*Lillian* Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Jeg har brukt Restore-CD på PC'en min for å få renska opp og få litt mer orden i sakene... Det funket, men jeg glemte å notere ned de sangene som sto i kø for å bli lasta ned fra WinMX..... Går det an å finne igjen de sangene jeg venta på når jeg ikke husker i hodet hvilke det var?? (Det var ganske mange....) Jeg regner ikke med at noen kan hjelpe meg, men jeg spør nå likevel som et siste desperat forsøk Lillian *etterpåklokskap*
Gjest lurven Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Jeg har brukt Restore-CD på PC'en min for å få renska opp og få litt mer orden i sakene... Det funket, men jeg glemte å notere ned de sangene som sto i kø for å bli lasta ned fra WinMX..... Går det an å finne igjen de sangene jeg venta på når jeg ikke husker i hodet hvilke det var?? (Det var ganske mange....) Jeg regner ikke med at noen kan hjelpe meg, men jeg spør nå likevel som et siste desperat forsøk Lillian *etterpåklokskap* ja bare klikk på load incomplete
*Lillian* Skrevet 13. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2003 Prøvde, men hele Winmx-programmet ble jo slettet så derfor går ikke det. Lillian
Amber Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Hvis du slettet WinMx fra PCen din tror jeg nok at det er borte. (Tips; Jeg synes Kaaza Lite fungerer mye bedre enn WinMX!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå