Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiden går sakte når du venter på noe godt :rødme: Selv om de siste dagene og ukene går sakte nå så kommer du senere til å se tilbake på svangerskapet og tenke at det raste avgårde! Kanskje.. :)

Ikke sant :jepp: . Ja, tror faktisk jeg kommer til å tenke tilbake og tenke at dette har gått fort :) Mulig du gjør det om prøvetida deres og, selv om det absolutt ikke føles slik nå. Jeg gjør ihvertfall det om min 8 mnd lange prøveperiode. Det gikk IKKE fort da jeg stod oppi det.

Innom og ønsker god helg! Du har forresten falt ut av "mine innlegg"! :klø:

Takk, i lige måde :) Tror man faller ut om man ikke kommenterer på to mnd eller no :vetikke:

___

33 uker i dag :strix::skya: . I hodet mitt er jeg allerede snart på 34 uker.. Ånei, nå tenkte jeg at jeg var 34 uker og ble plutselig 35 :ler::scorpis: Nei, jeg får være 33 uker litt til da. Snakka med søstra mi om det istad. Vi er begge sånn med alder og. Tenker at vi nå er 27 år, selv om det nesten er et halvt år til. "Nei, vi får være 26 år litt til", sa hun :fnise:

Venninna mi fikk faktisk ikke keisersnitt i dag. Det var så mange hastekeisersnitt den dagen, så de rakk henne ikke. Så da blir det mandagsbarn istedet :jepp:

Jippi, klokka er over tolv. Da er jeg 33 uker og 1 dag :klaske: :dåne: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg tenkte også sånn! Og tenker sånn om hvor gammel jeg er og. Er så vant til å si at jeg er 23, men så fyller jeg 25 i juni, så noen ganger må jeg tenke over om jeg faktisk er 23,24 eller 25. :lol:

Hurra for 33 uker og 1 dag da! :strix::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, klokka er over tolv. Da er jeg 33 uker og 1 dag :klaske: :dåne: :ler:

Hahaha, godt du kan se lyspunktene Becky :skratte:

Innspurten går sikkert fort - du har sikkert en del å pusle med og som må ordnes før mini melder sin ankomst :Nikke:

Skal heie på deg jeg :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også sånn! Og tenker sånn om hvor gammel jeg er og. Er så vant til å si at jeg er 23, men så fyller jeg 25 i juni, så noen ganger må jeg tenke over om jeg faktisk er 23,24 eller 25.

Hurra for 33 uker og 1 dag da!

Jeg har vært høygravid i hodet mitt en ukes tid allerede :klaske::ler: . Synes jeg var flink i går. Da spurte ei på jobben hvor langt jeg var på vei og da svarte jeg 33 uker ;)

tenk 5 dager Becky og du har kommet deg til en så viktig milepil

Jeg veit! Gleder meg. Tror kanskje jeg skal innstille meg på at jeg kommer til å gå over tiden. Men så er jeg ganske redd for å gå over tiden og, så bør tenke at hun kommer før tiden og heller ta det negative når det kommer. Nei, huff, jeg har bare blitt helt :bond: . Skulle tro jeg hadde blitt prøver igjen. Da var jeg dobbelt- :bond: :bond: . Guri land, lurer på hvordan jeg blir når jeg virkelig nærmer meg. Beklager på forhånd alle sammen :ler:

:hoppe: 33 uker og 2 dager!

Og nå 2 dager til :bolledeig:

Noen som er litt utålmodige her eller? ;) Bra å glede seg litt da! :jepp:

Jeg? Utålmodig? Skjønner ikke hva du mener... :sjenert::ironi: Tenk, du er snart i mål :bolledeig:

Hahaha, godt du kan se lyspunktene Becky :skratte:

Innspurten går sikkert fort - du har sikkert en del å pusle med og som må ordnes før mini melder sin ankomst :Nikke:

Skal heie på deg jeg :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Sorry, det må være irriterende for deg med sånn sutring. Er vel egentlig mest det at det er så frustrerende det med jobben/nav som gjør at jeg bare vil bli ferdig med dette. Når jeg oppi dette har slitt med endel vondter som ikke har vært forenelig med jobb, har det hele føles ganske dystert, og tiden har gått veldig sakte. Ellers så er det veldig koselig. For all del :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til så har du kommet deg lengre en jeg fikk :fnise: og selvfølgelig ønsker vi at hun holder seg inne hos deg til ihvertfall 37 uker.

Tror det er viktig å sette seg små mål. Du har nå siste ukene tenkt til 34 uker sant? nå som du når det ville jeg rådlagt deg at du ønsker å ruge på lillesnupp til 37 uker, og så ta det derfra.

Går man over så takler man det også, men småmål er vel viktig her for deg tror jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til så har du kommet deg lengre en jeg fikk :fnise: og selvfølgelig ønsker vi at hun holder seg inne hos deg til ihvertfall 37 uker.

Tror det er viktig å sette seg små mål. Du har nå siste ukene tenkt til 34 uker sant? nå som du når det ville jeg rådlagt deg at du ønsker å ruge på lillesnupp til 37 uker, og så ta det derfra.

Går man over så takler man det også, men småmål er vel viktig her for deg tror jeg :klem:

Tror faktisk jeg skal tenke en dag av gangen nå. Er så fryktelig tiltak å være på jobb om dagen, så må mobilisere mye krefter. Det virker så uoverkommelig når jeg tenker at det er 3 1/2 uke igjen til permisjon. Nå forsøker jeg å jobbe annehver dag. Bruker en masse egenmeldingsdager. Skal på jobb i morgen. Overimorgen blir hviledag. Får ta en arbeidsdag/hviledag av gangen ;)

Tidligere tenkte jeg at det var leeenge til fødsel, men etter at jeg ble lagt inn på sykehuset den ene gangen ble det annerledes. De begynte plutselig åsnakke om faren for at hun skulle bli født da. Og hos jordmor, for et par uker siden, sa hun at nå er det bare to uker til hun er "trygg". Får finne tilbake til den gamle tenkemåten min :jepp:

Rart å tenke på at jeg hadde født snart om jeg var deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg skal tenke en dag av gangen nå. Er så fryktelig tiltak å være på jobb om dagen, så må mobilisere mye krefter. Det virker så uoverkommelig når jeg tenker at det er 3 1/2 uke igjen til permisjon. Nå forsøker jeg å jobbe annehver dag. Bruker en masse egenmeldingsdager. Skal på jobb i morgen. Overimorgen blir hviledag. Får ta en arbeidsdag/hviledag av gangen ;)

Tidligere tenkte jeg at det var leeenge til fødsel, men etter at jeg ble lagt inn på sykehuset den ene gangen ble det annerledes. De begynte plutselig åsnakke om faren for at hun skulle bli født da. Og hos jordmor, for et par uker siden, sa hun at nå er det bare to uker til hun er "trygg". Får finne tilbake til den gamle tenkemåten min :jepp:

Rart å tenke på at jeg hadde født snart om jeg var deg ;)

Liker den tankegangen, one day at a time altså!! :jepp:

vettu hva, 3 1/2 uker går utrolig fort, før du vet av det er du i permisjon!

ja de forberedte meg på å bli satt i gang i uke35 fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning, men ble fødsel før det gitt....og man blir ikke forberedt uansett om man er for tidlig eller rundt termin tror jeg......kanskje bare litt ekstra skremmende når babyen skulle vært litt lenger i magen.

får satse på at du får beholde snuppa di noen uker til, jeg har tro på det ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får satse på at du får beholde snuppa di noen uker til, jeg har tro på det ihvertfall :klem:

Tror egentlig jeg går over termin jeg ;)

Forresten, noen som vil tippe? Eller er det litt tidlig?

Har termin 27. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hehe, synes du tipper 28. på alle sammen jeg :fnise:

Jeg tipper 2.mars :Nikke:

Jeg liker tallet 28! :fnise: Seriøst.. jeg liker det merker jeg. :roll: hvorfor vet jeg ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...