Gjest me Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei Jenter Nå har høsten kommet og det begynner å bli kaldt i været, dette gjør meg litt urolig, fordi, det er bare 15-17 grader på rommet mitt, tåler p-piller dette? Eller hvis jeg har vinduet oppe, og glemmer å lukke det, slik at det kanskje blir under 10 grader på rommet, kan dette skade de? eller? så, hvordan oppbevarer dere p-piller? hilsen me
Aftensol Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Dette burde vel heller vært postet på kropp og helse... Men jeg oppbevarer de på badet... Står ikke noe i pakningsvedlegget på mine at de ikke tåler temperaturer over eller under så og så mange grader... (cerazette)
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Det har vært en tråd på dette tidligere...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå