Pupsilure Skrevet 26. januar 2011 #1261 Skrevet 26. januar 2011 Trist å høre at du har det så slitsom for tiden Men godt at du har funnet løsninger da! Håper du får hentet krefter før lille jenta di kommer Høres lurt ut å ta en dag av gangen, det må man noen ganger! Å skamme deg har du hvertfall ingen grunn til! Syns du er superflink som har klart å komme deg på jobb med så mye plager, både fysisk og psykisk Vet ikke om jeg hadde klart det altså... Snart har du ditt eget lite nurk i en altfor stor bilstol :rødme:
Gjest Iril Skrevet 26. januar 2011 #1262 Skrevet 26. januar 2011 Vet ikke om du leste det da jeg var på slutten av mitt svangerskap, men jeg var så langt nede at jeg ikke hadde lyst på babyen lenger. Det gikk heldigvis over med én gang han var ute, men jeg var veldig redd for fødselsdepresjon. Godt å lese at du tar tak i ting og får oppfølging!
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. januar 2011 #1263 Skrevet 26. januar 2011 Vil bare få gi deg en stor , ta vare på deg selv og lille i magen
Becky1 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1264 Skrevet 26. januar 2011 Trist å høre at du har det så slitsom for tiden Men godt at du har funnet løsninger da! Håper du får hentet krefter før lille jenta di kommer Høres lurt ut å ta en dag av gangen, det må man noen ganger! Å skamme deg har du hvertfall ingen grunn til! Syns du er superflink som har klart å komme deg på jobb med så mye plager, både fysisk og psykisk Vet ikke om jeg hadde klart det altså... Snart har du ditt eget lite nurk i en altfor stor bilstol :rødme: Tusen takk for fine ord . Ja, jeg vet man ikke skal skamme seg, men merker at det er skam forbundet med det. Liker ikke å innrømme at jeg tenker/har tenkt sånn. Hehe, må le når jeg tenker på det bildet altså Vet ikke om du leste det da jeg var på slutten av mitt svangerskap, men jeg var så langt nede at jeg ikke hadde lyst på babyen lenger. Det gikk heldigvis over med én gang han var ute, men jeg var veldig redd for fødselsdepresjon. Godt å lese at du tar tak i ting og får oppfølging! Husker du var veldig nedfor, men fikk ikke med meg at du ikke hadde lyst på babyen lenger. Eller, husket det ihvertfall ikke nå. Har egentlig tenkt at selv du som var så sliten at du måtte ha keisersnitt klarte likevel å tenke at orket tiden etterpå. Så egentlig godt å høre deg si det. Vil bare få gi deg en stor , ta vare på deg selv og lille i magen Tusen takk, Milla ___ Må forresten få litt for siste bilde på tickeren
Tusle Skrevet 27. januar 2011 #1266 Skrevet 27. januar 2011 En til deg og litt for siste bildet på tickeren
*Lollipop* Skrevet 27. januar 2011 #1268 Skrevet 27. januar 2011 Dette her var virkelig godt å lese becky
Zia Skrevet 27. januar 2011 #1270 Skrevet 27. januar 2011 Kjempebra - slenger meg på resten her - så flink du er!
Neytiri Skrevet 2. februar 2011 #1272 Skrevet 2. februar 2011 Uffameg Becky, kan si med all mine følelser nå at jeg skjønner alt for godt hvordan du har det nå.... Jeg går enda til psyckolog pga alt som skjedde.... Og er det sånn du føler å snakke med noen så er du mer en velkommen å sende meg en pm, jeg er en god lytter også Sender deg en god
Gjest kenghuru Skrevet 4. februar 2011 #1273 Skrevet 4. februar 2011 Innom med en fredags Godt du "fanget" symptomene og fikk bremset enda litt før du virkelig satt der Tenk at du bare har ca 20 dager igjen til termin!! Hvor ble det av tia?? Syns da jammen det ikke er lenge siden vi skravlet om alt ang prøvingen... Og nå er vel du ute i permisjonen din du nå? Eller tenker jeg heeelt feil?! Håper du får en finfin helg
Becky1 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1274 Skrevet 5. februar 2011 :hoppe: En til deg og litt for siste bildet på tickeren Tusen takk, Tusle . Siste bildet hos deg og nå. Spent på hvem av oss som popper først Så flink du har vært! Dette her var virkelig godt å lese becky Du er så flink Becky! Jeg blir imponert! Tusen takk, jenter Så snille dere er. Må innrømme at jeg lurte litt på hvorfor dere synes jeg hadde vært flink, men kom på at jeg hadde sagt selv at jeg var fornøyd med innsatsen min Uansett, tusen takk. Er fornøyd selv med at jeg har kommet meg igjennom denne vanskelige tiden
Becky1 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1275 Skrevet 5. februar 2011 Kjempebra - slenger meg på resten her - så flink du er! Tusne takk, Zia . Håper du er klar for sladring snart . Nå skal det sies at jeg nok ikke blir av en dem som er rask med oppdateringene. Det har jeg sagt til familie og. Folk får vite det tidsnok. Vil ikke tenke på at jeg må forte meg å si ifra til folk. Så du får evt være flink til å si ifra at det ikke har kommet oppdateringer Ser folk vil ha den type info og Du er kjempe flink Tusen takk, Småkjekset Uffameg Becky, kan si med all mine følelser nå at jeg skjønner alt for godt hvordan du har det nå.... Jeg går enda til psyckolog pga alt som skjedde.... Og er det sånn du føler å snakke med noen så er du mer en velkommen å sende meg en pm, jeg er en god lytter også Sender deg en god Du er så snill, Neytiri . Det er så fint at du er så åpen om ting, for at blir det litt lettere for oss andre. Er vel ingen av oss her inne som har det perfekt hele tiden. Ikke noe vits i å late som det heller. Innom med en fredags Godt du "fanget" symptomene og fikk bremset enda litt før du virkelig satt der Tenk at du bare har ca 20 dager igjen til termin!! Hvor ble det av tia?? Syns da jammen det ikke er lenge siden vi skravlet om alt ang prøvingen... Og nå er vel du ute i permisjonen din du nå? Eller tenker jeg heeelt feil?! Håper du får en finfin helg Ja, ganske fornøyd med at jeg kjenner meg selv såpass godt nå. Klarer å skille mellom når jeg bare har en dårlig dag og når det er noe mer. Heldigvis fikk jeg bremset det fort. Skal skrive mer om det etterpå. Jeg veit. Det har gått utrolig fort. Samtidig som jeg synes det har gått sakte. Tror det hadde gått litt mer radig om jeg ikke hadde hatt så mye plager og jeg slapp det greiene med jobben, men nå er jeg/vi snart i mål . Du har heeelt rett, Kenguru. Permisjon starter på søndag, så jeg er i praksis i permisjon nå. Tok meg fri f.o.m onsdag, så har vært hjemme noen dager allerede. God helg til deg og
Becky1 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1276 Skrevet 5. februar 2011 Heisann jenter Her kommer en liten oppdatering fra meg. Beklager at det har vært lite med lyd fra denne kanten, har bare ikke orka. Har fått lest litt i bøkene deres, men ikke vært så flink til å legge igjen spor. Nå er jeg i permisjon Jeg klarte å komme meg igjennom den vanskelige perioden! Så nå er ting (forhåpentligvis) i orden med tanke på permisjonspenger. Tar meg selv i å tenke taken på at muligens ikke er i orden, siden det plutselig ikke var det sist, men klarer å slå fra meg tanken ganske fort. Har hatt endel fravær, spesielt mor slutten, men har klart dette bra nok. Har tapt noen titusener på dette, men ikke fler enn nødvendig. Kunne jo blitt hundretusener... Ang mitt tilløp til despessjon, så er det mye bedre og. Jeg merka at det var ordentlige greier og tok tak med en gang. Konsenterte meg bare om dette (og gjør det forsåvidt fortsatt) og tok tak i det som plaget meg. Fikk og snakket endel med mannen. Var noen ting med ham som plaget meg som nok bidro til dette. Blant annet at han prioriterer mye annet enn meg, uten å rådføre seg med meg først. Denne gangen hadde han tatt på seg verv han egentlig ikke hadde lyst på, som kommer til å stjele mye tid fremover. Han har det fortsatt, men vi har funnet en måte å få det til å funke på. Dessuten så tror jeg egentlig han ville ha dette vervet. Det gir på en måte litt status og mannen er mildt sagt interessert i temaet. Jaja, nok om det. Jeg gleder meg ihvertfall til å møte den lille. Hadde en periode der jeg ikke gledet meg mer. Nå begynner ting å bli klart her, så hun kan bare komme når hun vil:rødme: Dessuten er jeg lei!! Og det er bra. Da er jeg klar for fødsel. Har jo vært ganske engstlig. Vil ikke si at jeg gleder meg til direkte, men gleder meg til å bli ferdig. Er nok en grunn til at jeg har så vondt nå, for da blir fødsel "piece og cake" i forhold. Vel, en kan jo håpe . Bekkenet er helt herpa om dagen. Er omtrent på rullestolnivå til tider. Men som sagt, det gjør meg motivert til å bli ferdig Håper dere får en fin lørsdagskveld, jenter
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2011 #1277 Skrevet 6. februar 2011 Godt å høre fra deg Tenk nå regnes ikke lillingen som prematur lenger om hun skulle bli født nå
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 #1278 Skrevet 6. februar 2011 Veldig hyggelig med oppdatering fra deg Og så bra at det går bedre med deg
Neytiri Skrevet 6. februar 2011 #1279 Skrevet 6. februar 2011 tenkt det er ikke lenge igjen til du blir mamma Becky!
Tusle Skrevet 7. februar 2011 #1280 Skrevet 7. februar 2011 Her blir det tett på oppløpssiden ja, så får vi se hvem som krysser målstreken først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå