Gå til innhold

Lege i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bytte fastlege da hun jeg har lider av "henvsningsfobi". Greit at man ikke skal henvise i hytt og pine, men når man ikke klarer å fikse problemet selv etter en del forsøk bør man kunne henvise til eksperter. Det er derfor man har dem.

Jeg har ME, og vil gjerne gå til en lege som har en viss peiling eller i det minste som gir bedre oppfølging enn: "ja, du har ME. Hadet!" Vil gjerne ha en lege som lytter.

Noen som har en fastlege i Trondheim de er fornøyde med? I så fall hvem og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har tenkt å bytte fastlege da hun jeg har lider av "henvsningsfobi". Greit at man ikke skal henvise i hytt og pine, men når man ikke klarer å fikse problemet selv etter en del forsøk bør man kunne henvise til eksperter. Det er derfor man har dem.

Jeg har ME, og vil gjerne gå til en lege som har en viss peiling eller i det minste som gir bedre oppfølging enn: "ja, du har ME. Hadet!" Vil gjerne ha en lege som lytter.

Noen som har en fastlege i Trondheim de er fornøyde med? I så fall hvem og hvorfor?

Jeg var ekstremt fornøyd med Petter Olberg ved Din Doktor. Har flyttet nå, så jeg går ikke der lenger, men han var kjempegrei. Og veldig flink til å lytte til pasienten (meg). Ikke noe bedreviting og "nei jeg tror ikke du har det, for det står ikke i boka mi.." Hvis du skjønner hva jeg mener.. :) Vet ikke hva han kan om ME, men han har ikke henvisningfobi ihvertfall. :)

Skrevet

Takk for tipset. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...