Gå til innhold

Sykemelding etter lite inngrep?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Hei.

Jeg skal ha en liten operasjon og fjerne noe vev i armhulen. I brevet fra sykehuset stod det ingen ting om en evt. sykemelding.

Noen som har gjort noe tilsvarende og som vet eller kan tippe om man blir sykemeldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fjernet deler av en ingrodd nagl på storetåen min, så jeg sa til legen at jeg trengte en sykemelding fordi jeg er i aktivitet på jobben og går hele dagen.

Fikk da en sykemelding. Hvis jeg hadde hatt en sittestillende jobb så hadde jeg ikke trengt sykemelding.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Sykemelding er noe du tar opp med legen før operasjonen. Om du trenger sykemelding, og hvor lang sykemelding du eventuelt får, må du ta opp med legen.

Skrevet

Det er legens vurdering som avgjør om det blir sykemelding eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...