Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Jeg skal ha en liten operasjon og fjerne noe vev i armhulen. I brevet fra sykehuset stod det ingen ting om en evt. sykemelding. Noen som har gjort noe tilsvarende og som vet eller kan tippe om man blir sykemeldt?
Kenneth199 Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Har fjernet deler av en ingrodd nagl på storetåen min, så jeg sa til legen at jeg trengte en sykemelding fordi jeg er i aktivitet på jobben og går hele dagen. Fikk da en sykemelding. Hvis jeg hadde hatt en sittestillende jobb så hadde jeg ikke trengt sykemelding.
Gjest SmallTalk Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Sykemelding er noe du tar opp med legen før operasjonen. Om du trenger sykemelding, og hvor lang sykemelding du eventuelt får, må du ta opp med legen.
~MataHari~ Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Det er legens vurdering som avgjør om det blir sykemelding eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå