Gjest Iril Skrevet 19. april 2011 #1481 Skrevet 19. april 2011 Etterhvert slutter du å bytte bleie om natta, hun slutter å bæsje om nettene og tisser mindre. Her byttes det ikke mellom 18 og 8 nå, går helt fint. Jeg turde aldri bytte i senga, siden han tisset alle veier når bleien var av, så jeg måtte ut på badet og bytte om natten også. God påske!
Jesse Skrevet 19. april 2011 #1482 Skrevet 19. april 2011 (endret) Så godt å høre at ting går bedre hos dere Når det gjelder sårhet hadde vi litt problemer med det her også en periode. Jeg har byttet ut den vanlige sinksalven med Inotyol , den fungerer mye bedre og sårheten forsvinner veldig kjapt! Den ligger som regel sammen med babyproduktene på apoteket. Anbefales! Ellers har jeg funnet ut at det er alfa omega å få tørket henne HELT før jeg tar på bleie, noe som jeg ofte syns kan være litt vanskelig i "sprekkene" mellom lårene og tissen (vet ikke helt hvordan ellers jeg skal forklare det ) Også signerer jeg det Iril sier, her har hun også samme bleie fra ca 18 til 07-08 neste morgen. Så lenge det ikke er bæsj (eller at bleia er veldig våt) trenger du ikke bytte Ha en god påske Becky Endret 19. april 2011 av Jesse
Zia Skrevet 19. april 2011 #1483 Skrevet 19. april 2011 Så fint å høre at alt står bra til, og at ting begynner å gå seg til litt Legger igjen mer spor senere når jeg får tid! God Påske Becky! (Og sorry for bølleringinga mi forleden dag - iphonen min er klin kokos for tiden. Ringer opp folk i hytt og gevær, setter på speaker når jeg er på bussen, og legger på samtaler midt i )
Luremegpå Skrevet 19. april 2011 #1484 Skrevet 19. april 2011 Etterhvert slutter du å bytte bleie om natta, hun slutter å bæsje om nettene og tisser mindre. Her byttes det ikke mellom 18 og 8 nå, går helt fint. Jeg turde aldri bytte i senga, siden han tisset alle veier når bleien var av, så jeg måtte ut på badet og bytte om natten også. God påske! Må bare si noe her, det varierer jo Iril, vi bytter ennå bleie på natten når hann får mat,ellers tisser han igjennom bleiene, de babyene våre ër jo ikke like..
cypress Skrevet 20. april 2011 #1485 Skrevet 20. april 2011 A kan også tisse gjennom bleia hvis vi ikke skifter i løpet av natta. Hun bæsjer så sjelden, så jeg mistenker at hun tisser ekstra masse...
Tinio Skrevet 20. april 2011 #1486 Skrevet 20. april 2011 Hei Becky! Jeg skifter aldri bleie på mine om natten, de sover ca 18.30-7.30. De er godt våte om morgenen, men er ikke sår fordi. I det siste har Gogutten tisset gjennom bleien noen ganger, så derfor har vi begynt å bruke en større bleiestørrelse på han om natten. Og når det gjelder sår så har jeg en ting å si, Inotyol!! Knøttet var KJEMPEsår da hun hadde omgangssyken med diare for noen måneder siden, vurderte nesten å dra til legen. Men så kjøpte jeg Inotyol salven på apoteket, smurte henne med et tykt lag ved vært bleieskift og det ble nesten helt fint igjen etter en dag. Funker mye bedre enn både zinksalve, aderma salve og alt annet jeg hadde prøvd. Og så kan du la henne ligge og sprelle litt uten bleie når du har tid, så hun får luftet bleieområdet, det hjelper også veldig. God påske!
Dine Skrevet 21. april 2011 #1487 Skrevet 21. april 2011 A kan også tisse gjennom bleia hvis vi ikke skifter i løpet av natta. Hun bæsjer så sjelden, så jeg mistenker at hun tisser ekstra masse... Har funnet ut at det er også derfor tassen tisser seg ut om natten, fordi vi ikke bytter bleie.. God påske Becky!!
Becky1 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #1488 Skrevet 21. april 2011 Tusen tusen takk for svar, jenter Blir så glad når jeg får så gode råd og svar fra dere Hadde egentlig tenkt å ringe helsestasjonen, men det trenger jeg jo ikke nå. Synes og det er så interessant å høre om hvordan andre har det. Så, tusen takk for svar. Har prøvd både lufttørking og olje nå uten at det er særlig bedre. Både lufttørking og passe på at det ikke er funktig har vi pleid å gjøre, men har ikke alltid vært like nøye med det. Foreløpig har jeg ikke samvittighet til å ikke skifte i løpet av natta. Er så redd for at hun blir sår. Så tenker at jeg skal prøve å skfite midt på natta, altså i 06.00-tiden. Da pleier hun å våkne for mat. Ellers når hun bæsjer selvsagt. Eller, det er ikke så selvsagt. Noen ganger har jeg latt henne sove selv om hun har bæsja. For eksempel når hun har vært overtrøtt og endelig sovna. Da må jeg veie hva som er viktigst. Er vel da hun har blitt så sår. Så da skal jeg prøve Inotyol Takk for tips Merker jeg blir helt tussete. Har tatt meg selv i å overtenke på om det var riktig å bytte bleiestørrelse og klesstørrelse nå, samt dette med sårheten+ om hun ligger med hodet for mye til èn side og selvsagt for krybbedødsfaren. Har blitt akkurat sånn jeg tenkte at jeg ihvertfall IKKE skulle bli Andre ting jeg tenker/lurer på: - Dere som liggeammer. Tar dere barnet deres opp for å rape? - Hvor mye magevondt har deres barn? Alstå vrir og vender de seg når de skal prompe f.eks? M har begynt å styre fælt når hun skal prompe nå. Noen ganger gråter hun til hun har fått det ut. Lurer på om det er fordi jeg liggeammer endel nå siden det er det som funker best. Ikke alltid jeg tar henne opp etterpå siden hun sovner. - Hvor mye jobber dere med rutiner? Eller hvor mye jobbet dere med det da deres barn var rundt 2 mnd? Her er det ingen fast rutine. Synes dagene er så forskjellige. Noen dager sovner hun kl. 09.00, mens andre ganger drøyer det til 02.00. Det er og forskjellig hvor lenge hun sover. Hovedsaktig varer natten hennes fra 00.00 til 13.00, med pauser selvsagt, men det varierer som sagt. Dagene varierer og. Derfor lurer jeg på hvor mye jeg skal jobbe for å få en fast rutine. Med klokkeslett altså. Før tenkte jeg at det kom jeg til å jobbe mye for, men så ser jeg at hun regulerer så mye selv. Den første uka begynte natta hennes kl. 07.00. Den har hun klart å snu med mange timer. I begynnelsen ville hun ha masse nærhet. Det fikk hun og nå vil hun være mye alene. Det jeg mener er at jeg nå har begynt å tro at hun regulerer mye selv. Hvis hun får dekt behovene sine, så havner hun der hun skal, hvis dere skjønner. Men så kommer faren for at hun blir bortskjemt. Nå begynner hun jo snart å skjønne konsekvenser. Merker at jeg tenker endel på dette. Sorry, ble veldig rotete dette. Håper dere skjønner hva mener. Blir kjempeglad for alle svar. Svar på det dere gidder ___ I ettermiddag/kveld har vi vært på besøk hos tanta og onkelen min. Egentlig litt pliktbesøk, men sånt må til. Mannen gjorde det beste ut av det og koste seg riktig så mye etterhvert. All kosen gjorde at han ble ganske så brisen og snakkesalig Da vi kom hjem la han seg til å sove med M på brystet. Det var da jeg satt meg ved pcen (mannen sover på madrass i stua). Stolte ikke helt på han da han ikke var ved sine fulle fem. Nå våknet han med en gang hun begynte å skrike, men jeg kommer til å holde et øye med ham hver gang han har drukket, selv om det ikke er mye. Spesielt nå som han sov. Man sover jo mye dypere når man har drukket. I går ommøblerte jeg stua jeg, gitt. Fikk plutselig ånden over meg. Så det ble gjort i rakettfart mens mannen vår på motorsykkeltur og M satt i huska si. Vi bor nemlig hos besteforeldrene til mannen. De bor på hjem, men vi har endel av tingene deres her. Ser veldig halvveis ut og i går fikk jeg litt nok da skulle finne sted til den nye babygymmen. Siden mannen har hatt skikkelig vårrengjøring her i ferien har det nå blitt riktig så fint her Oi, det ble langt innlegg igjen Sånn blir det når jeg ikke skriver så ofte mer. Ha en god helg I går var M 2 mnd
Pupsilure Skrevet 22. april 2011 #1489 Skrevet 22. april 2011 Hyggelig å høre fra deg igjen Jeg liggeammet en stund, og tok han ikke opp for å rape. Hadde alltid dårlig samvittighet for det, men da ville han våknet, så jeg måtte bare droppe det. han hadde mye vondt i magen... Han skrek ofte til han fikk prompet litt ja Det er ikke alltid godt å si om de har vondt i magen eller om det er noe annet. jeg var helt sikker på at magen plaget han mye, men i etterkant har jeg skjønt at for Goffels del handlet det veldig mye om overtrøtthet, men han vred seg og styra som om det var magen Vi begynte ikke med noen rutiner før ved 3,5 måned, så vidt jeg husker. Men kan hende jeg tar feil.
Gjest Iril Skrevet 22. april 2011 #1490 Skrevet 22. april 2011 Jeg tar ham ikke opp for å rape, men han har ikke noe behov for å rape. De få gangene han trenger det, hører jeg det på ham, og da holder det å sette ham oppreist. Ang. rutiner så kom de helt av seg selv når han var klar for det. Jeg er for lat for å jobbe med rutiner altså, og ser ikke vitsen når de kom av seg selv.
Tinio Skrevet 22. april 2011 #1491 Skrevet 22. april 2011 Jeg jobbet hardt med rutinene, men det var fordi jeg måtte bare ha kontroll når det var 2 babyer å ta seg av. Tror ikke jeg hadde stresset like mye med det om jeg bare hadde hatt en baby, hvertfall ikke de første 3 månedene. Jeg vil likevel si at vi fikk lønn for strevet, de har sovet nesten hver eneste natt i strekk fra de var ca 3 måneder, utenom noen få ganger hvor det har vært tannutbrudd eller sykdom. Jeg holder jo på å lese på eksamen for tiden, og i barnepsykiatriboken stod det at for de fleste babyer er selvregulering det beste. Men noen babyer har en dårlig indre rytme og har derfor større problemer med å skille mellom natt og dag enn vanlig, og da var det anbefalt å innføre rutiner for å hjelpe den med rytmen sin. Mange sier vi er så heldige som har sovebabyer. Ja Knøttet er sovebaby av natur, men det er IKKE Gogutten! Han er veldig avhengig av at rutiner og rytmen blir holdt, når har det vært kluss i rutinene (f. eks. ved reiser) så blir han kjempeurolig flere netter på rad. Hadde vi latt alt bare flyte og latt han styre showet på egenhånd så hadde det ikke vært mye nattesøvn på oss. Så det er forskjellig fra baby til baby hva de trenger. Ble litt langt dette, men det er hvertfall min erfaring!
Becky1 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #1492 Skrevet 22. april 2011 Tusen takk for svar, jenter . Jeg har og prøvd å sette henne opp for å rape. Hehe, da er hun så søt. Jeg bare støtter henne under under ryggen. Da er det som regel ganske mørskt i rommet, så da ser jeg den herlige profilen med den enda herligere dobbelthaka hennes :rødme: Ofte klarer hun å rape og gulpe mens hun ligger og. Har derfor vært ganske rolig i forhold til dette, men i det siste har hun begynt å klage sånn når hun skal prompe. Og det må hun ofte om dagen. Tror jeg skal prøve å unngå å ligeamme på dagtid nå. Det bør vi uansett øve mer på. Det gikk så fint i begynnelsen, men så slo hun seg litt vrang der. Fryktelig upraktisk i grunn. Får ikke dratt steder der det ikke er mulighet for å legge seg ned. Takk for nyttige svar ang rutiner. Er fortsatt ikke helt sikker på hva som er best for oss. Nyttig å vite at litteraturen mener at selvregulering er best, Tinio. Men som du sier, så stemmer ikke alltid teori med praksis. Nå har vi ikke dårlig tid. Hun er bare 2 mnd. Men helsesøster stressa dette litt sist jeg var der. Tror hun var bekymret for at M ble litt for godt vandt med at hun var oppå meg hele tiden. Ser den
Dine Skrevet 23. april 2011 #1493 Skrevet 23. april 2011 Jeg liggeammer om natten og tar han heller ikke opp for å rape.. Har hatt dårlig samvittighet for det, men han sovner stort sett rett etter han har spist og da har han ikke hatt behov for det.. Virker ikke som det plager han no i det hele tatt, så da lar jeg han ligge jeg... Vi begynte med "rutiner" ganske så tidlig, men det forandrer seg stadig.. Vi forsøker å legge han på samme tidspunkt hver kveld (dagtid varierer det hele tiden) Han har samme leggerutine, men på dagtid varierer det som sagt, da etter hva vi gjør og hvor vi er. Men jeg prøver å holde han våken hvertfall 1.5-2 timer før han legges på kvelden og det virker som fungerer bra. Virker ikke som lilletassen har så mye magevondt, for mye av skrikingen før var overtrøtthet. Nå som vi forstår han bedre, så skriker han veeeeldig sjeldent av magevondt, det er i såfall overtrøtthet og kjedsomhet som er utfallet her.. Håper dere finner ut av det, men prøv deg frem litt, så ser du hva lille M mener, for det er så varierende
Becky1 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #1494 Skrevet 24. april 2011 Tusen takk for svar, Dine Tror jeg må fortsette å prøve meg frem ja. Nå har hun hatt en litt dårlig periode igjen. Æsj, ting gikk jo så bra. Virker som hun ikke klarer å sove så lenge sammenhengende mer. Tror jeg skal vie all min tid nå til å hjelpe henne med søvnen igjen. Var jo det jeg gjorde en periode, før det gikk så bra. Neimen, nå skriker hun igjen gitt
Becky1 Skrevet 25. april 2011 Forfatter #1495 Skrevet 25. april 2011 Etter mye jobb i går, sovna hun endelig for godt i 03.00-tiden. Da hadde jeg og mannen holdt på hele kvelden med turgåing, byssing, mating osv. I dag tidlig slumra hun som hun pleier Hun liker nemlig å sove lenge og vel, akkurat som sin mor . Nå sover hun i vogna si (holder på å våkne nå). Tenker vi skal ut på en tur etterpå. Da sovner hun vanligvis. Så skal vi en tur til mamma. Da sovner hun av soveturen og av all kosen hun får av mormoren sin Nei, jeg må ikke tenke på alt mulig annet og tro at ting begynner å gå av seg selv. Også er det veldig dumt å skrive på KG at ting går bra Det var da jeg skrev det sist at ting begynte å gå dårlig igjen. Hmm... kanskje ikke så lurt med dete innlegget da :klø: Ha en fin dag i sola jenter
Dine Skrevet 25. april 2011 #1496 Skrevet 25. april 2011 God påske Becky!!! Håper dere koser dere i dag hos mormoren til lille M og får litt kosehjelp
Neytiri Skrevet 25. april 2011 #1497 Skrevet 25. april 2011 Oi her har jeg gått glipp av litt lesing, så har skumlest litt...håper jeg fikk med meg det viktigste. Bytting av bleier på natta måtte vi til 3-4 måneder alder, ellers var det tiss/bæsj overalt! Byttet når hun våknet og ville ha mat, gjorde det i senga(med underlag) for da var det fort gjort og hun våknet ikke så mye......ammet etterpå og hun sovnet med engang og ble lagt tilbake i vugga si Rutiner fikk vi ikke før etter 3mnd, og da bare kveldsrutinen, den begynnte vi nærmere 4 mnd faktisk når jeg tenker meg om og var samme rutinen, men tiden kunne variere fra 19-21 da. Hun har fått styre dette selv, lagd soverutinene sine på dagtid som hun ville(de forandrer seg med alderen).......og når du først tror du har en rutine, ja da forandrer barnet det plutselig ang liggeamming. Det elsker jeg på natta, jeg kan nesten sove videre mens hun spiser.....før våknet jeg når hun var ferdig og la henne tilbake, men jeg har en liten "uvane" og sovner helt nå....så blir samsoving fra 4-8 som regel Men jeg har aldri direkte prøvd å rape henne på natta, men når jeg løftet henne opp løftet jeg henne sånn at hun lå i vuggestilling i mine armer med hodet ganske høyt iforhold til nedre del av kroppen hennes.....daska henne et par ganger på rumpa, noen ganger kom det rap, hvis ikke la jeg henne ned i vugga igjen. Magevondt kan være årsaket av flere ting.....det kan være noe luft, det kan være noe du spiser, det kan være for hippig/sjelden amming..........ja listen goes on and on...........her hadde Bumba kolikk tendenser første 3 mnd og vi hadde god hjelp av ammete/fenikkelte eller sukkervann........var også hos manuell terapaut da hun tullet endel med amming på en side.....viste seg at hun hadde låsninger i nakke og bekken.......behandling av de små hos manuell terapaut er støttet av staten så er ingen utgift å få det utelukket. Sist men ikke minst, BÆRING! Kolikk/magevondter opptrer sjeldent i kulturer hvor barna bæres store deler av døgnet. Her bærte jeg ofte i sjalet, både fordi hun ble rolig og sovnet, og da også rakk jeg gjøre andre ting en å ha en ligge oppå meg og jeg på sofaen. Jeg elsker bæring, mange mener det er en uvane som du klarer ikke avenne barnet........men her har jeg aldri hatt problemer å få henne sove i vogna ute heller, men bæringen var bra å avlaste armer, og nå bruker jeg det når hun slår seg helt vrang og ikke vil sitte i vogna si........så for meg er det et bra hjelpemiddel i hverdagen, får en mer HAPPY BABY Håper noe av det her kan være noe av hjelp
Becky1 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1498 Skrevet 26. april 2011 Tusen tusen takk for svar, snille Neytiri Jeg bærer ganske mye. Det funker bra her. Fikk ikke til bæresjalet, men har kjøpt meg en bæresele som funker bra. M kikker opp på meg og ser helt forkrekka ut Er så søtt å se på. Hun stirrer skikkelig. Hun sovner ofte når jeg har gått en stund, men er redd for å gjøre det til en vane som du sier. Foreløpig tror jeg at jeg bare må gjøre det som funker og heller avlære senere. Hun trenger endel hjelp til å få all den søvnen hun trenger. Det virker som hun trenger utrolig mye og. Blir så fort overtrøtt og da klarer hun ikke å spise, og så er vi i gang igjen. Nå begynner ting å gå seg til igjen her Jeg har blitt flinkere til å ta henne opp for å rape. Det har hjulpet Synes og er liggeamming er topp. M sovner og ofte etterpå, så sovner hun ofte i senga vår på dagtid. Hun skal visst helst sove i vogna har jeg skjønt, men det får heller være. ________________ Tenkte jeg skulle ta med litt av innlegget jeg skrev til Siebaeo. Har jo snakket endel om meg og mannen her, så tenkte jeg skulle poste det her: Her frister det og veldig lite med . Husker jordmor maste litt med at det var så viktig å komme igang etter 6-ukerskontrollen. Det hørtes logisk ut da, men nå er jeg ikke enig i det. Man skal ikke gjøre noe man ikke er klar for. Har det blitt noe særlig action på dere? Husker du snakka om du ikke helt klarte å bryte den barrieren rundt den tiden jeg fødte. Snakka med mannen istad etter å ha lest det dere skrev om parforhold her. Vi har jo og hatt vårt, som jeg har skrevet om i min bok. Vi fant ut at vi nesten må akseptere at ting er litt annerledes en periode, nå som M krever så mye. Hadde veldig lyst til å svare at han nettopp derfor burde akseptere at han ikke får tid til særlig annet enn familie om dagen, men gjorde det ikke. Er viktig å se alt det bra manfolka våre gjør og. Min mann er en mester på husarbeid. Han anstrenger seg og veldig for å være hyggelig, slik at vi skal ha en hyggelig tone. Han er flink med M. Jeg har funnet ut at jeg skulle ønske at han satte av ca et halvt år til meg og M. Et halvt år der han ikke brød seg om ting han kan gjøre når som helst resten av livet. Ville hatt de to siste månedene av graviditeten og fire mnd av M sitt liv. Da hadde jeg følt meg prioritert og sikkert sagt til han at godt kunne ta seg en tur på puben ikveld. Nå merker jeg at jeg er sur fordi han vil det. Så gjør han alt for å blidgjøre meg, slik at det skal bli greit for han å dra. Så blir han fornærma over at jeg blir sur, siden han gjør så mye og beskylder meg for å ikke legge merke til alt han gjør. Er det samme hver eneste gang. Trodde jeg var en avslappa kone, men tydeligvis ikke likevel . Har aldri vært en sånn som har nekta han å gjøre ting, mens nå må han spørre meg om tillatelse. Liker det ikke. Men sånn blir det siden jeg da må være sammen med M alene. Skulle ønske jeg klarte å ikke bli så snurt over at han ønsker å gjøre andre ting, samtidig så trenger jeg å føle meg prioritert. Når han er hjemme ringer det folk i et sett. "Fansen" hans som jeg kaller dem (eller var det mannen som kalte dem det først? Hehe, tror det i grunn )Ofte gidder han ikke å ta telefonen, det skal være sagt til hans forsvar. Er så lei av at mannen sitter i telefonen eller på pc med noe som omhandler dette vervet hans. Det handler nok om at hele greia irriterer meg. Hadde han sittet på nettet og surfa, hadde jeg sikkert synes var greit... Jeg bare kan ikke fordra at dette skal være så viktig for ham nå. Hehe, han har begynt å snakke ekstra breit etter at han begynte med dette Han hevder at han alltid har snakket sånn, men jeg merker at sosiolekten hans er mye mer påfallende nå enn før Må få lagt til at han er fantastisk på veldig mange måter. Er bare så kjedelig at vi diskuterer det samme hele tiden. Før var det rydding (han som synes jeg var for rotete. Jeg som synes han klagde for mye).
Britt Banditt Skrevet 26. april 2011 #1499 Skrevet 26. april 2011 (endret) Snikleser hilser på! Må bare le litt jeg, samboeren min har også et slags verv, og jeg irriterer meg også over all "fansen" hans som ringer i et sett (han ene kaller jeg for "kjæresten hans" ), og at det alltid er et eller annet som må ordnes enten over telefon eller pc. I tillegg er det jo de kveldene han er borte og da Skal sies at noen ganger er det litt deilig å være hjemme alene også da Og det med rydding, sånn er det her også. Han syns jeg roter, jeg syns han klager Endret 26. april 2011 av Linelia
Becky1 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1500 Skrevet 26. april 2011 Tenkte jeg og skulle fortelle om gynekologbesøket mitt nå, siden jeg har litt tid til overs (mannen har tatt med M til svigers ) Advarer mot private information, men velger å fortelle siden vi er så åpne med hverandre uansett Har fortalt det før, men tror det er stund siden jeg snakket om det nå. Så lenge jeg har vært seksuell aktiv har jeg periodevis slitt med noe som heter vaginisme. Det er muskelspenningner i skjeden. Jeg tror det kommer av det var så vanseklig å få vekk jomfruhinna i sin tid. Har i ettertid funnet ut noen tar den vekk hos gynekolog, siden den er tjukk. Kanskje var dette tilfellet hos meg, ikke vet jeg. Det eneste jeg vet er at da begynte kroppen å forbinde samleie med noe som var vondt. Derfor kan det gjøre ganske så vondt til tider. Heldigvis har vi gode perioder og. Speseilt når vi gjør det mye, så prøveperioden var en fryd Heldigvis er jeg ikke så hardt rammet, men nok til at GU er min store skrekk. Denne gangen tenkte jeg at det ville gå lett som en lek, siden jeg jo hadde født uten bedøvelse, men det var ikke helt sånn gitt. Tror han legen ville være snill meg meg og ikke putte instrumentene så langt inn, men er jo ytterst jeg har spenningene. Tenkte ikke på det selv, men resultatet er at jeg har vondt fortsatt og at det er vondt å tisse. Menmen, har ingen traumer akkurat Uansett, jeg fikk cerazette p-piller. Han ville utsette meg for det å sette inn spiral. Synes det er greit å gå på cerazette. Har gjort det før. Men skulle ønske han hadde litt mer tro på meg. Var sånn her jeg hadde det med fødsel og. Jordmor sa at jeg måtte bare få satt bedøvelse så fort som mulig, fordi jeg var redd for at jeg kom til å få ekstra vondt pga vaginismen. Så da jeg fant ut at jeg ikke rakk det, ble jeg jo kjemperedd. Nå viste det seg at det gikk veldig fint likevel, så det er viktig for fagpersoner å fortelle at det skal nå gå bra likevel. Hvis ikke så går det ihvertfall ikke bra. Noe som minner meg på at jeg må få skrevet fødselshistorien min snart.. Ble mye utbretting av privatliv på en gang dette her, men må jo dele ting som det er, hvis ikke blir det fryktelig kjedelig lesning synes jeg. (Btw, sorry at jeg så dårlig med smilefjesbruken. Ser at det kan bli lite innbydende å lese med mye skrift). Ha en fin kveld, jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå