Smørblomsten Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hvilken dukke er mest populær til en 1-åring tro? Gjerne en som det er lett å finne klær og tilbehør til fremover
Smørblomsten Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2009 Ingen? Noen som kan anbefale BabyBorn?
Eliza Doalot Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Vesla fikk Babyborn til ettårdagen sin. Den har vært populær hele tiden, selv om den var i største laget da hun fikk den. Nå er hun litt over tre, og den lekes fortsatt med omtrent daglig. Vi har kjøpt litt tilbehør som vogn, stellesaker og annet etterhvert og det har også vært populært. Tilbehør til endel av de andre dukkene kan også brukes. (Jeg setter pris på det, for endel av Babyborn-greiene er i overkant glorete for min smak.)
Gjest Purple Haze Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 I barnehagen hvor jeg jobber, har vi kjøpt inn noen "mini-babyborn". Tror de heter newborn eller noe liknende. De er veldig populære
Nigo-san Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 En ettåring er vel fornøyd med det aller meste som kommer deres vei, så jeg hadde ikke lagt så mye i det hvis jeg ikke selv hadde sydd klær til dukken.
Susan Sto Helit Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Eneste kriteriet jeg hadde hatt, var at dukken kunne blunke. Var eneste kriteriet jeg hadde da vi kjøpte en dukke til 1 åringen vår, faktisk. (Det var veldig populært at når den ble lagt ned, så sov den, Og så våknet den igjen når den ble løftet opp.)
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 det viktigste når min var rundt ett var at den var liten, kunne bades og tåle en hver støyt utendørs. Så det ble en slik ekkel plastdukke uten hår, alltid helt naken. Hun fikk en større dukke med masse klær til også av sin tante, men den var nok for komplisert på den tiden :-)
Gjest Apple- på jobb Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Vi kjøpte en som het Newborn Baby på Toys R Us. Den finnes i både gutt og jente og man får masse klær og utstyr til den. Den blunker og tisser Dessuten er den mye rimeligere enn f.eks. Baby Born, og jeg kjøpte den også til et annet barn for 7 år siden, så det er vel ingen fare med at de slutter med den med det første
Primarius Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Har framdeles dukken jeg fikk til ettårsdagen. Det var en relativt stor babydukke (størrelse barn 1 år?) som ikke var hard plast over det hele - kun hode, hender og føtter, og derfor var litt myk å kose med. Badedukkene har vi erfaring med at endte opp med vann inni, som begynte å mugne etter en stund. Ikke delikat.
Smørblomsten Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2009 Åh, tusen takk for mange gode svar! Skal tenke på alt dere har kommet med :) Hva koster egentlig en slik babyborn liten dukke som blunker og er myk i kroppen/evt helt hard?
linky Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 Vi har den newborn dukken til jenta vår og den liker hun godt. Fikk den til under hundrelappen da det var salg
Smørblomsten Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2009 Eneste kriteriet jeg hadde hatt, var at dukken kunne blunke. Var eneste kriteriet jeg hadde da vi kjøpte en dukke til 1 åringen vår, faktisk. (Det var veldig populært at når den ble lagt ned, så sov den, Og så våknet den igjen når den ble løftet opp.) MEN, så har jeg hørt at øynene fort blir ødelagte når små barn fikler inni øynene til dukka???? Stemmer det tro?
Susan Sto Helit Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 MEN, så har jeg hørt at øynene fort blir ødelagte når små barn fikler inni øynene til dukka???? Stemmer det tro? Var ikke så mye fikling her, så det aner jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå