Gå til innhold

Assosiasjon vedr glattbarberte underliv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Maroder_*
Skrevet

Rart ikke folk fjerner ørene sine og andre unødige ting vi er utrustet med fra naturens side?

Vi trenger jo ikke ha slik stygge bruskslafser hengende på hver side av hodet, vi trenger jo bare hølet som lyden skal inn i?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Rart ikke folk fjerner ørene sine og andre unødige ting vi er utrustet med fra naturens side?

Vi trenger jo ikke ha slik stygge bruskslafser hengende på hver side av hodet, vi trenger jo bare hølet som lyden skal inn i?

Merkelig at folk går med klær om sommeren gitt, snodig at vi klipper håret? Og hvorfor barberer menn seg, skjegg er da et tegn på at man er i pakt med naturen.

Og såpe? Herregud for noe jåleri!

Tilbake til trollmor nå lille troll!

Skrevet

Fint at du skal fortelle alle mennesker hva de skal eller ikke skal gjøre. Gid alle hadde vært som deg.

Skrevet

Svært imponert over sammenligningene dine, de er jo så saklige. :filer:

Skrevet

Når du snakker om assosiasjoner til barbert underliv ville jeg kanskje heller assosiert med en barnerumpe, hvis du er ute etter å ytre et statement.

Gjest Gjest_Maroder_*
Skrevet

...ganske morsomt at alle går i strupen på meg, fordi de må famle noe så jævlig etter argumenter mot mitt innspill, at de går helt berserk..

...fortsett gjerne å avsløre dere..passer så jævlig bra... :)

Gjest MikeWaters
Skrevet
...ganske morsomt at alle går i strupen på meg, fordi de må famle noe så jævlig etter argumenter mot mitt innspill, at de går helt berserk..

...fortsett gjerne å avsløre dere..passer så jævlig bra... :)

Jose Mourinho er på telefonen, han vil gjerne ha tilbake egoet sitt!

Skrevet
Jose Mourinho er på telefonen, han vil gjerne ha tilbake egoet sitt!

Be ham ringe meg, jeg har venta på ham i noen år.

Skjønte ikke hva han har med dette å gjøre, men?

Skrevet

Hvordan man kan la seg provosere av andre menneskers underliv er meg en gåte.

Skrevet

Glattbarbert underliv assosierer jeg med lefling med pedofile fantasier.

Skrevet
Glattbarbert underliv assosierer jeg med lefling med pedofile fantasier.

Selvsagt! Det er jo like åpenbart som at menn som barberer bort skjeggveksten ønsker å fremstå feminine og kvinnelige.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Be ham ringe meg, jeg har venta på ham i noen år.

Skjønte ikke hva han har med dette å gjøre, men?

Vel, han har et relativt stort ego, noe trådstarter også later som han har :)

Skrevet

Tullprat. Ørene har en soleklar funksjon, nemlig å samle/fokusere lyden slik at den i sin helhet treffer trommehinnen. Uten ørene ville vi hørt VELDIG mye dårligere.

Kjønnshår er noe annet, og enkelte kan uten problemer fjerne disse. Andre får problemer med fuktighetsbalansen i huden, og slimhinner, og bør ikke gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...