Gjest Gjest_Jente22_* Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har de siste 3 ukene hatt litt blødninger/blod i utflod hver eneste dag. Samtidig har jeg hatt litt menslignende krampesmerter nederst i magen. Men dog i mye mindre grad enn vanlig mens. Jeg går på p-plaster, og har gått på dette i 1,5år med regelmessig mens hver fjerde uke. Før dette var d p-piller i 3 år, også da regelmessig mens. så jeg skjønner egentlig ikke hva som foregår nå. I tillegg har jeg nå plasterfri uke, men skikkelig mens har ikke kommet, kun disse små blødningene. Noen som har noen idéer om hva det kan være? Eller har opplevd det samme selv? Jeg har jo brukt plasteret som jeg skal, og som regel hopper vi også av i svingen (ikke alltid, men mesteparten av tiden) så sjansen er ekstreeemt liten for at det er noe graviditet på gang, tenker jeg hvertfall. (er fattig student som prøver å unngå gynekologutgifter)
Gjest Alabama Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Du burde gå til legen. Og kanskje fjerne plastret? Det koster 180 kr å gå til fastlegen, det har alle råd til. Lykke til og god bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå