Zia Skrevet 28. juli 2010 #681 Del Skrevet 28. juli 2010 Så artig å begynne å spre det glade budskap til venner og kjente Kan tenke meg at det er veldig koslig :rødme: Du nærmer deg de magiske 12 med stormskritt nå - bare et par uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #682 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper turen hjelper mye på formen din Ja, det hjalp å dra bort. Hjelper ofte, men blir og som regel dårlig når jeg kommer hjem. I dag har jeg vært hos svigers og da var formen stort sett fin Så artig å begynne å spre det glade budskap til venner og kjente Kan tenke meg at det er veldig koslig :rødme: Du nærmer deg de magiske 12 med stormskritt nå - bare et par uker igjen I know! gleder meg skikkelig nå. Mannen sa han hadde sååå lyst til å sidet til foreldrene sine ikveld. Må nok si det snart og, for han er sååå dårlig til å ljuge. Hver gang han blir konfrontert med det, gliser han og sier "øøøøøh" 2 uker igjen til 12 uker i dag Hurra for Kenghuru som er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 30. juli 2010 #683 Del Skrevet 30. juli 2010 10 uker - hurra! Så gøy å fortelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. juli 2010 #684 Del Skrevet 30. juli 2010 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. juli 2010 #685 Del Skrevet 30. juli 2010 10 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juli 2010 #686 Del Skrevet 30. juli 2010 10uker Har dere tenk på hvordan dere skal fortelle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #687 Del Skrevet 31. juli 2010 10 uker - hurra! Så gøy å fortelle 10 uker!! 10 uker! 10uker Har dere tenk på hvordan dere skal fortelle det? Tusen takk for 10-ukers heing . Nå føles det ikke lenge til 12 uker Dessuten har Lille Spire blitt til et foster nå :rødme: . Her er datoer som er overstått - Embryoet beveger seg: 23. juli 2010 - Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 30. juli 2010 - Alle indre organer er ferdig formet: 30. juli 2010 Vi har tenkt å fortelle det til foreldre omtrent på samme måte som deg, Milla. Har laget en tekst som skal stå på et kort. Kan skrive ordrett hva som skal stå senere. Dårlig tid på. Vi reiser til Kroatia i morgen. Blir borte en uke. Skal til ei venninne nå snart, så rekker ikke legge igjen spor i alle dagbøkene nå. Får si til hade her Vi sees om en uke, jenter. Blir utrolig spennende å se om Goffel har kommet innen jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. juli 2010 #688 Del Skrevet 31. juli 2010 God tur, Becky!! Kos dere masse på ferie! Jeg er kjempemisunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. juli 2010 #689 Del Skrevet 31. juli 2010 Kos deg så masse på ferie Håper dere får topp vær, med hele dagen, og at dere koser dere med masse god mat og drikke, og hverandre og spiren i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. august 2010 #690 Del Skrevet 1. august 2010 Kos deg masse på ferie Og ikke minst litt forsinket, men bedre sent enn aldri...hurra for 10 uker!! Tiden flyr utrolig fort Håper dere får en strålende tur med masse kos, avslapning og sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. august 2010 Forfatter #691 Del Skrevet 8. august 2010 I'm baaaaack Tusen takk for koselige hilsner, Pupsi, Zia og Kenghuru Det første jeg gjorde var (etter å ha pakket ut nesten hele kofferten ) var å logge meg inn på KG. Gleder meg såååå til lese hvordan det går med dere Ørebetennelsen har blitt mye verre, så er ikke helt i form nå. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. august 2010 #692 Del Skrevet 8. august 2010 Velkommen hjem Gleder meg til ferierapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 8. august 2010 #693 Del Skrevet 8. august 2010 Velkommen tilbake! Uff, så utrolig kjedelig med ørevondt God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. august 2010 #694 Del Skrevet 9. august 2010 Kjenner til KG-avhengigheten - man blir fryktelig nysgjerrig på updates God bedring med ørene - det er ikke godt i det hele tatt, så håper du er kvitt det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. august 2010 #695 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, Becky! Så koselig at du hadde en topp ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2010 #696 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det med deg? Fortalt det til de kommende besteforeldrene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #697 Del Skrevet 10. august 2010 Velkommen hjem. Gleder meg til ferierapport Takktakk :bukker: . Ferierapport kommer Velkommen tilbake! Uff, så utrolig kjedelig med ørevondt God bedring! Tusen takk . Ja, man nyter ikke at noe er friskt før det er sykt. Gleder meg til det ikke stikker i øret mer Kjenner til KG-avhengigheten - man blir fryktelig nysgjerrig på updates God bedring med ørene - det er ikke godt i det hele tatt, så håper du er kvitt det snart Hehe, ja, er så gøy å følge med på hvordan det går med dere Tusen takk Hei, Becky! Så koselig at du hadde en topp ferie!!! Heisann En uke i varmere klima og, ikke minst, miljøskifte gjorde veldig godt Hvordan er det med deg? Fortalt det til de kommende besteforeldrene..? Joa, det rusler og går . Kvalmen er bdre, men langt fra bra. Ellers gleder jeg meg over at jeg nærmer meg de magiske 12 ukene. Mamma og pappa vet det. Egentlig skulle ikke pappa fått vite det ennå, men for å gjøreen lang historie kort: en misforståelse gjorde så han fikk vite det. Hormonene gjorde at jeg bare ble sååå lei meg :hylgrine: . Men kom over det. Lettrørte pappa er helt på gråten og vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Tror han egentlig vil snakke om det hele tiden, men jeg avfeier han endel. For min del, føles det ikke virkelig ennå. Da blir det rart å snakke så mye omdet. Liker best å gjøre det med mannen min foreløpig. Sikkert litt rar sånn. Skulle egentlig ha invitert svigers og mine foreldre på middag til fredag, men det passet ikke. Tar det neste fredag isteden. Da får svigers vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 10. august 2010 Ferierapport: På søndag kom vi hjem fra en ukes ferie i Kroatia. Deilig å komme seg litt bort. Var bekymra for hvordan formen kom til å være, men det gikk relativt bra . Formen begynte å bli bedre allerede før vi dro. Måtte selvsagt ta mye hensyn, men kunne ikke sammenlikne med tidligere. Var deilig å dra til et land som kun ligger en kort flytur unna. Har i de siste årene hatt 4 lange reiser, så nå føles det som vo var fremme før vi satt oss på flyet . Synes Kroatia var et veldig behaglig land å være i. Passe temperatur. Faktisk var det grått og regn noen dager, men det gjorde ikke meg så mye. Pleier ikke ligge å sole meg uansett. Behagelig folkeslag, som verken er pågående eller prøver å lure deg. Ingen maser på om du vil spise på restauranten deres og man slipper å prute. Kan absolutt anbefale å reise dit ___ Hadde min første dag på jobben i dag. Egentlig begynner vi ikke før i morgen, men jeg ville være litt tidlig ute med forberedelsene. Føler egentlig at jeg har veldig mye igjen før det er klart. Trodde egentlig det skulle bli helt forferdelig pga øret og kvalmen, men det gikk overraskende bra Hatt bilen på service i dag og rydda endel her. Handla endel ting som småbarna får glede av når de begynner, blant annet en haug med spennende klistremerker . Elsker å få ting unnagjort. Vurderer om jeg skal begynne å rydde og ordne i leiligheten eller om jeg skal vente litt. Vi ser nemlig etter hus, men har ikke funnet noe ennå. På et tidspunkt må vi bestemme oss for om vi gjør det klart her vi bor eller i nytt hus :klø: . Jeg liker helt å være tidlig ute med ting og det skulle helst vært ferdig i går, men formen har gjort at jeg ikke har fått gjort noenting i sommer. Har fått begynt å bevegd litt på skrottet i det siste og. Det er så utrolig deilig å få bevegd seg igjen. Merker at vi virkelig ikke er lagd for å bare sitte stille. Er så fornøyd med navnene vi har funnet :rødme:. Skulle ønske vi fikk to nå, en jente og en gutt, så vi får brukt begge Til fredag får jeg bytte navn på dagboka og flytte den over på riktig plass. Da håper jeg at jeg klarer å puste lettet ut. Er fortsatt vanskelig å tro at dette faktisk skal gå. En skikkelig gladnyhet: Ei på jobben, som har vært prøver i 8 år, har endelig lykkes . Hun er 4 1/2 måned på vei. Tidligere har hun mistet i uke 12. Hun sa det føltes om å miste et barn. Har håpt såååå mye på hennes vegne og nå har det endelig gått. Er så utrolig glad på hennes vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. august 2010 #699 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Så hyggelig at dere likte Kroatia. Har ikke vært der, men kanskje jeg drar en gang i fremtiden Det er så hyggelig når folk som har prøvd lenge endelig klarer det! En kollega av meg er ca 40 år nå. De hadde prøvd i ca 8 år, og tatt flere prøverørsforsøk uten hell. Men endelig klaffet det, og de fikk en datter da hun var ca 38. Da hun begynte på jobb igjen etter permisjonen spurte jeg henne om de skulle ha flere, og hun fortalte at de hadde fryst egg, men at sykehuset nå hadde kastet eggene hennes fordi hun var blitt for gammel, og hun var skikkelig sur for det. Etter en lang samtale om dette sier hun plutselig; "...men legen sier jo at jeg er gravid nå så... Men jeg tror ikke noe på det! Har vært hos legen 3 ganger og tatt tester, men vi har kun hatt sex 2 ganger siden datteren ble født, så jeg kan bare ikke tro det." Du kan tenke deg ansiktet mitt da Hun var gravid igjen og fikk en sønn Fantastisk! Endret 11. august 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #700 Del Skrevet 11. august 2010 Oi, plutselig var hun blitt superfruktbar, gitt . Er så koselig når folk som virkelig ønsker det får barn Vært og handla masse på princess nå . Veldig gøy. Litt redd for om jeg begynner å få bekkenløsning nå. Håper ikke det. Smertene har kommet og gått hele tiden, men synes de har blitt verre nå. Kanskje er det fordi jeg har begynt på jobb igjen. Håper det Begynt i kikke etter vogn, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe . Alle tips taes i mot med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå