Pupsilure Skrevet 15. juni 2010 #521 Skrevet 15. juni 2010 :dåne: En strek er en strek vet du! (Men mindre du har tatt feil og brukt EL-test da, det gjorde jeg engang ) Jeg våger meg til å si gratulerer jeg da!
Zia Skrevet 15. juni 2010 #522 Skrevet 15. juni 2010 MEN BECKY DA!! Hva er det jeg leser?? :strix: Som pupsi sier, en strek er en strek! Gratulerer så mye! Så kjempemoro at det omsider klaffet! :duskedame: Gleder meg til å høre fortsettelsen! Åh, nå ble jeg glad altså GRATTIS!!!
Gjest Alabama Skrevet 15. juni 2010 #523 Skrevet 15. juni 2010 Er det sant??? Plutselig løsner floken her inne, og så blir alle gravide!!? Eller, du og Archee ihvertfall.. Dette var hyggelige nyheter!
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #524 Skrevet 15. juni 2010 :dåne: En strek er en strek vet du! (Men mindre du har tatt feil og brukt EL-test da, det gjorde jeg engang ) Jeg våger meg til å si gratulerer jeg da! Tusen takk . Ja, det var tydelige streker, som sagt litt svakere på tidligtesten. Begynner å tro det nå. Har symptomer som bare det, der korsryggvondt er det verste. Håper ikke det betyr bekkenløsning. Kan jo bare være hormoner som gjør det er vondt, sånn som når man har mensen. Så på "Kendra" at hun hadde veldig vondt i korsryggen uten å få bekkenløsning. Har du forresten tips på noen gode øvelser jeg kan begynne med allerede nå? Hehe, sjekka for å være sikker om det ikke var EL-test. Begynte å stusse litt først. Trodde først jeg så en strek, men hadde ikke på briller, så da måtte jeg løpe ut på stua og hente de. Og jammen meg så jeg en strek :rødme: Er det sant??? Plutselig løsner floken her inne, og så blir alle gravide!!? Eller, du og Archee ihvertfall.. Dette var hyggelige nyheter! Ja, jeg tror det er sant . Håper det løsner for alle nå, selv om jeg ikke riktig har skjønt at det har løsna for meg ennå
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #525 Skrevet 15. juni 2010 MEN BECKY DA!! Hva er det jeg leser?? :strix: Som pupsi sier, en strek er en strek! Gratulerer så mye! Så kjempemoro at det omsider klaffet! :duskedame: Gleder meg til å høre fortsettelsen! Åh, nå ble jeg glad altså GRATTIS!!! Av en eller ann grunn kom ikke dette innlegget med på multisiteriga. Trykke vel ikke ordentlig Tusen takk . Klarer liksom ikke helt å tro det ennå. Får og ganske dårlig respons av mannen. Skuffende rett og slett. Skulle tro han er rammet av et lite slag panikk :klø: . Han får få litt tid på deg før jeg begynner å klage. Nei vent, jeg har jo klagd allerede Vet jeg burde brukt stor skrift og mye smilies, men gidder ikke finne det frem Nå Får du, Alabama, Buffy, Kenghuru, Småkjekset og de andre som prøver kommer etter fort som svint. Foreldreavslutningen gikk bra den. Godt å få noe annet å tenke på. Plutselig så slo det meg istad at nå er det bare 8-9 mnd til jeg må føde . Huff, snakk om å se det negative. Men slo det heldigvis fort fra meg Håper dere får en strålende kveld, jenter Hilsen en småforvirret Becky
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #526 Skrevet 15. juni 2010 En strek er en strek, vet du. Husker du ikke den jeg viste bilde av eller? Var jo knapt synlig.. Når hadde du EL egentlig? Kjenner jeg har vært alt for dårlig til å følge med i folks dagbøker i det siste, har litt dårlig samvittighet for det. Men nå har jeg sommerferie, så nå blir det bedre! Våger meg på å si grattis, jeg også!
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #527 Skrevet 15. juni 2010 (endret) En strek er en strek, vet du. Husker du ikke den jeg viste bilde av eller? Var jo knapt synlig.. Når hadde du EL egentlig? Kjenner jeg har vært alt for dårlig til å følge med i folks dagbøker i det siste, har litt dårlig samvittighet for det. Men nå har jeg sommerferie, så nå blir det bedre! Våger meg på å si grattis, jeg også! Strekene er ganske synlige på billigtestene. Enda svakere på tidligtesten (rfsu). Husker ikke bildet ditt, men godt å høre at svake streker resulterer i baby i magen Er 11 dpo nå. Snart sommerferie her og. Derfor passer denne graviditeten bare perfekt Endret 15. juni 2010 av Becky1
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #528 Skrevet 15. juni 2010 Glemte å si tusen takk, Iril . Kan man skylde på hormoner allerede?
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #529 Skrevet 15. juni 2010 Ja, det kan man! Jeg er heeeeelt fjern for tiden i hvert fall.. 11 DPO var jo mine også svake, så dette går nok helt fint. Så fantastisk, nå ble jeg glad altså! Blir marsbaby da? Eller slutten av februar, kanskje? (dårlig i hoderegning.. hehe)
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #530 Skrevet 15. juni 2010 Ja, det kan man! Jeg er heeeeelt fjern for tiden i hvert fall.. 11 DPO var jo mine også svake, så dette går nok helt fint. Så fantastisk, nå ble jeg glad altså! Blir marsbaby da? Eller slutten av februar, kanskje? (dårlig i hoderegning.. hehe) Tusen takk . Blir så glad av å høre at andre blir glad på mine vegne. Det varmer skikkelig Tror det blir midten/begynnelsen av mars. Fin dato Har du hatt noe smerter i korsryggen?
*Lollipop* Skrevet 15. juni 2010 #531 Skrevet 15. juni 2010 Neimen becky! GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE! Det var på tide at en av oss 'gamlinger' skulle få det til nå! Det gir iallfall meg et lite håp om at det en gang skal gå for oss også Igjen, gratulerer sååå masse! Kos deg og nyyyyt følelsen! :klemmer: *liten tåre i øyekroken* (jada, sånn blir det på KG etterhvert ja... blir så kjent at man får følelse for andre her inne )
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #533 Skrevet 15. juni 2010 Har du hatt noe smerter i korsryggen? Har smerter i hele kroppen jeg, men har jo kroniske smerter, så det var forventet. De er verre enn normalt nå, men med litt avslapping regner jeg med det går bra. Men har hørt smerter i korsryggen er vanlig. Håper du ikke får så veldig vondt.
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #534 Skrevet 15. juni 2010 Neimen becky! GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE! Det var på tide at en av oss 'gamlinger' skulle få det til nå! Det gir iallfall meg et lite håp om at det en gang skal gå for oss også Igjen, gratulerer sååå masse! Kos deg og nyyyyt følelsen! :klemmer: *liten tåre i øyekroken* (jada, sånn blir det på KG etterhvert ja... blir så kjent at man får følelse for andre her inne ) Tusen tusen takk . Blir så glad når andre er glade på mine vegne. Mannen har bare reagert rart så langt, så tar i mot alle lykkeønskninger jeg få med stor takk. Huff, er litt trist sng mannen. Får liksom ikke vært ordentlig glad. GRATULERER!!! Tusen takk og til dagboka mi Har smerter i hele kroppen jeg, men har jo kroniske smerter, så det var forventet. De er verre enn normalt nå, men med litt avslapping regner jeg med det går bra. Men har hørt smerter i korsryggen er vanlig. Håper du ikke får så veldig vondt. Det var godt å høre. Om korsryggsmerter altså, ikke at du har mange vondter
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #535 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Du er nå 3 uker og 3 dager på vei. -Unnfangelsen finner sted omkring: 5. juni 2010 -Hjertet begynner å slå: 30. juni 2010 -Embryoet beveger seg: 24. juli 2010 -Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. juli 2010 -Alle indre organer er ferdig formet: 31. juli 2010 -Risikoen for spontanabort avtar: 14. august 2010 -Kvalmen avtar for de fleste: 21. august 2010 -Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. august 2010 -Fosteret svelger og tisser: 11. september 2010 -Tid for ultralyd: 18. september 2010 -Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. september 2010 -Fosteret begynner å få et søvnmønster: 9. oktober 2010 -Fosteret begynner å høre: 30. oktober 2010 -Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 27. november 2010 -Mange fostre legger seg med hodet ned: 1. januar 2011 -Svangerskapspermisjonen begynner: 7. februar 2011 -Antatt termindato: 28. februar 2011 Endret 15. juni 2010 av Becky1
Pupsilure Skrevet 16. juni 2010 #536 Skrevet 16. juni 2010 Hvordan går det med den nygravide? Er det ikke uvirkelig å våkne opp og huske at man er glad for noe, og så plutselig kommer man på hva det er, at man er GRAVID :dåne: Menn takler slike ting litt annerledes enn oss. Mannen din trenger nok litt tid til å fordøye det hele. Ikke spar på gleden din av den grunn, kjære deg Det ordner seg. Så fantastisk at dere plutselig fikk det til! Det går etterhvert for de fleste
Gjest kenghuru Skrevet 16. juni 2010 #537 Skrevet 16. juni 2010 GRATULERER MASSE!!! Herregud så morro at det klaffet for dere...du er Hold ut med mannen din...han er nok bare i litt sjokk stakar...ser nok for meg at jeg vil få lik reaksjon Kjøp en digital og vis han teksten GRAVID så synker det nok inn Becky er GRAVID og snart har du en liten å passe på....ååå jeg er så glad på dine vegne
Småkjekset Skrevet 16. juni 2010 #538 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer så mye!!!! Kjempe flott at det klaffet for dere nå Mannen trenger nok bare litt ekstra tid å fordøye dette tenker jeg, det er jo kjempe store nyheter dette Håper du får en flott dag videre Becky
Becky1 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #539 Skrevet 16. juni 2010 Hvordan går det med den nygravide? Er det ikke uvirkelig å våkne opp og huske at man er glad for noe, og så plutselig kommer man på hva det er, at man er GRAVID Menn takler slike ting litt annerledes enn oss. Mannen din trenger nok litt tid til å fordøye det hele. Ikke spar på gleden din av den grunn, kjære deg Det ordner seg. Så fantastisk at dere plutselig fikk det til! Det går etterhvert for de fleste Jo, det er ganske uvirkelig. Så uvirkelig at jeg ikke helt skjønner det. Har liksom ikke den lykkefølelsen ennå. Kan ikke forklarehvorfor. Er jo kjempeglad. Dette passer perfekt på veldig mange måter. Er nok flere ting som spiller inn, men er nok mye pga mannens reaksjon. I går begynte han å mase for at jeg ikke hadde rydda i det siste og at virket som jeg bare venta på at han skulle gjøre det. Da jeg sa at nå har det nå vist seg at denne trøttheten har hatt sin naturlige forklaring, så sa han at det ikke er noen unnskyldning . Men vet dum jeg kjenner han såpass godt nå, at jeg kjenner igjen mønsteret hans. Dette er noe ukjent for ham og han har nok litt panikk. Da finner han småting å irritere seg over og lar det gå utover meg. Forklarte han i dag tidlig at man i begynnelsen er ekstra sliten/dårlig osv, hvor jeg la til at det er den mest kritiske perioden. Han sa unnskyld og vi fant ut at vi skulle begynne på skratsj. Tror jeg skal kjøpe den Gro Nylander-boka til ham. Han er jo clueless, stakkar . Han trodde jo det bare var å slutte på p-piller, , og vips så var jeg gravid . Hanhadde blitt skuffa da det ikek gikk med en gang. Han skjønte ikke at det kunne ta tid. Da han fikk høre det av en på jobben(som hadde brukt 1 1/5 år), var det greit igjen. Han kan ikke høre det fra meg. Han må veldig ofte høre det fra noen utenfra. Erter han for det i ettertid, og han ser det selv. Under hele prøvinga har han nesten ikke ville glede seg sammen med meg fordi han ikke vil bli skuffa. Han må være sikker i sin sak før han kan slippe jubelen løs. Må nok ta en digitaltest etterhvert ja . Huff, jeg fremstiller han ikke så bra akkurat nå, men han har(som så mange andre) sine svake sider. Det er godt jeg kjenner haninn og ut nå, hvis ikke hadde jeg ikke skjønt dette. Men selv om jeg skjønner det, så er det ikke mindre skuffende likevel Skal reise til søstra mi et par dager nå, med hele familien. Blir nok litt godt å komme bort. Grunnen til at vi fikk det til nå, var at vi hadde så mye . Det har vi ikke hatt før. Kanskje har vi ikke truffet ordentlig i det hele tatt? :klø: Ble "tvangssex" noen ganger, men det må til. Haha, hadde det ikke vært for meg så hadde vi nok forblitt barnløse i lang tid
Becky1 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #540 Skrevet 16. juni 2010 Etter å ha prøvd å fjerne smilies uten hell, måtte jeg dele innlegget i to. GRATULERER MASSE!!! Herregud så morro at det klaffet for dere...du er Hold ut med mannen din...han er nok bare i litt sjokk stakar...ser nok for meg at jeg vil få lik reaksjon Kjøp en digital og vis han teksten GRAVID så synker det nok inn Becky er GRAVID og snart har du en liten å passe på....ååå jeg er så glad på dine vegne Tuuuuusen takk . Du aner ikke hvor glad jeg blir for sånne meldinger. Trenger det nå. Godt å ha dere . Digitaltest skal ordnes . Får du lik reaksjon fra din mann, kan bare komme til meg Gratulerer så mye!!!! Kjempe flott at det klaffet for dere nå Mannen trenger nok bare litt ekstra tid å fordøye dette tenker jeg, det er jo kjempe store nyheter dette Håper du får en flott dag videre Becky Tusen hjertelig takk . Jeg forstår nok hvor stort dette egentlig er. Eller,jeg forstår nok ikke at det er en baby på vei. Hvis dette holder seg, selvsagt. Gleder meg til vi kan planlegge ordentlig, om vi kommer oss over 3 mnd. Kjempeglad for at jeg har dere, jenter :klemmer: Håper dere får en strålende dag PS: Regnet ut feil på terminkalkulatoren. Er nok en dag før, så nå er jeg 3 uker og 5 dager på vei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå