Dine Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 10. oktober 2009 God lørdags formiddag I dag mottok jeg Vitex i posten - spennende! Forventer mensen om noen dager og vi begynte å prøve en stund etter EL. Men Vitex har kommet og vi får fortsette , ta Vitex og prøøøøøve så godt jeg kan å ikke stresse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Hei Ingen mens har kommet.. Men er omtrent 1 dag på overtid og det er sikkert garantert fordi jeg går og tenker på det hele tiden. Det rare er at jeg føler meg gravid, men det er nok ønsketanker. Helt utrolig om det skal klaffe på første forsøk, og da også utenom eggløsningen. Hmmm Får jeg ikke mensen innen helgen så tester jeg da, men er så redd å håpe for mye og så bli skikkelig skuffet. Jeg vet det er andre her inne som har ventet myyyyye lenger enn oss på å bli foreldre, så jeg mener ikke å klage, men allikevel har vel alle førstegangsprøvere et lite håp om at det skal klaffe første gangen..? Nei, jeg får forsøke mitt aller best å ikke tenke på det. Så vips! Da kommer mensen snikende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 13. oktober 2009 Klarte selvfølgelig ikke å la være med testingen, og stripsen var negativ. Jaja, jeg så jo den komme. Bedre lykke neste gang, right? Så da venter jeg bare på mensen da... Jo fortere mensen kommer, jo fortere kommer EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 13. oktober 2009 #24 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kjenner igjenn håpet om at det skal klaffe på første forsøk ja. Tror nok de fleste tenker sånn. Men testen kan jo enda bli positiv da. Kan hende syklusen din er blitt lengre, og at det er for tidlig å teste. Har fryktelig lyst til å teste selv, men vet jo at det ikke er vits i helt enda. IKM skal være rundt ons/tor neste uke for meg om syklusen holder seg stabil. Kommer nok til å hyle og hoppe rundt om den skulle vise positiv, men er veldig negativ selv til at det klaffer denne gangen gitt. Prøver å holde forventningene nede. Huff, så mye jeg babler her. Får heller ønske deg en knallfin dag videre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. oktober 2009 #25 Del Skrevet 14. oktober 2009 Her vil jeg følge med. Gratulerer som nygift og lykke til som prøver! Jeg er også ganske nygift, men prøvingen venter vi en stund med. Men er jo spennende å følge andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei Muffin! Koselig at du vil følge med Fortsatt ingen mens.. Mulig jeg testet for tidlig ja, har tenkt det. Og så testet jeg etter jeg hadde vært 3-4 ganger og tisset (og urinen var nesten gjennomsiktig). Har et lite håp om at hvis syklusen er veldig lang, så traff vi omtrent rundt eggløsningen. Hatt murringer i magen i ettermiddag og mye vannaktig utflod de siste dagene (har det noe å si for om du er gravid eller ikke??) Regner med mensen dukker opp i helgen, om ikke før. Typisk at jeg våkner i morgen og yes, look who's arrived. Jaja. Ikke lett dette her med prøving og greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ingen mens i dag heller. Utrolig teit at mensen ofte blir forskjøvet når du går og tenker på det. Da blir det jo leeeenge til neste gang det er EL og jeg kan teste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 18. oktober 2009 Heller ingen mens i dag.. Ikke hatt særlig mensensmerter siden torsdag. Ingen antydning til mensen i form av farge når jeg har tissa heller. Er ganske lei av å vente på mensen nå.. Tok test lørdag morgen (strips fra ebay) og den var negativ. Andre test jeg har tatt denne uken som er negativ. Første dag på forrige mens var 14.september, så begynner å bli en stund siden.. Har ikke ømme pupper, kvalme eller noen av de typiske "gravid-trekkene" annet enn svimmelhet (og det pleier jeg å ha uansett pga lavt blodtrykk). Kan jeg ha regnet feil på syklusen eller hva er det som skjer??? Ganske lei av å "tro" jeg er gravid og så viser ikke testen noen ting og mensen dukker ikke opp. Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2009 #29 Del Skrevet 19. oktober 2009 Å, så kjedelig!! Men det er ikke over før tanta kommer Min kusine tok masse negative tester, og fant først ut i 4. mnd at hun var gravid. Hun merket jo at noe var galt, fikk ikke mensen osv. Men når testene var negative så trodde hun på det. Hun var hos legen også, for å finne ut hvorfor hun var så dårlig. Men de trodde jo ikke hun var gravid, og sjekket det ikke nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skikkelig kjedelig ja! Ingen mens i dag heller.. Har noen tegn til graviditet; sure oppstøt til tider, trøtt og sliten hele dagen, noen ganger kvalm på kveldstid og stikkinger og murringer i magen. Men er redd dette kan være noe jeg innbilder meg og at det ikke er noe. I går kveld var det veldig murringer i magen og vondt i korsryggen, så jeg var overbevist om at tanta skulle dukke opp i morgen. Lurer på om jeg skal teste i morgen tidlig, fordi jeg skal gi blod på formiddagen og det bør jeg nok ikke gjøre dersom jeg er gravid. Samtidig er nok testen i morgen negativ også og jeg får mensen i løpet av noen dager. Herlighet, ikke veldig lett disse greiene.. Idag er det 37 dager siden forrige mens, så om jeg faktisk ikke er gravid så er syklusen min sykt lang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 #31 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så kjedelig om syklusen er så lang. Men krysser fingrene for at du får positiv test snart. Iler inn her i morgen for å se om du har testet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så kjedelig om syklusen er så lang. Men krysser fingrene for at du får positiv test snart. Iler inn her i morgen for å se om du har testet jeg Håper virkelig den ikke er så lang, for det blir skikkelig kjedelig.. Da får vi ikke begynt PP2 før leeeenge og har færre muligheter i løpet av et år feks. Krysser virkelig fingrene for at testen blir positiv, men har på følelsen at den blir negativ IGJEN.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tok to tester i dag tidlig, men begge to er negative. Fortsatt ingen mens som har kommet. Så nå er jeg overbevist om at jeg ikke er gravid og at jeg har laaange sykluser. Drit kjipt, for det blir ekstra lenge å vente til EL og vanskelig å beregne synes jeg når ikke syklusen er stabil. Great.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ingen mens i løpet av dagen idag heller... Så mannen og jeg hoppet til køys, i tilfelle det kan føre til en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da har tanta dukka opp (i går kveld). Endelig får vi begynt skikkelig og dette blir på en måte PP1 siden vi prøvde utenom EL og ikke akkurat aktivt. Men blir spennende, nå som vi skal starte skikkelig her.. Hadde 36 dager syklus denne gangen, så er leeeenge til EL (forhåpentligvis har jeg fått tilbake EL etter pilleslutt.. Blir spennende å se..) Spørsmål: Er det sånn at alle med 36 dager syklus får EL samtidig? Får kjappe meg til babyverden og sjekke eggløsningskalkulatoren nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 21. oktober 2009 #36 Del Skrevet 21. oktober 2009 Velkommen som prøver! Kjedelig at TR kom, men som du sier da er dere for alvor i gang og kan si dere er i PP1. Jeg er i "gudene vet hvilken PP" for vi har prøvd i over 1år... Det er ikke sånn at alle med lik sykluslengde får EL på samme da, noen har den tidlig i sin syklus mens andre har den sent - men det sies at vanligvis er ca 14 dager før neste mens. Det er en del fin info på denne siden: http://www.pernille.info/ Øverst på siden er det flere overskrifter en kan klikke seg videre inn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. oktober 2009 #37 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da er dere jo ordentlig i gang! på denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 #38 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så godt å være i gang med første pp. Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei på dere Takk for tips Phobaeticus- skal titte på siden nå Og Muffin og Gaupa - hei alt dere kan på denne PP!!!!!! Har selvfølgelig blitt skikkelig forkjølt og har holdt senga i hele dag. Skikkelig kjedelig! Heldigvis er mannen hjemme og steller med meg, lager C vitaminbomber og pakker meg inn i pledd og dyner. Herlig med litt omsorg, men skulle gjerne lagt fra meg den dumme hosten. Blir spennende å se med prøvingen fremover.. Forventet EL er 11.november og IKM blir ca 24.november med 36 dagers syklus. Leeeenge å vente fortsatt, men deilig å føle at man kanskje har en sjanse denne måneden (om jeg faktisk har fått tilbake EL etter pilleslutt da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 23. oktober 2009 I dag har jeg vært hjemme fra jobb. Skikkelig kjedelig å være forkjølt! Føler meg litt bedre i dag enn jeg har vært de siste dagene, så godt er det! Funderer på om vi kanskje skal kjøpe leilighet vi nå.... Har 70% kontrakt på primærjobben min og 40% på den andre. Mannen har 50% deltid og er fulltidsstudent. Blir spennende å se hva vi kan få i lån... Har kjempelyst på en leilighet med et ekstra soverom, slik at bebisen kan få sitt eget rom - Håper vi kan få nok til å kjøpe en leilighet vi har lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå