Gå til innhold

Oppbevaring av p-piller


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Jenter :goodbye:

Nå har høsten kommet og det begynner å bli kaldt i været, dette gjør meg litt urolig, fordi, det er bare 15-17 grader på rommet mitt, tåler p-piller dette?

Eller hvis jeg har vinduet oppe, og glemmer å lukke det, slik at det kanskje blir under 10 grader på rommet, kan dette skade de? eller?

så, hvordan oppbevarer dere p-piller?

hilsen me ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde vel heller vært postet på kropp og helse... Men jeg oppbevarer de på badet... Står ikke noe i pakningsvedlegget på mine at de ikke tåler temperaturer over eller under så og så mange grader... (cerazette)

Skrevet

Det har vært en tråd på dette tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...