Epica Skrevet 13. november 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 13. november 2009 Nja tja.... har mine tvil Men ja, vi skal virkelig stå på neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 13. november 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 13. november 2009 Kommende pp med 1. dag søndag skal jeg ha sex helt fra dag 10 tom. dag 20! Lucky dates: 24.nov - tom. 4.des. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. november 2009 #403 Del Skrevet 13. november 2009 Det føles mye bedre de månedene man har gjort en innsats synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 13. november 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 13. november 2009 Ja sikkert Nå er jeg jo så klar for fest i helga og snart julebord så Men neste pp SKAL det blir klaff, og termin islutten av august Det har jeg nemlig bestemt! God helg angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. november 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 15. november 2009 Tante rød in the house! Jaja.. Klar for ny pp. Følger legens råd til en bekjent, sex dag 10,12,14,16,18 og 20. Venter på tester og termometer i posten til uka. :-) Kino ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 16. november 2009 #406 Del Skrevet 16. november 2009 Synd med TR! Termometer kan være spennende, både for å se om EL har vært, og kunne forutse når den kommer i framtidige sykluser. (Ikke at du skal trenge det! Denne mnd SKAL du bli gravid!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. november 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 16. november 2009 Gooode Urge! Ja nå er det før el, som anbefales av Gro Nylander blant annet Eneste som er dumt med termometer er at temp kan påvirkes av at en våkner på natten eller drikker noe... Jeg har en tendens til å våkne og drikke vann Men, får satse på det går bra! Jeg er ganske sikker el var sist dag 14, så hvis jeg har dag 10,12,14,16... satser på det skal holde. Sist hadde vi kun fom. dag 14.. Snart hjem Litt sliten pga tante rød idag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. november 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 17. november 2009 Da fikk jeg kjøpt folat Dag 3. Tanta pleier være over etter 5 dager, dvs fredag Så blir det tirsdag, torsdag, lørdag, mandag! Ååå jeg er babysyk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. november 2009 #409 Del Skrevet 18. november 2009 Ja folat er viktig! Jeg har vel knasket det i litt over to måneder nå. Sender deg litt babystøv jeg: Sånn! Nå blir du gravid denne PP, ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 18. november 2009 #410 Del Skrevet 18. november 2009 Greit å være igang med folat da. Jeg startet med det to-tre mnd før spiralen forsvant ut, faktisk. Må liksom være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. november 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 19. november 2009 Takk for babystøv Tinio Ja, nå har jeg begynt med folat, greiest å begynne tidligst mulig Dag 5, siste dag med tantebesøk heldigvis! Merker jeg er litt nervøs... tenk om det ikke klaffer denne gangen heller..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. november 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 19. november 2009 Ååå... blir usikker... om det er lurest med sex hver dag eller annenhver dag rundt el...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. november 2009 #413 Del Skrevet 19. november 2009 Hvis mannen sine svømmere er på topp så kan man jo gjerne ha sec hver dag, men annenhver dag er det beste for svønmmerne sin del, og skal holde lenge Og så er det hva man har ork til også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. november 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har ork til MASSE MASSE sålenge det blir en spire Hmmm... jeg aaaner ikke kvaliteten, men sist ble vi gravide etter bare en gang med sex Hmm.. kanskje tirsdag tom. mandag... vet ikke om jeg 'tør' å ha mindre sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. november 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 19. november 2009 Etter å ha lest her skal vi hver dag fra dag 10 tom dag 17! http://www.dagbladet.no/dinside/2007/10/16/515194.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 20. november 2009 #416 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke mange dagene til dere er igang med nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. november 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 20. november 2009 Heldigvis ikke lenge til! Utålmodig JEG?! Det blir godt å komme igang. 7 dager i strekk! Æsj, skal ALDRI bestille fra babyornot mer!! Nå må jeg printe kvittering for det jeg bestillte, legge ved fortollingspapirer og sende inn før jeg får alt. pluss betale toll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 21. november 2009 #418 Del Skrevet 21. november 2009 Hei hei! Er bare innom å kikker litt på andres fremgang i spennende tider Kjedelig med fortolling! Gikk på en smell selv, for ikke så lenge siden! Hehe Lykke til med prøvingen, og God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. november 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Takk Nathalia! Ble litt igår kveld, dag 7, litt tidlig, ikke noe prøving akkuratt Til uka blir det hver dag fra dag 10 til dag 18! :-) Nå må jeg lage kaffe, meg & mannen la oss nedpå når mini sov. Dag 8 idag... Første gang at jeg vil ha ny uke med jobbing så vi kan komme igang! Endret 22. november 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 23. november 2009 #420 Del Skrevet 23. november 2009 Greit med litt trening før dere skal ut i "maraton"... Sender litt gravidstøv jeg, så har du noe å hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå