Urge Skrevet 6. november 2009 #341 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er ikke misunnelig på den lange dagen din! Sitter mest å tenker på hva jeg skal handle til middag idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. november 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg blir sprøø... Og får en fjollete, teit humor Jaja SNAAAAAART HELG! Og masse tanker om jeg tør å teste neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 7. november 2009 #343 Del Skrevet 7. november 2009 Innom for å ønske deg en god lørdag! Planer for dagen? Jeg prøver å få med Sambo til byen, men det ser dårlig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. november 2009 Forfatter #344 Del Skrevet 7. november 2009 En rolig dag, har vært i svømmehallen med ei venninne & ellers bare slappe av hjemme ikveld med en film Er han for lat til en bytur? Håper dagen din ble bra naerin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. november 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 7. november 2009 Dag 22 8 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. november 2009 Forfatter #346 Del Skrevet 7. november 2009 Arh Jeg blir sprø at datteren vår skal være så sint på pappan hele tiden og jeg må gjøre alt! Trassalder gå din vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 8. november 2009 #347 Del Skrevet 8. november 2009 Wings skrev: Arh Jeg blir sprø at datteren vår skal være så sint på pappan hele tiden og jeg må gjøre alt! Trassalder gå din vei.... Trassalderen varer herfra og til evigheten... Neeei, sats på gutt neste gang ja! De er visstnok "enklere". Når de er barn riktignok. I voksen alder er det ingen som skjønner seg på de heller .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. november 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, jeg har hørt det! Men datteren min er jo veeeeeeerdens herligste.. så jeg er faktisk usikker om jeg ønsker helst gutt eller jente.. Men hadde vært spennende med en av hver. Det viktigste er hva som er best for datteren min, en bror/søster hun koser seg sammen med. 9 dpo idag... IKM neste søndag... Jeg har ingen tegn, men ganske kort lunte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 8. november 2009 #349 Del Skrevet 8. november 2009 Wings skrev: Ja, jeg har hørt det! Men datteren min er jo veeeeeeerdens herligste.. så jeg er faktisk usikker om jeg ønsker helst gutt eller jente.. Men hadde vært spennende med en av hver. Det viktigste er hva som er best for datteren min, en bror/søster hun koser seg sammen med. 9 dpo idag... IKM neste søndag... Jeg har ingen tegn, men ganske kort lunte Da starter du testinga på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. november 2009 #350 Del Skrevet 8. november 2009 naerin skrev: Trassalderen varer herfra og til evigheten... Neeei, sats på gutt neste gang ja! De er visstnok "enklere". Når de er barn riktignok. I voksen alder er det ingen som skjønner seg på de heller .... Kremt.... skriver under på at dette IKKE stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. november 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 8. november 2009 naerin skrev: Da starter du testinga på torsdag! Hvis jeg tør! Lurer på når jeg tidligst kan få positiv test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. november 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 8. november 2009 angelou skrev: Kremt.... skriver under på at dette IKKE stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 8. november 2009 #353 Del Skrevet 8. november 2009 Ai ai... Blir spennende her neste uke! Jeg har IKM to dager etter deg, heier på positiv test for oss begge! Og ber en liten bønn... Han en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. november 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 8. november 2009 Det blir spennende Tinio! To blå! Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 9. november 2009 Hmmm... har på følelsen jeg ikke er gravid.. Ingen tegn..Ingen magefølelse.. 10 dpo (?) idag, negativ test... IKM søndag. Uff, tenk om det tar lang tid denne gangen.. Neste pp blir den første skikkelige. Men trodde jo det skulle holde med dag 14,15,16,17.. Neste pp skal vi ha sex annenhver dag/hver dag..!! ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz Jobb igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 9. november 2009 #356 Del Skrevet 9. november 2009 Men du kjente jo ingenting sist du var gravid, så det kan jo hende du bare ikke får symptomer så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 9. november 2009 Sant det Urge... Men har mistet håpet kjenner jeg.. Får belage meg på ny pp. Leste om flere som fikk positiv 10 dpo, men håper bare hcg er litt lite enda & at det slår ut senere. Jeg blir gal, tenker så mye på dette! Får aaaangst... må gå gravid HELE sommeren hvis det ikke blir to blå nå, kjedelig! URK.. ingenting å gjøre med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 9. november 2009 Føler jeg svetter sånn under armene siste dagene.. stram lukt Men ellers kan jeg være kald på kroppen. Blir GAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 9. november 2009 Rastløs... Vil hente snuppa og dra hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis jeg skal være positiv å tenke dette er symptomer, så: Oppblåst (men kan være pms) Irritabel (men kan være pms) Svette/kald (men kan være pms) Stikinger (psykisk??) 10 dpo. 6 dager til IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå