag 22... ?8 dpo? Ååå sliten etter et supert julebord :) Ikveld blir det film og sofa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 7. desember 2009 Dag 23.. 9 dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #451 Del Skrevet 8. desember 2009 Skal si det er dødt og kjedelig her på KG :gjeiper: Dag 24... ikm på mandag.... Er ganske sikker på jeg ikke tør å teste tidlig.. På jobb nå.. Lite motivert for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 8. desember 2009 #452 Del Skrevet 8. desember 2009 Lykke til med testing, Wings! Når du er klar for testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #453 Del Skrevet 8. desember 2009 Ååååå...Det er så skummelt å teste.. Hadde jeg bare hatt symptomer! Jaja den tid den sorg/glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. desember 2009 #454 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan kan jeg ha gått glipp av DPO-spenning her :dåne: Må innrømme at jeg også kommer til å være skeptisk så lenge jeg ikke har noen typiske graviditetssymptomer. Men det er jo mange som ikke har det og da, så får prøve å ha det i bakhodet Skal du vente hele 5 dager til med testing alså? Synes du skal teste nå jeg Kommer innom igjen senere og leser mer av boka di. I mellomtiden krysser jeg alt jeg kan krysse for at du får TB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #455 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tør ikke!!!! Vet jeg bare blir skuffet og i dårlig humør... Tør ikke håpe.. Er så vant med å bare se en strek.. :gjeiper: Men det frister jo også da, å ta en test snart! Ja sist hadde jeg ingen symptomer så... Det blir en spennende mnd for oss, krysser fingrene for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. desember 2009 #456 Del Skrevet 8. desember 2009 Lykke til med testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #457 Del Skrevet 8. desember 2009 Takk Mirabella76! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. desember 2009 #458 Del Skrevet 8. desember 2009 Åjo, kom igjen a, ta en test... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #459 Del Skrevet 8. desember 2009 Du er bare nysjerrig! Er så redd den er negativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 8. desember 2009 #460 Del Skrevet 8. desember 2009 weeee... snart testing på deg?!!! Er så spent! Noen tegn til Tr? ikm i dag sant? For å svare deg på sørsmålet for noen dager siden: ja, jeg hadde planer i helgen. Det var julebord på fredag og familiebesøk på søndag:-) hehe. Det var koselig. snart helg igjen nå?! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå