Gjest Pelsen Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg lurer på om det er noen her som bruker parykk? Ikke sånn for morro skyld, men som "må" grunnet sykdom eller lignende. Hvordan er det å ha parykk? Hvordan føles det? Er det varmt? Klør? Ekkelt? Alle erfaringer mottas med største takk!
Gjest Pelsen Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg lurer på om det er noen her som bruker parykk? Ikke sånn for morro skyld, men som "må" grunnet sykdom eller lignende. Hvordan er det å ha parykk? Hvordan føles det? Er det varmt? Klør? Ekkelt? Alle erfaringer mottas med største takk! Dytte opp... vil gjerne vite.. andre nettsteder man kan spørre og?
Poppzy Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men mor til en venninne hadde parykk pga kreft. Den var veldig fin, men husker hun sa den klødde mye. Det er lenge siden nå, så jeg husker ikke mer.
Gjest chouchou Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg var med min svigerinne for à plukke ut og tilpasse sin parykk. Hun hadde brystkreft og er nà heldigvis frisk. Parykken hun valgte var kjempefin og passet henne fantastisk bra. Den sà naturlig ut og ble klippet til og tilpasset henne spesiellt. Allikevel endte det med at da hun til slutt mistet hàr og öyebryn sà brukte hun mest hàrtörklet, eller en slags kort "turban" om man kan kalle det det. Grunnen til det var nok at hun aldri fölte seg vel med parykken. Bàde fordi den klödde og fordi at da hun vel mistet hàr og öyebryn (og ogsà mye av sin naturlige ansikts "glöd") sà sà ikke parykken like naturlig ut lenger allikevel. Men jeg tror nok dette er veldig individuellt og at hver enkelt mà föle pà hva som er best for seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå