Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tippeliste:

:babygutt:

Iril

Buffy

Milla

Alabama

Zia

Tinio

Kenghuru

:babyjente:

Småkjekset

Sequax

Archee

Pupsi

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med tipping :hoppe: . Selv har jeg alltid trodd og ønsket at det skulle bli gutt. Husker Pupsi sa hun hadde jentefølelse og da begynte jeg å tenke at det kanskje kunne være det. Etter det ønsker jeg det mer, og nå ser jeg for meg en jente. Dette betyr uansett at jeg ønsker begge deler :jepp:

Gleder meg masse til å høre om vognen, Pupsi. Gleder meg til å bruke den selv om jeg ikke har kjøpt den ennå. Har ikke hørt noe ennå, Milla, men Pupsi sa at lilla ikke var så fint på den vognen (og den var lilla), så da venter jeg evt og ser om det dukker opp noe annet.

Vært hos legen i dag. Fikk henvendelse til fysjoterapeut. Gode nyheter: jeg er veldig bra når jeg har tatt det med ro en god stund. Ser nok desverre ut til at dette kan gå mot en sykemelding etterhvert. 50% kanskje. Vil det virkelig ikke, men sånn går det når arbeidsplassen er så dårlig til tilrettelegge.

Nå har jeg søstra mi på besøk. Veldig koselig. Skal vise henne de nye babytingene jeg har kjøpt.

Storebroren min ble så glad da han fikk høre nyheten :)

For øvrig så blør jeg litt nesten hver dag. Blødd mest etter 11 uker. Tror jeg bare må innfinne meg med at jeg er en som blør litt. Alt står bra til Lille R. (Hvordan bør jeg forresten skrive det. Uttales i et ord, som lillegutt. LilleR? Lille-R? Lille R? :klø: Viktig dilemma dette. R står for kallenavnet mitt. Derfor kan jeg ikke skrive navnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper på gutt jeg :jepp:

Det er notert :) . Nesten litt godt med gutteimpulser igjen, for i det siste har det bare vært :babyjente: på hjernen min.

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper jente!!! :)

Det er notert. Da er det foreløpig 3-2 til gutta :ler:

Får snart besøk av ei god venninne, så blir litt kort dette her.

I dag er jeg 13 uker på vei :skya: . Om to dager er det en måned til vi (forhåpentligvis) får vite kjønnet :rødme:

Ellers har jeg vært hos kiropraktor og fått konstatert en bekkenlÅsning (ikke lØsning altså). Veldig glad for det, for da kan det gjøres noe med :strix: . Føler meg allerede noe bedre etter en behandling :jepp:

Nå begynner ryktet å spre seg om graviditeten. Veldig gøy :) Noen tør ikke si noe fordi de ikke er sikre på om det er offisielt, i følge sikre kilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med rykter, har vært borte i det selv flere ganger nå... :fnise:

Kos deg med besøk :klemmer:

Hehe, ja, veldig gøy. Det er fortsatt ikke spredt "ordentlig". Ikke så mange av venninnene mine som vet, siden det er mange jeg ikke ser til daglig da studier og jobb har gjort at vi har flyttet fra hverandre. Gleder meg til å fortelle :)

Hadde det veldig hyggelig med besøk :)

Elers har jeg vært sååå flink til å være sunn i det siste :hoppe: . Har vært flink til å spise sunn mat siden kvalmen ble bedre, men har alltid måttet ha i meg litt søtt. I det siste har jeg klart å unngå det, men nå merker jeg abstinensene :fnise: .

Ganske kvalm og generelt dårlig i dag. Regner med det blir bedre i morgen :jepp:

Guri land, nå går det mot 14 uker. 13+2 nå (siden det er over midtnatt ;)) . Elsker at det går fremover :hoppe:

Driver og byr på ting på finn.no, samt kjøper inn annet vi trenger. Mannen mener jeg ikke skal stresse, men jeg VET altfor godt hvor fort tiden går. Alt som er klart er bare bra å ha fått unna. Husker mange sa det samme til meg da jeg planla bryllup og tror dere ikke jeg hadde dårlig tid på slutten uansett? Var såå glad for at jeg var tidlig ute da. Mange som sa og fortsatt sier at det var beste bryllupet de noen gang hadde vært i (:)) , så fortsetter de gode vanene mine om å få ting unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. Da får jeg kjøpt vognen til 3750 kr. Manglet parasoll, så det må jeg skaffe. Det fulgte med en fin vognpose :) . Er 2007-modell, så ikke helt perfekt, men bra nok :jepp:

Har og kjøpt en kjempefin kommode, skap og seng til 4500 kr (også brukt). Ikke veldig billig, men de hadde veldig god kvalitet og møblene er ikke typisk barnemøbler, så kan brukes i alle år egentlig.

Har og kjøpt en stellekommode til 500 kr. Må bytte ut matten. Den koster 400 kr.

Ingenting av dette er hentet og betalt ennå, men har gjort avtaler :)

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du begynner å få så mye på plass allerede :hoppe: Synes nettopp du ble gravid nesten jeg, så inspirerende å tenke på at det kan gå så fort fra man er u-gravert til man shopper baby-ting som bare det :jepp:

Fint med ting som kan brukes litt ut over babyfasen også. Dumt å måtte bytte ut alle møbler med en gang liksom :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn har du kjøpt? Var det du som skulle ha Stokke Explory eller hva den heter?

Jeg føler at jeg er ekstremt treig her nå, vi har jo ikke begynt noenting.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at jeg er ekstremt treig her nå, vi har jo ikke begynt noenting.. :sjenert:

Tihi, godt det ikke bare er meg. Må si jeg nesten føler meg litt utafor når jeg ser hvordan så mange har så mye i boks allerede :sjenert:

Men jeg har snakka litt med mannen om det, og planen er å begynne å planlegge innkjøp veldig snart i hvert fall. Greit å ikke måtte kjøpe alt på en gang. Men guri så mye å sette seg inn i - det kryr jo av ulike funksjoner og priser! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du begynner å få så mye på plass allerede :hoppe: Synes nettopp du ble gravid nesten jeg, så inspirerende å tenke på at det kan gå så fort fra man er u-gravert til man shopper baby-ting som bare det :jepp:

Fint med ting som kan brukes litt ut over babyfasen også. Dumt å måtte bytte ut alle møbler med en gang liksom :Nikke:

Ja, jeg veit. Det går kjempefort :) . Snart er du i gang du og :jepp: . Jeg prøver å tenke praktisk. Stellekommoden kan gjøres om til vanlig kommode. Skal og prøve å få kjøpt endel kjønnsnøytale klær, slik at det kan brukes av nr 2 og.

Hvilken vogn har du kjøpt? Var det du som skulle ha Stokke Explory eller hva den heter?

Yes, ble stokke :) Nå er det sånn at jeg en sånn som må ha ting unna. Ikke på alle områder, men endel. Er ikke så veldig god egenskap på en måte, for blir så stressa. Etterpå skal jeg mannen skrive en liste over ting som må gjøres og når det skal gjøres, slik at jeg får stressa ned nå. Stresser ikke utad, men merker at skuldrene er veldig høye nå. Men, det er sååå deilig med alt som er gjort. Klok av erfaring vet jeg at det lett kan bli stress i site liten. Faren med å være tidlig ute, er at man ender opp med å kjøpe alt for mye. Prøver å passe meg for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott med vognkjøp! :hoppe:

Hvilken farge ble det?

Tror den er mørk burunder :klø: . Skulle helst hatt beige eller svart, men den ser veldig nøytral ut :jepp: .

Tihi, godt det ikke bare er meg. Må si jeg nesten føler meg litt utafor når jeg ser hvordan så mange har så mye i boks allerede :sjenert:

Men jeg har snakka litt med mannen om det, og planen er å begynne å planlegge innkjøp veldig snart i hvert fall. Greit å ikke måtte kjøpe alt på en gang. Men guri så mye å sette seg inn i - det kryr jo av ulike funksjoner og priser! :dåne:

Som sagt, det er ikke bare positivt med å være tidlig ute, ihvertfall ikke for min del. Det er heller ikke sååå mye man må ha i orden. Tror mange kjøper seg bort, fordi de ter så mye fint. Selv har jeg søkt etter lister på internett og sett hva en bør ha. Ser og at h&m selger startkit til de første ukene. Tror kanskje jeg kjøper en sånn. Har og skjønt at en bør ha mye kluter.

Vi styrer litt ekstra fordi vi må kvitte oss med noen ting i leiligheten og de tingene er ikke våre, så det er mange som er innblanda. Skulle helst ha gjort det i går, men så får jeg ikke gjort så mye pga bekkenet.

---

Ellers har jeg fått rydda og gjort yoga i dag :hoppe: . Spist sundt og holdt meg unna søtsaker så langt i dag og. Merker abstinensene. Drømmer fortsatt om muffins (som noen skrev om i en annen dagbok for noen dager siden):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si du får gjort unna ting og tang! :jepp:

Vi har falt pladask for vognen Basson Parma...nydelig vogn, gammeldags stil, svart og hvit med diskret hjertemønster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si du får gjort unna ting og tang! :jepp:

Vi har falt pladask for vognen Basson Parma...nydelig vogn, gammeldags stil, svart og hvit med diskret hjertemønster :)

Takk, setter pris på sånne kommentarer :). Da blir jeg ikke så stressa ;)

Googla vogna di. Den var kjempefin :rødme: . Kult med retrostil. Kunne gjerne hatt en sånn vogn og :jepp: . Skal du kjøpe brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...