Gå til innhold

Beckys dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppe ofte og tisser ja....det er nå du skal forberedes på å måtte stå opp om nettene. ;)

Nei da, men godt å høre at til tross for ondter og auer og litt dårlig med nattesøvn, så har du det ikke så verst allikevel. :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært våken flere ganger natten i flere måneder nå... Er veldig slitsomt, men da får vi vel en "lettere" start kanskje, når småttisene kommer.. Får vi håpe ;)

Skrevet

Da jeg var kvalm skulle jeg ønske jeg var 10 uker lengre for å slippe å være kvalm. Da jeg var 10 uker lengre skulle jeg ønske at jeg var lengre slik at magen synes. Og nå skulle jeg ønskeat jeg nærmet meg slutten. Når jeg nærmer meg slutten, skulle jeg nok ønske at jeg var ferdig :dåne: :klaske:

:fnise:

Du høres ut som meg du - jeg heller blir aldri fornøyd :dåne: Du får sammenligne andre veien, altså ned mot meg, så kanskje du i stedet blir glad for å være hele 20 uker på vei? :lol:

Skrevet

:hoppe: Over halvveis :hoppe:

Håper du får en flott dag Becky :klemmer:

Takk i lige måde :klemmer: . Supergald for å være over halvveis :jepp:

Jeg er også misunnelig på hvor langt jeg har kommet! :fnise: Selv om bekkenløsningen bare er blitt verre og verre, og jeg i tillegg har vondt i ribbeina fordi hun sparker der, og har begynt å få noen heftige menssmerter-liknende greier som holder meg våken om natta, og må tisse ca en gang i timen og ønsker meg en hel natts søvn mer enn noe annet ... er dette den beste tiden i graviditeten så langt for meg. Sikkert fordi jeg begynner å se en ende på det.. :sjenert:

Tiden fra halvveis og hit har gått vannvittig fort, så håper den gjør det for deg også!

:ler: . Er missunnelig på meg selv på mange måter jeg og. Alstå, er veldigfornøyd med mye :jepp: . Blir bare litt lei noen gangen, men det er vel normalt. Satser på at tiden går like fort for meg som for deg fremover :jepp:

Oi, tenk at du er halveis allerede :hakeslepp: Nå går det sikker fort fremover! Har dere kjøpt vogn og sånne ting eller? Det er så mye fint i butikkene :hjerte:

Ja, jeg veit. Det har både gått fort og sakte. Er nok ikke lenge til både du, Zia, Alabama og resten av okterberbølgen er langt på vei og :lur::hoppe:

Vi har kjøpt vogn, vugge, stellebord, elektrisk huske og annet småtteri. Mangler bilsete og klær (og sikkert mye merog). Prøver å begrense oss. Som du sier såe red te så mye fint der ute. Har kjøpt det meste brukt eller på tilbud :)

Skrevet

Oppe ofte og tisser ja....det er nå du skal forberedes på å måtte stå opp om nettene. ;)

Nei da, men godt å høre at til tross for ondter og auer og litt dårlig med nattesøvn, så har du det ikke så verst allikevel. :kose:

Jeg har vært våken flere ganger natten i flere måneder nå... Er veldig slitsomt, men da får vi vel en "lettere" start kanskje, når småttisene kommer.. Får vi håpe ;)

Ja, jeg tenker og det samme. Nå får jeg "øvd" meg på å stå opp om nettene. Tenker og som så at det blir en veldig lang periode med turer om natten: nå og når babyen kommer.

Nei, jeg har det ikke ille i det hele tatt. Litt vondter skal man ha. Og lei skal man bli. Husker hvor redd jeg var da jeg blødde i begynnelsen og nå er jeg over halvveis. Har det supert på de fleste måter :jepp:

Du høres ut som meg du - jeg heller blir aldri fornøyd :dåne: Du får sammenligne andre veien, altså ned mot meg, så kanskje du i stedet blir glad for å være hele 20 uker på vei? :lol:

:ler: Ja, jeg ser alt for mye fremover :dåne: . Ja, er selvsagt superglad for å være så langt. Men tenker og at det er et bra tegn å begynne å bli lei. Da er jeg klar for å få dette barnet ut av meg :fnise: . Tror det er endel av prosessen. For litt siden fikk jeg nesten panikk av å tenke på det. Var IKKE klar.

Det må sikkert være frustrerende å høre på slik sutring for deg, men bare vent, snart er det du som er lei :fnise: . Det skal gå før jul :jepp: . Så bare glad deg til å kaste opp pinnekjøttet og ribba :ler:

Skrevet

Så koselig med jente!! :rødme:

Det vil jeg ha neste gang også....:sjenert::ler:

Skrevet

Så bare glad deg til å kaste opp pinnekjøttet og ribba :ler:

Kan ikke tenke meg noe verre å kaste opp.. :ler:

Skrevet

Så koselig med jente!! :rødme:

Det vil jeg ha neste gang også....:sjenert::ler:

Tusen takk :) Jeg tar gjerne en gutt neste gang :rødme:

Ja takk, begge deler :ler:

Ja, æsj :ler:

Skrevet

Mulig dette er litt dårlig timing, men pinnekjøtt... mmmmmm :spise:

Skrevet

Mulig dette er litt dårlig timing, men pinnekjøtt... mmmmmm :spise:

Hehehe, spiser ikke kjøtt uansett, så spiller ingen rolle for meg. Bare ikke nevn forskjellige søtsaker(samme i hvilken sammenheng). Da blir jeg helt gaaaal :bond::ler: . Har lyst på alt hele tiden.

Skrevet

Hehe, jeg tror jeg må ha en liten dessert etterpå... Fyyy meg! :fnise:

Men skal ikke nevne alt jeg har lyst på altså, for det er dårlig gjort ja... ;)

Skrevet

Pinnekjøtt, ja! :spise: Gleder meg til jul!

Jeg har kastet opp kebab. Det var nasty. :legrine:

Skrevet

hvem har ikke spist en fylle-kebab og ikke vært i kjeeeempe god form og dermed kastet den opp.... :sjenert:

:gjeiper:

Skrevet

hehe, uffameg ja... Det er heldigvis leeenge siden, men jeg savner ikke "fylla" i det hele tatt.. Bare et lite glass rødvin skal bli deilig i vinter/til våren med kanskje et ferskt rundstykke med brie og løvtynn pastrami.. mmmmm

Skrevet

Nei, fylla savner virkelig ikke jeg heller....det er lenge mellom hver gang uansett, men et glass rødvin til god mat syns jeg er kjedelig å gå glipp av.....

Skrevet

Ja... Men det kommer en dag hvor vi kan nyte det igjen :danse:

Skrevet

Det må sikkert være frustrerende å høre på slik sutring for deg, men bare vent, snart er det du som er lei :fnise: . Det skal gå før jul :jepp: . Så bare glad deg til å kaste opp pinnekjøttet og ribba :ler:

Neida, det går helt fint å høre på sutring :jepp: Skjønner det godt. Selvom man har lyst på barn og gleder seg villt til den dagen spiren sitter, så trenger man ikke like alt det medfører av ubehag :fnise: Jeg kommer til å bli en STORklager :ler:

:spy: Enig

Skrevet

På tide å oppdatere meg igjen :jepp: . Merker at jeg til tider er mer interresant med andre bøker enn min egen :fnise:

Dine, Iril og Havfrua: Jeg er omtrent avholds jeg og, så savner egentlig ikke alkoholen. Kjøtt spiser jeg heller ikke, så pinnekjøttet og ribba får være. "problemet" mitt er at jeg er veldig glad i sukker. Kunne spist det morgen, middag og kvelds året igjennom om det hadde vært opptil meg. Jeg bør jo ikke spise det nå og bør ihvertfall ikke spise det når jeg ammer, med tanke på luft i magen. Ajabaja :dåne:

Zia: Du skal få klage så mye du vil når du blir gravid, så lite som du klager nå. Gleder meg til å høre på gravidklaginga di, for den kommer :bolledeig::strix:

Buffy: Masse god helg til deg og :klemmer: Satser på gravidklaging fra den kanten snart og :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...