Tusle Skrevet 22. august 2010 #741 Del Skrevet 22. august 2010 Innom og hilser på Koselig å 'snakke' med andre med omtrent lik termin Jeg er som deg; liker å ha ting gjort, gleder meg til lønning, da blir det shopping og så jeg lister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #742 Del Skrevet 22. august 2010 Innom og hilser på Koselig å 'snakke' med andre med omtrent lik termin Jeg er som deg; liker å ha ting gjort, gleder meg til lønning, da blir det shopping og så jeg lister Heisann . Så hyggelig. Jeg er muligens en dag kortere enn jeg først trodde, så da er vi enda nærmere hverandre Og så gøy med en likesinnet. Kommer til å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #743 Del Skrevet 22. august 2010 Vi har forresten vært og henta vogna nå :rødme: . Må nok sette oss godt inn i hvordan den virker. Det var ikke så lett som i reklamen, gitt Kjøpt litt godteri nå. Var faktisk ganske nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2010 #744 Del Skrevet 22. august 2010 SÅ flott at dere fikk vognen! Har du lyst å legge ut bilder av den? Jeg prøver å tenke frem i tid, og håper at jeg kan ha ting klart til jeg blir gravid slik at jeg vet hva som skal kjøpes Så det er bare å fortelle hva du synes om den når du får begynne å bruke den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #745 Del Skrevet 22. august 2010 SÅ flott at dere fikk vognen! Har du lyst å legge ut bilder av den? Jeg prøver å tenke frem i tid, og håper at jeg kan ha ting klart til jeg blir gravid slik at jeg vet hva som skal kjøpes Så det er bare å fortelle hva du synes om den når du får begynne å bruke den :rødme: Hun har tatt bort bildene av vognen nå som den er solgt. Jeg skal kjøpt stokke-vogn, 2007-modell. Pupsi har og den, men hun har 2008-modell. Der får du nok en rapport innen noen uker . Gå inn på www.stokke.com om du vil lese/se mer om vognen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2010 #746 Del Skrevet 22. august 2010 Så flott med vogn i hus Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 22. august 2010 #747 Del Skrevet 22. august 2010 Så deilig med vogn i hus Nå fikk du faktisk meg også til å begynne å tenke...jeg som hadde tenkt å la være å kjøpe noe på en stund sitter nå her å tar til meg alle tips, råd og erfaringer på vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. august 2010 #748 Del Skrevet 23. august 2010 for vogn i hus! Vi har også bestemt oss for vogn, mamma og pappa som skal kjøpe den, så får vente litt på de, det er jo egentlig ingen hast, men hodet mitt tror at det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #749 Del Skrevet 23. august 2010 Tror dere ikke 2009-modellen ligger ute til 3500 kr?!! :dåne: Skulle aldri ha kikka Nei, er fornøyd med den jeg har, men det er litt typisk da Så hvis noen av dere vil ha Stokkevogn, bør dere slå til der. Den ligger på finn.no nå. Tror den blir revet vekk ganske fort. Ellers er ikke formen så bra om dagen. Mye hodpine. Håper det går seg til når jeg kommer mer i gang på jobben. Sånn som det er nå så har jeg så vondt at jeg holder på å kaste opp på slutten av hver arbeidsdag. Ellers er jeg superglad for å være gravid :rødme: . Gleder meg så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. august 2010 #750 Del Skrevet 23. august 2010 Det er typisk meg og - kikker etter man har kjøpt noe, og så finner man alltids et eller annet nytt og spennende som man kanskje heller ville hatt Du får prøve å glede deg over kjøpet i stedet, og tenke at den som ligger ute nå garantert ikke er like fin, selvom det er en nyere modell Og ikke minst, så er den nyeste ikke øremerket for nurket i magen din, så du MÅTTE ha 2007-utgaven uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. august 2010 #751 Del Skrevet 24. august 2010 Håhå, det er farlig å kikke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. august 2010 #752 Del Skrevet 24. august 2010 Den vognen er bare så fin :rødme: Sitter å sikler etter den selv nå Men tror dessverre ikke at den vognen er noe for oss når den tid kommer Vi er nok nødt til å ha større hjul fremme slik at det er mulig å komme seg frem. Men det er jo lov å håpe at vi bor på et sted der det er greit å komme seg frem med den der også da, for den er jo bare helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. august 2010 #753 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg tipper GUTT!!! Ser jeg har flertallet på min side også Har en guttefølelse for deg av en eller annen merkelig grunn Men det hadde jeg med Cypress også, og det gikk jo kjeeeempefint Gleder meg til å sjekke status etter UL'en din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 25. august 2010 #754 Del Skrevet 25. august 2010 Innom for å oppdatere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. august 2010 #755 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg tipper GUTT!!! Ser jeg har flertallet på min side også Har en guttefølelse for deg av en eller annen merkelig grunn Jeg tror også gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 27. august 2010 #756 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Endret 27. august 2010 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. august 2010 #757 Del Skrevet 27. august 2010 Kjedelig å finne nyere vogn Men så lenge vognen din er i god stand, så spiller det jo egentlig ikke så stor rolle. De er helt like selv om den andre er nyere. De byttet design først på 2010 utgaven. Jeg har tenkt litt, og holder meg på første magefølelse om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #758 Del Skrevet 27. august 2010 Det er typisk meg og - kikker etter man har kjøpt noe, og så finner man alltids et eller annet nytt og spennende som man kanskje heller ville hatt Du får prøve å glede deg over kjøpet i stedet, og tenke at den som ligger ute nå garantert ikke er like fin, selvom det er en nyere modell Og ikke minst, så er den nyeste ikke øremerket for nurket i magen din, så du MÅTTE ha 2007-utgaven uansett Ja, det er veldig farlig å kikke sånn og veldig typisk meg. Kikker ikke mer nå Hjalp det du skrev. Irritasjonen gikk over ganske fort da . Har kjøpt et utrolig kult trekk til den og. Litt unødvendig, men er så fornuftlig hele tiden så får unne meg dette Håhå, det er farlig å kikke sånn Hehe, ja, jeg veit Den vognen er bare så fin :rødme: Sitter å sikler etter den selv nå Men tror dessverre ikke at den vognen er noe for oss når den tid kommer Vi er nok nødt til å ha større hjul fremme slik at det er mulig å komme seg frem. Men det er jo lov å håpe at vi bor på et sted der det er greit å komme seg frem med den der også da, for den er jo bare helt nydelig Tusen takk. Idag var den til og med nyhetene. Salget har visst økt med nesten 50%. Håper egentlig endel av det er i utlandet. Skal dere flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #759 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg tipper GUTT!!! Ser jeg har flertallet på min side også Har en guttefølelse for deg av en eller annen merkelig grunn Men det hadde jeg med Cypress også, og det gikk jo kjeeeempefint Gleder meg til å sjekke status etter UL'en din! Det er notert. Merker ønsket om gutt kommer tilbake med stormskritt etter at så mange tippet gutt :jepp. . Jeg ønsker virkelig begge deler. Merker det kribler i magen uansett :rødme: Innom for å oppdatere meg. Jeg tror også gutt! Det er notert . Er så gøy når folk tipper Det er og notert . Da er ikke lista så guttedominert mer Kjedelig å finne nyere vogn Men så lenge vognen din er i god stand, så spiller det jo egentlig ikke så stor rolle. De er helt like selv om den andre er nyere. De byttet design først på 2010 utgaven. Jeg har tenkt litt, og holder meg på første magefølelse om Å, enda en jente :rødme: . Gleder meg såååå til å få vite kjønnet. Håper inderlig vi ikke har en sjenert en. Vil begynne å handle litt klær. 2010 hadde jeg nok ikke kjøpt uansett. Alt for dyrt. Vognen har kun vært brukt i 4 mnd, så da er det nok en et ganske godt kjøp likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. august 2010 #760 Del Skrevet 27. august 2010 Det høres jo kjempebra ut hvis den er brukt så lite Hvilket trekk har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå