Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

Oppdatering fra Becky!

Lille M er verdens nydeligste (naturligvis :hjerte:). Hun har sovet den første dagen, men fått fart på stemmebåndende sine om natten siden. Ammingen går bra, men bruker litt tid på å få ordentlig sugetak. Hun sover søtt på brystet til mor nå :rodmer: Mest sannsynlig drar de hjem i morgen ettermiddag :hoppe:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også fått bilde! :hoppe::danser: Virkelig skjønn liten frøken altså! Så perfekt! Enig med Zia, dere lager nydelige unger :yvonne:

Håper dere koser dere masse nå, alle tre :rodmer: Må si du var kjempetøff som fødte uten smertelindring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsi, jeg "anga" deg til Becky :sjenert: Hun skjønte desperasjonen da vi begynte å snike rundt på fb etter bilder :ler:

Kenghuru, lette å være god sladris når man får fine oppdateringer vet du ;) Slipper billig unna her :fnise:

Håper de kommer seg hjem i dag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snoka frem bilde på Facebook. Nyyyydelig!!!!! Gratulerer igjen!!

Med så rask fødsel ville du kanskje ikke rukket å få smertestillende selv om du hadde ønsket det eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla jenter :goodbye:

Skriver med en hånd her. M er ei lita frøken som til tider ha. stort nærhetsbehov. Bæresjalet er ikke i hus ennå, men det ser vi ut til å trenge. Eleers går ammingen mye bedre nå. Problemet var vel egentlig at jeg ikke klarte å sette henne på plass da jeg lå. Går bra når jeg sitter. Må bare få litt mer trening først, så blir dette vldig bra. Hun har et stort sugebehov og har allerede begynt med smokk.

Så super sladris du var, Zia!Ikke det at detegentlig overrasker meg :klemmer:

Yes, dette kom like overraskende på meg som på dere. Akkurat på datoen jeg håpet på. Mannen er veldig fornøyd, for dette samsvarer perfekt med ski-vm :fnise: Han er for øvrig sååå forelska i M og er utrolig flink og snill. Vi samarbeider godt og har værtet supert team nå. Ekte mannfolk er hva jeg vil kalle ham. Steller og ordner for jentene sine :rødme:

Sorry sniking i køen, Sequax. Må inn i boka di nå og se hvordan det går med deg nå. Kanskje har du født.

Tusen takk for alle gratulasjoner og kommentarer. Skal svare bedre senere, samt skrive fødselshistorie.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg Becky! :klem: Godt å høre at dere har det bra! Høres ut som amminga kommer til å fungere veldig bra. Jeg fikk heller ikke til liggeamminga så godt i starten, men etterhvert gikk det helt strålende. Tror det hjalp veldig da melka kom for alvor. Og godt var det siden det mildt sagt gjorde vondt å sitte.. ;) Snart kan du amme henne hvorsomhelst, nårsomhelst, med hendene på ryggen!! :fnise:

Høres ut som mannen din er et ordentlig mannfolk ja! :rodmer: Det er noe av det barskeste de kan gjøre det! :jepp:

Gleder meg og er kjempespent på fødselshistorien din! Hørtes ut som en drømmefødsel! (ut i fra den lille informasjonen vi sitter på :fnise: ) Og gleder meg til å forhåpentligvis treffe lillejenta di en dag. Hun er nydelig!! :hjerte: (har sneket på FB :sjenert: )

:klem: fra meg og Bolla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg becky, og hittil så høres det ut som dere har hatt en kjempekoselig start på et nytt liv med frøkna :hjerte: Gleder meg til å høre fødselshistorien din.

Fortsett å kos dere! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...