Becky1 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 8. juli 2010 Ringte akupunktøren i dag tidlig og spurte om det var vits i å komme til timen i dag, da jeg bare ble verre sist. Hun mente vi bare måtte angripe det annerledes. Så da var jeg på ny time i dag. Og vet dere, tror faktisk jeg har blitt litt bedre. Vet ikke om det har med akupunktruen å gjøre, det at jeg har lært meg til å spise hele tiden eller at jeg shotter dupholac (Sitter å prøver å få i meg en "nydelig" shot nå ). Uansett så er det noe som hjelper. Har masse vann i kroppen nå etter all maten. Mannen kommenterte at jeg var blidere nå. Svarte da at nå er jeg på vei til å bli gladtjukk . Synes ikke jeg ser spesielt lekker ut nå, men det får bare være. Vi får fortsatt planer om å få dratt på en ferie når mannen nå snart har 3 ukers ferie. Planen har hele tiden vært å dra på en hoppe-på-tur til varmere strøk. Ser ut som Tunisia er det som er mest aktuelt nå. "Problemet" er bare at jeg virkelig ikke har lyst til å dra til varmere strøk nå. Nyter det nå som det er litt kjøligere ute. Føler meg virkelig ikke i form til å ligge på noen solseng, selv om det er i skyggen. Er og oppblåst med mye vann i kroppen, så kommer ikke til å være noe lekkert syn heller . Har sett etter andre alternativer, men ikke så lett å finne. Kunne faktisk tenke meg hurtigruten, men det blir litt i dyreste laget. I hvertfall med tanke på at vi ikke skulle bruke så mye penger i år. Samtidig så blir det nok en stund til vi får dratt på ordentlig ferie nå, så hvorfor ikke? Uansett, noen som har noen forslag? Gjerne storby, der man kan gjøre litt ting, som f.eks å dra på forestillinger. Hmm.. kanskje London? *spør mannen* Æsj, fikk avslag av mannen. Han vil helst ligge å slappe av. Kanskje vi finner en kombinasjon Ha en strålende kveld, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. juli 2010 #622 Del Skrevet 9. juli 2010 Spennende med ferieplaner! Hadde bare ikke mannen din villet ligge og slappe av så hadde jeg anbefalt Paris, der var det virkelig fantastisk!! Asia, sånn som Thailand og Kina er jo litt moro og da kan dere få storby og strand samtidig, samme med Australia, men de er kanskje i dyreste laget? Spania har også en del fine plasser hvor by og strand kan kombineres Så har dere jo Italia også Roma er ikke akkurat noen badeby men... kjempefin by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 9. juli 2010 Spennende med ferieplaner! Hadde bare ikke mannen din villet ligge og slappe av så hadde jeg anbefalt Paris, der var det virkelig fantastisk!! Asia, sånn som Thailand og Kina er jo litt moro og da kan dere få storby og strand samtidig, samme med Australia, men de er kanskje i dyreste laget? Spania har også en del fine plasser hvor by og strand kan kombineres Så har dere jo Italia også Roma er ikke akkurat noen badeby men... kjempefin by! Tusen takk for utfyllende svar . Gode forslag. Skal sjekke ut Spania og Italia som kombinasjonsferie. Nå er det sånn at vi skal reise engang i løpet av de 4 neste ukene. Hadde planer om å taen hoppe-på-tur for å spare penger. Har brukt så mye penger på ferie i det siste. Asia og Australia har jeg skikkelig lyst til å reise til. Skulle tro du leste tankene mine . Ha en flott dag --- Grillfest i dag med venninner. Blir hyggelig . Har en tendens til å bli bedre når jeg er sosial. Altså, der jeg ikke gjør annet enn å sitte og snakke, og det er god tilgang til både mat og drikke . Mannen blir med idag og, så det blir ekstra hyggelig 7 uker i dag . 5 uker igjen til 12. Like lenge som syklusen min varte. Foreløpig plan er å fortelle resten av nær familie ved 12 uker og resten av omverdnen ved 14. Får se hvordan de planene går. Kan hende det synes før den tid. Ha en strålende dag, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. juli 2010 #624 Del Skrevet 9. juli 2010 7uker Her blir jeg å følge med videre. Også har vi visst termin med ca. 2ukers mellomrom Spennende å høre om det hjelper noe på kvalmen, det å gå til akupunktør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juli 2010 #625 Del Skrevet 9. juli 2010 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. juli 2010 #626 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg er veldig glad i Lisboa Der er det mulighet å kombinere både strand og byferie Skal selv avgårde dit neste helg, for fjerde gang på like mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 #627 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei, Becky!! Håper du har en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. juli 2010 #628 Del Skrevet 11. juli 2010 Her er det lenge siden jeg har vært innom, og gleder meg å se at du er 7 uker på vei Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. juli 2010 #629 Del Skrevet 11. juli 2010 7 uker allerede :rødme: Ikke lenge til de magiske 12 er passert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 12. juli 2010 7uker Her blir jeg å følge med videre. Også har vi visst termin med ca. 2ukers mellomrom Spennende å høre om det hjelper noe på kvalmen, det å gå til akupunktør. Sequax er akkurat to ukerfør meg igjen. Det ser ut som det er fredagene det skjer Skriver mer om kvalmen og akupunktur lenger ned. 7 uker . Veldig glad for hver dag den bestemmer seg for å holde seg på plass Jeg er veldig glad i Lisboa Der er det mulighet å kombinere både strand og byferie Skal selv avgårde dit neste helg, for fjerde gang på like mange år Tusen takk for tips . Det skal jeg huske til en annen gang. Men alt jeg har kikka på nettet i det siste har bare vært bortkasta. Mannen har jo mast sånn på meg om å finne no. Det har ikke vært så viktig for meg hvor vi reiser. Han som er mest kresen. Tror du ikke han finner reisen han vil ha med et par tastetrykk? Han kan bare glemme å mase på meg igjen om å finen noe igjen. Når det er sagt er alle forslagene notert til en senere anleding . Det ble Kroatia, forresten. Du får ha god tur, Småkjekset Hei, Becky!! Håper du har en fin helg!! Tusen takk . Nå er helgen ferdig, så da åper jeg du får en flott uke Her er det lenge siden jeg har vært innom, og gleder meg å se at du er 7 uker på vei Gratulerer så mye Tusen takk og gratulerer tilbake . Ja, her skjer det heldigvis saker og ting eterhvert. 7 uker allerede :rødme: Ikke lenge til de magiske 12 er passert nå Tusen takk . Synes det føles ut som er har gått veldig treigt, mens senere kommer jeg nok til å synes at det har gått fort. __ Hadde en halvveis avtale med akupunktøren i dag. Hun har ferie, men skulle ikke reise ennå, så skulle si ifra om behandlingen hadde gjort meg bedre. Synes egentlig ikke den hadde det (ikke i stor grad ihvertfall, så sa ifra at det derfor ikke var nødvendig med en ny time (siden det ikke synes å virke uansett). MEN, tror dere ikke jeg er ganske så mye bedre i dag? Fikk litt dårlig samvittighet, siden jeg i praksis sa at behandlingen hennes ikke hadde funket. Men så, skjønner dere: Da jeg var på do istad, oppdaget jeg bittelitt friskt blod . Hjertet mitt hoppa skikkelig. Har selvsagt lest meg opp på temaet nå, noe som ikke gjør meg klokere. Det kan være helt ufarlig og det kan være begynnelsen på en SA. Har vel egentlig kommet til at det ikke er noe jeg kan gjøre fra eller til nå. Må bare vente å se. En del av meg sier at jeg bare er hysterisk, mens den andre delen er pessimistisk. Kanskje bestiller jeg time hos privat GU i morgen. Får se. Er uansett veldig glad for at jeg ikke har fortalt det til mange nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. juli 2010 #631 Del Skrevet 12. juli 2010 Håper virkelig at det bare er noe uskyldig noe, og at du ikke trenger å bekyrme deg for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #632 Del Skrevet 12. juli 2010 Håper virkelig at det bare er noe uskyldig noe, og at du ikke trenger å bekyrme deg for noe Tusen takk . Setter pris på alle trøstende ord. Er litt roligere nå. Har ikke blødd noe mer. Har ikke vært så kvalm idag. Kjempedeilig . Merker til og med at jeg er sulten. Vanligvis kommer kvalmen før sulten. Får tro at det er et eller annet som har virket. Og for alt jeg vet, kommer kvalmen for fullt igjen i morgen . Tror uansett jeg bestiller time hos privat gynekolog i morgen. Hadde suksess med det sist. Fikk time på dagen, snill lege og godt resultat God natt, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. juli 2010 #633 Del Skrevet 12. juli 2010 Satser på at det er helt uskyldig og at du får time hos gyn. i morgen så du slipper å uroe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 12. juli 2010 Satser på at det er helt uskyldig og at du får time hos gyn. i morgen så du slipper å uroe deg! Tusen takk . Kanskje det er naturens måte å minne meg på at jeg må være takknemmelig og sette pris på graviditeten, inkludert kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 12. juli 2010 #635 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei Becky! Jeg ser du "leder" på meg med rett over to uker , så her vil jeg gjerne følge med! Kanskje jeg får noen nyttige ideer om hva jeg har i vente Krysser fingre for deg og gyn. time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. juli 2010 #636 Del Skrevet 12. juli 2010 Kjedelig og skummelt å blø, Becky Men stort sett får det bra selv om man blør litt Det er mange som gjør det i starten. Og underveis også. Men jeg synes absolutt du skal sjekke det ja, så du får ro i sjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juli 2010 #637 Del Skrevet 13. juli 2010 Det tyder bra at det ga seg igjen, så det er nok forhåpentligvis bare det som kan regnes som normalt i et svangerskap, men skjønner jo at du blir veldig bekymret. Det hadde jeg og blitt... Krysser fingrene for at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 13. juli 2010 Takk for støtte, jenter, og til dagboka mi Vingle. Gratulerer som (ganske) nygravid. Kikker innom boki di ved en senere anledning. Setter stor pris på støttemeldinger. Rart hvor fort man kan bli helt satt ut. Bare pga litt blod. Kvalmen er for øvrig tilbake for fullt i dag. Ble ganske bekymra da den var så mild igår. Ringte gynekologen istad, men da hadde de lunsjpause. Ringte så igjen rundt kl. 15, mendavar de stengt. De hadde ikke opplyst om sommertider på hjememsidene. Tenkte uansett få time i morgen. Er så dårlig nå. Nå begynner jeg å føle at 12 uker nærmer seg . Har kanskje noe å gjøre med at det det føles ut som ferien nærmer seg slutten. Har mye jeg skulle ha gjort. Har nesten ikke fått gjort noe av det jeg har planlagt pga formen min. Men, jeg har jo fått gjort noe mye viktigere. Nemlig å ruge på en liten skatt i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 13. juli 2010 Fant en artig side i min søk etter når jeg kan forvente meg å få mage. Har skjønt at dette er individuelt, men på denne siden får han virkelig se store forskjeller. Er ganske gøy, for man kan sammenlikne seg med andre som akkurat like langt som en selv Her er siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 14. juli 2010 #640 Del Skrevet 14. juli 2010 Det var en gøy side! Utrolig store forskjeller ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå