Gjest Gjest_silje_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Jeg er en jente på 20 år som de tre siste månedene har hatt mye blødningsforstyrrelser. Har gått på p-pillen yasmin siden jeg var 15år og har aldri hatt noe problem med den. Nå har jeg småblødninger flere ganger mellom mensen. Bør jeg gå til gynekolog? HVis man skal til gynekolog må man da gå først til almennlege for å få henvisning eller kan man bestille direkte hos gynekologen? Jeg har forstått at man kan bestille direkte av privatpraksiserende gynekologer(f. eks hos volvat), men dette er jo nokså dyrt for en student. Hvor mye koster det om man gjør det gjennom henvisning fra almennlege?
maria_lena Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 jeg hadde tatt en g.u, ja. better safe than sorry som det heter. det kan din fastlege gjøre, det er dyrere med privatklinikker. for g.u. med henvisning fra fastlege til gynekolog betalte jeg 400 kr. for en mnd. siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå