Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 "It's the oldest story in the book. Boy meets girl. Boy wants girl to do dominatrix film. Girls says, "Naked?" Boy says, "Yeah." Girl says, "No way!" Boy says, "Okay how about you just wear this rubber dress and beat this old guy with a scrub brush?" Girl says, "How hard?" Takker Klips
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2003 [Karen is showing her breasts to a woman] Grace: Karen, what are you doing? Karen Walker: She started it! Grace: Karen, she's breast feeding! Karen Walker: Oh...That would explain the little bald man.
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2003 Grace: Hmmm. Well, you've come on a good night. Jack's mother is going to be joining us, and she doesn't know Jack's gay. Karen Walker: How could she not know? What is she, headless?
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2003 Karen Walker: Good Lord. I can't believe I'm at a public pool. Why doesn't somebody just pee directly on me?
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2003 Trying to start up her Uncle Jerry's old car] Grace: Okay, here we go...that's weird. Will, what do you think is wrong? Karen Walker: Oh, my God. She just asked a Fairy an engine question. We're all gonna die in this car. Will: Karen, you're not going to die. It would take a silver bullet and a wooden stake to do that.
Kaktus Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 En god latter på morgenkvisten gjør fredagen min så utrolig mye bedre!
Suzy Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Jeg blir så glad inni meg av Karen... Hører den tynne stemma hennes inni hodet når jeg leser. Herlig!!! Ingen i verden er så spydig som henne. MER!! Suz
Titti72 Skrevet 15. august 2003 #10 Skrevet 15. august 2003 Karen ruler!!!! Fortsett med dette, så blir jeg avhengig på et blunk.
Gjest Devon Skrevet 15. august 2003 #11 Skrevet 15. august 2003 Alle de morsomme sitatene finnes på www.durfee.net som har en egen Will & Grace seksjon hvor du tom. kan skrive ut hele manuskripter. Veldig morsom side. Devon
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2003 Karen Walker: Where the hell have you been? Rosario: Riding a llama in Neverland. Where do you think? I was cleaning.
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #13 Skrevet 15. august 2003 Karen Walker: Honey, when I agreed to drive you to the set, you didn't say it was on Staten Island! How the hell am I ever gonna get the stench of landfill and working class families out of tropical lightweight wool?
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #14 Skrevet 15. august 2003 Grace: What you're feeling are pangs of guilt. Karen Walker: What? Grace: Guilt. Oh, boy. Ok. How am I gonna explain this one? Uh...guilt is an emotion that-- Ok. Jumping ahead. An emotion is something that-- Karen Walker: Hey, hey, hey. Come on! I know what guilt is. It's one of those touchy-feely words that people throw around that don't really mean anything... You know, like "maternal" or "addiction."
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #15 Skrevet 15. august 2003 Karen Walker: [sympathetically] Oh, Grace... Grace: What? Karen Walker: Nothing, I just thought it needed an "Oh, Grace".
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 15. august 2003 [after seeing Karen's mother] Rosario: Santa Maria, it has a mother!
Klips Skrevet 16. august 2003 #17 Skrevet 16. august 2003 Karen: I think you're missing the silver lining here. When you're old and in diapers, a gay son will know how to keep you away from chiffon and backlighting. (Beklager at jeg blander meg, kunne ikke dy meg)
Anna Lovinda Skrevet 17. august 2003 Forfatter #20 Skrevet 17. august 2003 Heia Klips :D Har du flere, så kom med dem! Cheryl: Mrs. Walker? Cheryl Bricker-Fossberg, Taylor and Hayden's mom. Karen Walker: I have no idea what you just said.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå