Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei! Jeg har lest litt om en metode de kaller XO-metoden som skal forstørre puppene uten kirurgisk inngrep. http://www.xoklinikken.no/xo-metoden/forside.php Lurer veldig på om noen har erfaringer med denne metoden, og om det faktisk funker?? Hadde vært fantastisk å slippe kirurgisk inngrep å heller gjøre det litt mer "naturlig", mindre farlig, og ikke minst mindre vondt. Takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Er det de samme som Macrolane? Macrolane Det finner du nå en del stoff om på google. Etter det jeg kan se er det litt billigere enn silikon, men grisedyrt siden det må fylles på igjen etter 1 til få år. Det er også lite erfaringer med det, og siden det er spredt i hele brystet, er det ikke bare å ta det ut. Hvis jeg skulle gjøre puppene mine større i dag, ville jeg valgt proteser, eller utsatt det noen år og sett hva som skjer på fri innsprøytingsfronten.
Gjest Klara Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 skulle undersøke litt om denne klinikken men det må være megalureri...tlfnummeret på hjemmesiden er til et privathjem på Røa i Oslo hvor kjelleren brukes av et forlag!!! mannen som driver dette er visst nok journalist (og oppurtunist)..ikke så seriøst spør du meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå