Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Er så sinnsykt lei av å gå gjennom dette hver mnd. Det er så slitsomt å være aggressiv-lei seg-gla igjen-aggressiv osv flere ganger pr dag i flere dager i strekk. Jeg orker ikke mer! Nå er jeg skikkelig aggressiv, og det går desverre ut over samboeren min og skuffer/skap. Jeg klarer ikke å ta meg sammen!! Noen som har hatt det på samme måte og som har fått hjelp av noe slag?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Er så sinnsykt lei av å gå gjennom dette hver mnd. Det er så slitsomt å være aggressiv-lei seg-gla igjen-aggressiv osv flere ganger pr dag i flere dager i strekk. Jeg orker ikke mer! Nå er jeg skikkelig aggressiv, og det går desverre ut over samboeren min og skuffer/skap. Jeg klarer ikke å ta meg sammen!! Noen som har hatt det på samme måte og som har fått hjelp av noe slag? Trening trening og trening. Eneste som faktisk har effekt. Samt kutte ut potetgull, cola, søppelmat og sukker. Desverre.
Gjest ts Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Trening trening og trening. Eneste som faktisk har effekt. Samt kutte ut potetgull, cola, søppelmat og sukker. Desverre. Spiser i utgangspunktet lite søppelmat, snop og brus. Trening er ikke lett å få til med full jobb, pendling og barn. men får forsøke. Men er det noe man kan kjøpe på f.eks helsekostbutikker som hjelper. Har hørt om nattlysolje (er det det det heter?) Kan noe slikt funke? Noen som har prøvd?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Spiser i utgangspunktet lite søppelmat, snop og brus. Trening er ikke lett å få til med full jobb, pendling og barn. men får forsøke. Men er det noe man kan kjøpe på f.eks helsekostbutikker som hjelper. Har hørt om nattlysolje (er det det det heter?) Kan noe slikt funke? Noen som har prøvd? (Samme gjest) Jeg tar nattlysolje også... har gjort i et år, men aner ikke om den faktisk hjelper...Fortsetter i tilfelle den gjør. Høres jo sykt ut men jeg er så satans plaget med PMS så jeg helgarderer i tillegg til mye trening. Den er i alle fall ufarlig så det er bare å hive inn.
Gjest Gjest_Virgo_* Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Bytt p-piller!! Om du bruker det da... Jeg gikk over til Loette p-pillen og det ble mye bedre. HJalp meg ihvertfall. Loette er dyrere enn andre,men er verdt det...Legevenninna mi sier ihvertfall at det er mindre hormoner i Loette enn i andre.
Gjest ts Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Bytt p-piller!! Om du bruker det da... Jeg gikk over til Loette p-pillen og det ble mye bedre. HJalp meg ihvertfall. Loette er dyrere enn andre,men er verdt det...Legevenninna mi sier ihvertfall at det er mindre hormoner i Loette enn i andre. Hmm..Går på p-piller ja, men har alltid vært plaget av pms (tror jeg, ble litt usikker nå). Går på Mercilon, og de skal inneholde mindre østrogen enn mange andre (synfasepiller?). Dette er tredje p-pillemerket jeg går på, i tillegg til at jeg har gått på p-sprøyte tidligere. Så orler ikke å bytte igjen. Føler jo at jeg ikke tåler p-piller så godt, men kan ikke bli gravid igjen nå og kondom orker ingen av oss. Søren at alt skal være så vanskelig! Men jeg tror jeg prøver med nattlysolje, så får vi se=)
Villbringebær Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg anbefaler Female som er et helsekostprodukt. Jeg ble veldig depressiv i tanktegangen før mensen og det hjalp. En venninne fikk anbefalt det produktet av sin lege. Jeg var så desperat at jeg var villig til å prøve. Du skal ta de hver dag. Jeg startet under mens og merket virkning ved neste pms.
Gjest ts Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg anbefaler Female som er et helsekostprodukt. Jeg ble veldig depressiv i tanktegangen før mensen og det hjalp. En venninne fikk anbefalt det produktet av sin lege. Jeg var så desperat at jeg var villig til å prøve. Du skal ta de hver dag. Jeg startet under mens og merket virkning ved neste pms. Det skal jeg jammen meg prøve! Takk for tipset!
Villbringebær Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 Det skal jeg jammen meg prøve! Takk for tipset! Bare hyggelig om det kan hjelpe. Uansett så er det ikke mange kronene du taper om du prøver det en måned eller to. Female er ofte på tilbud hos de ulike kjedene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå