Gå til innhold

Hvorfor er DU singel?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja som emnetittelen spør: hvorfor er du singel?

eksempler:

at du er kresen på utseende,

kresen på personlighet,

er sjenert,

ikke så veldig tiltrekkende utseende messig,

har vanskeligheter for å forelske deg,

ønsker å leve singellive

vet ikke hvor du kan treffe noen etc.

er bare nysgjerrig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Langt mot Nord

Jeg husker så og si alt, ikke på en gang, men det dukker opp hvis man penser innom noe som opptar meg. Har et godt språkøre og enser nyanser, men disse "glemmer" jeg og slikt kommer ikke frem m.m. noe ikke stemmer.

I verste fall kan det ligge i bakhodet lenge, men slikt ser bare noen få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg bare vil ha den rette dama.

Livet hadde vært enklere hvis jeg visste hvem hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lektor_M

Mine tanker om hvordan dama skal være begynner å nærme seg et nåløye jeg nesten ikke kommer gjennom selv. Ganske kresen, ikke funnet den rette og synes egentlig det er helt greit å være singel (i alle fall i noen år til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel først og fremst fordi jeg er sjenert og ikke tør ta noe initiativ overfor jenter. Det hjelper lite at jeg er veltrent og, i følge ei jeg møtte en gang, ser såpass kjekk ut at hun trodde jeg allerede hadde en kjæreste.

I tillegg er det sjelden jeg forelsker meg, men det kan vel skyldes at jeg sjelden kommer i prat med jenter, nettopp fordi jeg er sjenert.

Det er med andre ord ikke noe problem for gutter å få være i fred for damer, det er bare å la være å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hilde_*
Jeg er singel først og fremst fordi jeg er sjenert og ikke tør ta noe initiativ overfor jenter. Det hjelper lite at jeg er veltrent og, i følge ei jeg møtte en gang, ser såpass kjekk ut at hun trodde jeg allerede hadde en kjæreste.

I tillegg er det sjelden jeg forelsker meg, men det kan vel skyldes at jeg sjelden kommer i prat med jenter, nettopp fordi jeg er sjenert.

Det er med andre ord ikke noe problem for gutter å få være i fred for damer, det er bare å la være å ta initiativ.

Alt du skriver stemmer i mitt tilfelle også, bortsett fra at jeg er jente da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg er "den som ikke blir mislikt av noen, men heller ikke blir likt bedre enn andre". Jeg blir altså bare likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kathleen

Jeg blir utrolig sjelden forelsket, rett og slett.

Er kresen og har høye krav, og selv folk som går gjennom nåløyet trenger jeg ikke bli forelsket i. Evt er jeg litt betatt i en måned før det går over.

I tillegg møter jeg ikke så veldig mange nye menn. Ender fort opp med å være med de samme nære vennene og holde meg innenfor det nettverket jeg har.

Jeg trives også som singel og gjør ikke spesielt mye for å endre på det. Jeg tenker at den rette vil ramle inn i livet mitt en dag og i mellomtiden kan jeg ha det moro, så jeg er ikke ute og dater og søker aktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia

Jeg kan date, og bli betatt, men jeg vil være sikker på at han er "den rette". Jeg vil ikke bare ha kjærlighet, romantisk og god sex, han skal være min beste venn i tillegg, og få meg til å kjenne den "utrolige følelsen" som ingen andre får meg til å kjenne. Jeg har kjent den en gang før. Det er mange år siden nå, og jeg angrer på at jeg ikke var hyggeligere da han tok kontakt. Kanskje jeg har funnet noe lignende igjen nå, jeg vet ikke. Men uansett trives jeg greit som singel. Heller ensom alene, enn ensom med feil person. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare generelt veldig veldig kresen. Nærmest som om jeg leter etter en feil.

Dama kan være den kuleste i verden, men hvis hun har 4kg for mye så klarer jeg ikke se meg interessert i henne.

Attributter som gjør at jeg 100% ikke interessert:

- Overvektig

- Hvis min oppfattelse av henne kan kategoriserer som "dum"

- Det store jenteproblemet konstant-vondt-i-hodet

- Sytete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bare ha kjærlighet, romantisk og god sex, han skal være min beste venn i tillegg, og få meg til å kjenne den "utrolige følelsen" som ingen andre får meg til å kjenne. Jeg har kjent den en gang før. Det er mange år siden nå, og jeg angrer på at jeg ikke var hyggeligere da han tok kontakt.

Hvorfor var du ikke hyggeligere da han tok kontakt? Er du en av de jentene som går rundt med et "bitch shield"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_KL_*

Grunnen til at jenter er single: Alt for kresene. Stiller mye høyere krav enn hva de kan tilby. Jeg har vært gruppeleder i borgerlig konfirmasjonskurs, og da skal man som kjent lære ungdommen litt om livet. Når jeg tok opp temaet som forelskelse og kjærlighet og fortalte gruppa at man som regel får en kjæreste på eget utseende nivå, reagerte veldig mange av jentene negativt. Kalte meg løgner osv, mens guttene allerede hadde skjønt dette. Mange jenter tror de kan få 10-eren selv om de kun er en 4-5er selv, mens guttene vet hvilken liga de tilhører.

Grunnen til at gutter er single: Kresne jenter. Veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jenter er single: Alt for kresene. Stiller mye høyere krav enn hva de kan tilby. Jeg har vært gruppeleder i borgerlig konfirmasjonskurs, og da skal man som kjent lære ungdommen litt om livet. Når jeg tok opp temaet som forelskelse og kjærlighet og fortalte gruppa at man som regel får en kjæreste på eget utseende nivå, reagerte veldig mange av jentene negativt. Kalte meg løgner osv, mens guttene allerede hadde skjønt dette. Mange jenter tror de kan få 10-eren selv om de kun er en 4-5er selv, mens guttene vet hvilken liga de tilhører.

Grunnen til at gutter er single: Kresne jenter. Veldig enkelt.

Det skal nå litt mer til enn bare ett bra utseende da mister KL.

Finnes like mange fasitsvar som det finnes mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest*J

Fordi jeg kom ut av et langt forhold der det var mye som ikke stemte. Så nå går jeg rundt og leter etter "det perfekte". Ender nok meg at jeg blir så desperat at jeg tar det første og beste :P

Men har funnet en som kjemien stemmer veldig bra med nå, så får se hva han vil.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Julie_*

Fordi jeg var sammen med en som jeg hadde det utrolig bra med, men vi fikk det ikke til å fungere da vi bodde veldig langt fra hverandre og dette var ikke til å endre på. Vi valgte å gå vær vår vei selv om begge hadde de følesene på plass for hverandre. Etter å ha vært sammen med en jeg følte alt klaffet veldig med er det vanskelig å finne igjen dette hos andre. Jeg dater litt og møter masse gutter som er interessert, men jeg greier ikke forestille meg de som kjærester. Jeg er i utgangspunktet ikke det jeg vil kalle kresen, men har jo mine krav jeg også.. Men nå tror jeg jeg forblir singel en stund. Jeg syns det er godt å være singel på mange måter, samtidig som følesene mine ligger litt hos eksen fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er kresen. Gutten kan være stygg som juling for min del så lenge han har god personlig hygiene, er jævlig trivelig og kan knulle som ut uvær. Syns forøvrig ikke det er alt for høye krav, men jeg har ikke møtt spesielt mange slike menn ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi:

Jeg har et ganske snevert utgangspunkt for potensielle menn (jeg er kristen og de må være kristne). De få (tre) guttene jeg har gått på date med, har (i kronologisk rekkefølge) hatt en motorsykkel og andre motorting i stuen, bare vært opptatt av én ting, og heller ønsket seg en dame fra Storbritannia eller Europa. Klart man blir frustrert. Dessuten er jeg for sjenert til å ta særlig initiativ og det tror jeg gjelder en god del av de halv-interessante single mannfolka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...