Sunshine Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg hadde bestilt time hos Kristins i dag og hadde rett og slett en skikkelig dårlig opplevelse Hun som hjalp meg virket mer interessert i å få tvunget på meg en kjole og bli ferdig. Hun fulgte ikke med når jeg snakket til henne og ble mer og mer grinete. Etter å ha prøvd 7 kjoler fikk jeg beskjed om at nå hadde jeg prøvd sååå mange kjoler at jeg neppe kom til å finne noen "bedre alternativer". Er virkelig 7 kjoler så mye? :klø: Jeg fikk lurt meg til å prøve en til, men det kom jeg neppe til å like for det var helt gal fasong til meg. Guess what! Kjolen satt perfekt! Den var helt nydelig på, og hadde ikke det vært for den elendige servicen hadde jeg kjøpt den. Jeg fikk brukt 50 min av de 90 minuttene jeg hadde bestilt og dratt tidlig fra jobb for å rekke. Det tok over en halvtime før jeg fikk hjelp til å prøve, og i tillegg følte jeg meg jaget avgårde før tiden hadde gått ut. Hvor mange kjoler prøvde dere før dere fant drømmekjolen? Burde man ikke kunne forvente bedre service når man skal legge igjen flere tusenlapper? Jeg må si jeg var veldig lett å ha med å gjøre også. Jeg hørte på alle rådene og tipsene, og var helt åpen for kjoleforslag siden jeg ikke hadde peiling på hva jeg ønsket meg. Endret 1. oktober 2009 av Sunshine
roxiehart Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har hørt en lignende historie om dette stedet fra en venninne av meg, så jeg er ikke overrasket. Hun fant også drømmekjolen der, men endte opp med å kjøpe den et annet sted pga servicen... Jeg skal på kjolejakt nå snart, og har mest lyst til å ikke dra dit! Men de skal jo ha så bra utvalg, så jeg er ikke helt sikker. Vet bare at jeg kommer til å bli så sur hvis de behandler meg på samme måte! Skjønner ikke at de ikke vet sitt eget beste - tenk hvor mange kunder de taper på å holde på sånn.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 jeg har bare god erfaring med dem. Det er sikkert litt avhengig av hvilken av de ansatte som man tilfeldigvis får, hun som hjalp meg var veldig flink. Bra service og ikke noe sånn falsk "den så fin ut på deg".
Sunshine Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ja jeg ser at det er veldig variable tilbakemeldinger rundt omkring. Hun som hjalp meg var totalt uinteressert og fulgte ikke med i det hele tatt. Hun stod nærmest og hang på stativene og tittet fjernt rundt seg mens jeg og forloverne vurderte kjolen.. Hun fikk ikke med at jeg snakket med henne, og jeg måtte spørre henne flere ganger før hun oppfattet at det var henne jeg snakket til Endret 2. oktober 2009 av Sunshine
Solstrålejenta Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Uff...så utrolig kjedelig.... Jeg har bare gode erfaringer selv fra Kristins. Var der 2 ganger hvor jeg prøvde kanskje 6-7 brudekjoler uten å ha bestilt time og 1 gang for å finne kravat og brokadevest til mannen min. Fikk veldig god service begge gangene. Jeg endte opp med å kjøpe kjolen min brukt ettersom ny er ganske mye dyrere, men til tross for det fikk jeg tilbud om å ta med den brukte kjolen min til Kristins for å finne tilbehør om jeg ønsket dette. Så jeg antar det kommer helt an på hvilken person man får hjelp fra...
Grace Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Hva med å reise til Drammen isteden.. Om ikke jeg husker feil har de fått endel ros her i tidligere innlegg og det er jo ikke så langt for deg.
Sunshine Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2009 Hva med å reise til Drammen isteden.. Om ikke jeg husker feil har de fått endel ros her i tidligere innlegg og det er jo ikke så langt for deg. Ja jeg har lurt litt på om jeg skal reise dit for å prøve kjolen en gang til, evt andre Maggiekjoler
Gjest milkyway Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 er det den i lillesand det er snakk om? Pffft dama målte megopp og ned "åh er det DU som skal gifte deg, jaha-ja." siden jeg har en litt spesiell stil. Ubehagelig atmosfære der inne.
Sunshine Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2009 er det den i lillesand det er snakk om? Pffft dama målte megopp og ned "åh er det DU som skal gifte deg, jaha-ja." siden jeg har en litt spesiell stil. Ubehagelig atmosfære der inne. Nei den ligger i LilleSTRØM
-Englefjes- Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg opplevde det samme som Sunshine på Brudekjolen i Oslo. Jeg kjøpte kjole hos Eden brud, de har virkelig god service, og er både hyggelige og flinke. (I tillegg hadde jeg med meg forloveren min som er ekstremt ærlig, og det hjelper også på, der man ser seg blind på bløtkaker og perler. )
roxiehart Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Åh, på Brudekjolen fikk jeg skikkelig god hjelp av en ganske ung jente! Og jeg hadde ikke engang bestilt time... Varierer vel veldig fra ansatt til ansatt da!
Gjest milkyway Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Kristin er visst i det gretne hjørnet over hele landet
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes Eden brud hadde dårlig utvalg, men helt grei service. Agape og Diin var mine favoritter da jeg giftet meg, stort utvalg og kjempehyggelige ansatte.
LindaM Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 Jøss, nå ble jeg overrasket! Jeg var på kristins 3 ganger pga usikkerheten min. Kjempe god service alle gangene! Endte opp med en nydelig maggie-kjole som kommer om 6 mnd (en evighet....) Har 2 venninner som akkurat har giftet seg, og de var også kjempefornøyde med Kristins brudesalong. Tror nok det har mye å si hvem man møter på.. Synd at det skal være sånn selvfølgelig!
Concertina Skrevet 2. oktober 2009 #15 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var heller ikke veldig fornøyd med Kristins, da jeg kom (hadde bestilt time) så måtte jeg vente i 20 min før jeg fikk hjelp (fikk beskjed om å titte etter noe jeg likte - vel, de altfor mange kjoler så man får en overdose tyll og klarer ikke å se hvor en kjole slutter og den neste begynner...) og dama hørte ikke allverdens på hva jeg ønsket, så etter 7-8 kjoler hvor jeg likte én sånn tåelig godt (men selv om jeg sa det så fant hun ikke flere i samme stilen...) så var timen over. Dro innom Brudehuset i Lillestrøm dagen etter, uten time, og fikk super service! De har færre kjoler, dermed enklere å få oversikt selv, og siden det ikke var stappfullt med folk så kunne damen fokusere på meg, og jeg slapp å føle at jeg var på samlebåndsfabrikk... Endte opp med en fantastisk blondekjole fra Novia d'Art :rødme:
Noli Skrevet 2. oktober 2009 #16 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes 7 kjoler er mye jeg da, men jeg synes det var stress nok å prøve 3..
Sunshine Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg var på Solgunns i Lillestrøm i dag og der fikk jeg fantastisk god service! Damene puslet rundt meg, satte på meg diadem, slør og smykker til alle kjolene. De viste tydelig hvor flott de synes noen av kjolene var på, og maste meg til å prøve den ene en gang til. Da jeg kom var det en brud til der (drop in), og jeg fikk hjelp av en dame. Så fort den andre bruden forsvant hjalp de tre andre damene til og var kjempeengasjerte til tross for at det nærmet seg stengetid og helg De fleste kjolene var kjempefine, men jeg falt egentlig ikke for noen av dem. Men servicen var upåklagelig! Endret 3. oktober 2009 av Bond
Cæmis Skrevet 3. oktober 2009 #18 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg og venninnen min hadde en kjempehyggelig dame et par år før når venninnen min skulle gifte seg så dette var et naturlig valg. Når jeg kom dit å fikk henne fikk jeg litt sjokk. Hun kledde av meg kjolene midt på gulvet nesten før jeg fikk sett noen av de på, så da sto jeg der i undertøyet da...forran alle andre kommende bruder og deres familie...hmm. Hun forklarte ikke noe om hva som kunne passet meg og min smak, men heller påpasselig med å forklare høyt og frekt hva som IKKE passet meg. HUN valge de kjolene HUN likte, og de jeg hadde plukket ut ble bare fort lagt bort, kommentert med noen kommentarer om at de var kjedelige, ikke min fasong eller annet tull. Hun fant plutselig en kjole som hun likte, som jeg hatet. Jeg måtte på 2. prøving noen uker senere og hadde med meg min kommende svigermor da jeg ikke var sikker på valget. Jeg fikk den samme dama! Grøss! Denne gangen tok vi litt mer føring og fikk prøvd de vi ville. Forrige gangen snakket hun bare om hvor sliten hun var og hvordan hun gledet seg til å komme hjem etter jobb, og at vi måtte forte oss for det var ikke vits å prøve noen fler siden hun var sikker på at jeg ikke ville like noe annet som de hadde. Fant uansett mine 3 favoritt kjoler der, og valge en av de...men kjøpte den på Finn.no da den var til 1/3 av prisen. Endret 3. oktober 2009 av Bond
Gjest Bond Skrevet 3. oktober 2009 #19 Skrevet 3. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Sunshine Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 3. oktober 2009 Hun forklarte ikke noe om hva som kunne passet meg og min smak, men heller påpasselig med å forklare høyt og frekt hva som IKKE passet meg. ... at vi måtte forte oss for det var ikke vits å prøve noen fler siden hun var sikker på at jeg ikke ville like noe annet som de hadde. Spesielt dette kjenner jeg godt igjen Og hun var heller ikke spesielt diskret med på- og avkledning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå