Becky1 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #1121 Skrevet 17. desember 2010 Så forresten lista di i boka di, Cypress. Du skal få slippe å skrive den igjen
cypress Skrevet 17. desember 2010 #1122 Skrevet 17. desember 2010 Tja, vi har jo vogn, bilsete og klær (og pupper som forhåpentligvis vil funke..), så ungen skal jo overleve! Jeg og har ventet litt med en del pga at folk stadig kommer drassende med ting vi kan overta. Og så er det jo snart jul, og det skulle forundre meg mye om det ikke dumper inn litt da og.. Amme-BH og amme-pute må jeg kjøpe, det trenger jeg sikkert ganske tidlig vil jeg tro.. Men jeg har liksom ikke lyst til å kjøpe BH før jeg vet hvilken størrelse jeg trenger? Jeg syns puppene forandrer seg (les: vokser) masse allerede nå, så jeg er spent på hva som skjer når det kommer melk i dem! Og de er fortsatt så små at jeg strengt tatt ikke MÅ gå med BH. Så jeg lurer litt på å bare vente med det. Men det er kanskje dumt.. Jeg har heller ingen ønsker om at hele hjemmet vårt skal se ut som en barnehage nei! Vi har fått en sånn vippestol som står i stua nå, og jeg syns ærlig talt den er ganske fæl.. Stor plastdings med grønt stoff med bilder av diverse jungeldyr. Ikke akkurat noe jeg ville valgt å dekorere stua med under normale tilstander... Kom på nå at vi vel må skaffe en sånn babygym også. (Heter det det? Jeg mener en sånn matte de ligger på der det henger ting og tang over dem som de kan kikke på og leke med etter hvert.)
cypress Skrevet 17. desember 2010 #1123 Skrevet 17. desember 2010 Så forresten lista di i boka di, Cypress. Du skal få slippe å skrive den igjen Hehe, too late... Neida, du fikk kortversjonen pluss litt pjatt!
siebaeo Skrevet 18. desember 2010 #1125 Skrevet 18. desember 2010 Babygym kan du sikkert vente litt med. BH kan nok være lurt uansett størrelse pga lekkasje.. Greit å ha et sted å legge ammeinnleggene
Dine Skrevet 18. desember 2010 #1126 Skrevet 18. desember 2010 Så bra at det går greit på jobb. Synes du er kjempe flink til å stå på, selv om det har blitt krøll og det er lov å synes synd på seg selv iblant! Du er flink Becky!!! Ang bakingen så merkes det godt på kroppen at jeg har begynt å bake ja.. Sånn sett burde jeg vært uti jobb, for da hadde jeg ikke hatt tid, men så har jeg oppdaget at jeg faktisk har litt bakeevner, så det er jo ikke dumt å ta med seg videre til alle bursdagene som skal feires fremover Smart å overta litt av andre også - folk rundt dere synes sikkert det er litt stas å bidra kan jeg tenke meg Håper du får en riktig flott lørdag og koser deg med mannen
Becky1 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #1127 Skrevet 19. desember 2010 Tja, vi har jo vogn, bilsete og klær (og pupper som forhåpentligvis vil funke..), så ungen skal jo overleve! Jeg og har ventet litt med en del pga at folk stadig kommer drassende med ting vi kan overta. Og så er det jo snart jul, og det skulle forundre meg mye om det ikke dumper inn litt da og.. Amme-BH og amme-pute må jeg kjøpe, det trenger jeg sikkert ganske tidlig vil jeg tro.. Men jeg har liksom ikke lyst til å kjøpe BH før jeg vet hvilken størrelse jeg trenger? Jeg syns puppene forandrer seg (les: vokser) masse allerede nå, så jeg er spent på hva som skjer når det kommer melk i dem! Og de er fortsatt så små at jeg strengt tatt ikke MÅ gå med BH. Så jeg lurer litt på å bare vente med det. Men det er kanskje dumt.. Jeg har heller ingen ønsker om at hele hjemmet vårt skal se ut som en barnehage nei! Vi har fått en sånn vippestol som står i stua nå, og jeg syns ærlig talt den er ganske fæl.. Stor plastdings med grønt stoff med bilder av diverse jungeldyr. Ikke akkurat noe jeg ville valgt å dekorere stua med under normale tilstander... Kom på nå at vi vel må skaffe en sånn babygym også. (Heter det det? Jeg mener en sånn matte de ligger på der det henger ting og tang over dem som de kan kikke på og leke med etter hvert.) Jeg tenker at jeg skal kjøpe èn til å ha med på sykehuset. Kanskje en som er elastisk. Vet ikke helt. Vil ha en som har litt tjukt stoff. Liker ikke å bruke tynne BHer der alt synes igjennom. Tror kanskje ikke det finnet elastiske, tjukke BHer . Vil uansett gjerne ha muligheten til å ha på meg BH når jeg får besøk Tenkte faktisk akkurat på det i dag. Vippestol og babygym er nok de tingene som kommer til å stå framme i stua. Vi skal nemlig kvitte oss med et par stoler. Tenkte på hva som kunne stå der i steden og kom da på at det hadde passa fint der. Hvor pent det blir er en annen sak . Vi har og en grønn, lekker vippestil Ammepute vet jeg ikke helt om jeg gidder å kjøpe. Tenker at vanlige puter og funker. Kan evt ønske meg det. Merker at familien er ganske så kjøpevillige Hehe, too late... Neida, du fikk kortversjonen pluss litt pjatt! Ikkeno pjatt nei
Becky1 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #1128 Skrevet 19. desember 2010 30 uker Babygym kan du sikkert vente litt med. BH kan nok være lurt uansett størrelse pga lekkasje.. Greit å ha et sted å legge ammeinnleggene Når kan man egentlig begynne med babygym? Og hva med vippestol? Kan det brukes med en gang? Har du noen Bher eller ammeinnlegg du vil anbefale? Så bra at det går greit på jobb. Synes du er kjempe flink til å stå på, selv om det har blitt krøll og det er lov å synes synd på seg selv iblant! Du er flink Becky!!! Ang bakingen så merkes det godt på kroppen at jeg har begynt å bake ja.. Sånn sett burde jeg vært uti jobb, for da hadde jeg ikke hatt tid, men så har jeg oppdaget at jeg faktisk har litt bakeevner, så det er jo ikke dumt å ta med seg videre til alle bursdagene som skal feires fremover Smart å overta litt av andre også - folk rundt dere synes sikkert det er litt stas å bidra kan jeg tenke meg Håper du får en riktig flott lørdag og koser deg med mannen Tusen takk for oppmunterende ord, Dine. Det trenger jeg. Du er alltid så snill . Ja, det er mye man burde, men man bør og la være å tenke på alt man burde Faktisk så spiser jeg mer usundt når jeg er jobb enn omvendt. Blir så sliten av å jobbe, så da tar jeg meg ikke tid til å lage noe sundt + at jeg får trent mindre. Men jeg og mannen skal kanskje bake pepperkaker en dag nå. Mannen som foreslo det som en koselig aktivitet. Her om dagen lagde jeg og søstra mi pepperkakehus og. Det skal spises på nyttårsaften. Det er jo veldig hyggelig å bake. Spesielt hvis man gjør det sammen med andre. Nå skal det sies at "bakingen" vår går ut på å pynte og sette sammen pepeprkakehuset, og jeg og mannen skal kjevle ut ferdigdeig _____ I dag har jeg hatt en skikkelig gråtedag. Gråter over de minste ting. Er skikkelig hormonell. Blir sur og lei meg for alt + at jeg mangler motivasjon. Litt bedre i kveld, men merker at dette blir tyngre og tyngre. Tror jeg merker på psyken at det nærmer seg og da følger det mye tanker med det :dåne: . Ikke barebare dette her :dåne: . Flere som har/har hatt det sånn?
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. desember 2010 #1129 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har også hatt noen gråtedager de siste to ukene. Nesten så jeg ikke vet hvorfor jeg gråter Er vel bare hormonene som løper løpsk. Skjønner godt tankene dine, tiden går så fort. Og plutselig er vi der til termin og ligger på fødestuen. Litt rar, på en fin måte, tanke at man skal få sin egen lille baby. En som ikke skal leveres tilbake etter å ha vært barnepasser. En som etterhvert skal si mamma og pappa til en :rødme:
Dine Skrevet 20. desember 2010 #1130 Skrevet 20. desember 2010 Noen ganger trenger man bare å gråte for å få ting ut.. Jeg har hatt noen sånn dager jeg også, hvor alt mannen sier til meg blir feil. Alt jeg ser på TV er trist og alt jeg tar i mister jeg i gulvet og da gråter jeg jaggu meg for det også.. Har bare innfunnet meg med at sånn er det når man bærer frem barn og man er ekstra horomonell (for jeg pleier ikke være sånn til vanlig). Men så gjør vi det for en god grunn også - og ALLE jeg har snakket med sier det er verdt det
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2010 #1132 Skrevet 22. desember 2010 Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Stor jule fra meg.
hegejenta30 Skrevet 23. desember 2010 #1133 Skrevet 23. desember 2010 Innom og ønsker deg og dine en riktig GOD JUL
Zia Skrevet 23. desember 2010 #1134 Skrevet 23. desember 2010 Håper du har det bra Becky! Og ikke minst: GOD JUL!!!
Becky1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #1138 Skrevet 23. desember 2010 Jeg har også hatt noen gråtedager de siste to ukene. Nesten så jeg ikke vet hvorfor jeg gråter Er vel bare hormonene som løper løpsk. Skjønner godt tankene dine, tiden går så fort. Og plutselig er vi der til termin og ligger på fødestuen. Litt rar, på en fin måte, tanke at man skal få sin egen lille baby. En som ikke skal leveres tilbake etter å ha vært barnepasser. En som etterhvert skal si mamma og pappa til en :rødme: Noen ganger trenger man bare å gråte for å få ting ut.. Jeg har hatt noen sånn dager jeg også, hvor alt mannen sier til meg blir feil. Alt jeg ser på TV er trist og alt jeg tar i mister jeg i gulvet og da gråter jeg jaggu meg for det også.. Har bare innfunnet meg med at sånn er det når man bærer frem barn og man er ekstra horomonell (for jeg pleier ikke være sånn til vanlig). Men så gjør vi det for en god grunn også - og ALLE jeg har snakket med sier det er verdt det Takk for oppmuntrende svar, jenter . Det ble heldigvis med den 1 1/2 dagen, for denne gang . Alt mannen sa og gjorde var feil. Alt såra, og jeg skjønte at jeg var urimelig. Men ja, det er verdt det. Gleder meg mer og mer Ikke lenge igjen for noen av oss nå, ikke minst for deg, Dine
Becky1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #1139 Skrevet 23. desember 2010 (endret) God jul, Becky! Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Stor jule fra meg. Innom og ønsker deg og dine en riktig GOD JUL Håper du har det bra Becky! Og ikke minst: GOD JUL!!! Goooood jul! Riktig God Jul! God Jul fra meg og Bumba Tusen takk og goooood jul tilbake Skal på lille julaftenkveld hos svigers nå snart. Har planer om å ta en tur innom dagbøkene deres i løpet av jula . Skal og få lest i hegejenta og lollipop sine dagbøker . Har jeg ikke dagbøkene i mine innlegg, glemmer jeg å lese de. Ferie!!! Endret 23. desember 2010 av Becky1
Becky1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #1140 Skrevet 23. desember 2010 Forresten, jeg vurderer å kjøpe biletter til Top Gear-showet i julegave til mannen. Det er i slutten av mars. Jeg har termin i slutten av februar. Tenker at vi kan gå sammen. Går det absolutt ikke, får han ta med seg en kamerat istedet. Hva tenker dere om det? Er det veldig usansynlig at man kommer seg ut noen timer så tidlig etter fødsel? Har ikke så lyst til å bli av de som slutter å ha et liv (speseilt med mannen) etter at jeg har fått barn. Svar helt ærlig. Blir ikke sur eller fornærmet om dere mener noe annet enn meg. Er egentlig litt i vellrede her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå