Gå til innhold

Gynekologisk undersøkelse


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 20 år som de tre siste månedene har hatt mye blødningsforstyrrelser. Har gått på p-pillen yasmin siden jeg var 15år og har aldri hatt noe problem med den. Nå har jeg småblødninger flere ganger mellom mensen. Bør jeg gå til gynekolog?

HVis man skal til gynekolog må man da gå først til almennlege for å få henvisning eller kan man bestille direkte hos gynekologen?

Jeg har forstått at man kan bestille direkte av privatpraksiserende gynekologer(f. eks hos volvat), men dette er jo nokså dyrt for en student. Hvor mye koster det om man gjør det gjennom henvisning fra almennlege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde tatt en g.u, ja. better safe than sorry som det heter. det kan din fastlege gjøre, det er dyrere med privatklinikker. for g.u. med henvisning fra fastlege til gynekolog betalte jeg 400 kr. for en mnd. siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...