Gå til innhold

1år siden i dag


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er det ett år siden jeg mistet dattera mi. Hun døde i trafikk ulykke sammen med min bror. Jeg trodde jeg hadde mistet nok da kona døde av kreft for 3,5år siden. Jeg bruker enda tida mi til å fordøye savnet som alltid vil være der, og jeg prøver så godt jeg kan å la ukene gå som normalt. Men i dag er en trist dag uansett. Men oppi det alt det triste er det noe mer, en glede, for tiden jeg fikk med mine to jenter, alle minnene er gode å ha, de tar jeg frem hver eneste dag. Minnene om min kone, og ikke minst min datter har den største plassen i mitt hjerte, selvfølgelig har også min bror sitt sted, han er også dypt savnet.

Siden det i dag er ett årsdagen har jeg selvfølgelig vært på graven til både min kone og mi datter i flere timer. Jeg vet at de er sammen der de nå er, og de gleder seg ganske sikkert over den tiden vi fikk sammen. Dattera mi ville vært 12 i dag. Kona ville vært 36 som meg. Vi var 1uke i forskjell på alderen.

Kanskje stygt å si det men jeg gleder meg til i mandag å komme på jobb igjen, prøve å få dennne triste helga forbi.

3 store tap på 2,5år får vel de fleste til å reflekter over livet og lure på hvor rettferdigheten er....

Uansett var det terapi for dagen å skrive ned litt her....

RIP Hanne og Helene og Kenneth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ord blir for små når jeg leser hva du har opplevd, men uansett så vil jeg sende deg en klem.

Håper du har kommet deg i gjennom helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...