Zia Skrevet 4. juni 2010 #502 Skrevet 4. juni 2010 Så gøy med positiv EL-test! Skjønner godt hva du mener med at det føles som en positiv gravi-test Det er jo liksom en seier i seg selv at man i det hele tatt har EL Blir veldig spennende fremover nå
Becky1 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #503 Skrevet 4. juni 2010 Så bra at du endelig fikk se en positiv EL-test! :hoppe: I know! Har aldri sett det før, så en gang må være den første. Spennende! Blir veldig spennende om 2 uker dette her Så gøy med positiv EL-test! Skjønner godt hva du mener med at det føles som en positiv gravi-test Det er jo liksom en seier i seg selv at man i det hele tatt har EL Blir veldig spennende fremover nå Ja, ikke sant . Jeg tar i mot alle seiere og gleder med stor takk. Dette blir vel kanskje litt for spennende for min smak etterhvert. Dere vet jo hvordan jeg blir . Huff, er ikke helt god når det nærmer seg EL-slimet har foreløpig glimret med sitt fravær. Har hatt bittelitt tyntflytende, men ellers er det for det meste mannens som har bestemt seg for å komme ut igjen. Får håpe en liten en bestemmer seg for å bli inne denne gangen. Vanligvis pleier EL.slimet mitt å være massivt og ikke til å ta feil av. Kan det være grapefruktjuicen? EL-testene er negative igjen i dag. Det betyr vel at jeg har EL nå eller i morgen? Blir spennende å se om EL-slimet kommer, så jeg får se sammenhengen av når det kommer og når EL er. Forventa egentlig EL om et par dager. Kanskje kommer EL-slimet senere og vi har da bomma tidligere Blir uansett blodprøve om en uke. Blir spennende å se hva den viser. Håper dere får en fin fredagskveld
Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 #504 Skrevet 4. juni 2010 Så spennende da! Håper det har klaffet for dere denne gangen Håper du får en strålende helg
Pupsilure Skrevet 4. juni 2010 #505 Skrevet 4. juni 2010 for positiv EL-test Så spennende når du vet at du har hatt EL! (eller vet og vet, kroppen kan visstnok forberde seg på EL, men ikke slippe egget allikevel, og da viser testen positivt, men det tenker vi ikke på nå) Sender over masse babystøv fra en liten baby som holder på å hikke inni meg :strix: :strix: :strix:
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #506 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har troen på at sommervarmen bringer mye godt med seg! Om 9-10 mnd popper det frem KGbabyer..
Becky1 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #507 Skrevet 4. juni 2010 Så spennende da! Håper det har klaffet for dere denne gangen Håper du får en strålende helg Ja, kanskje det allerede klaffer mens jeg sitter her nå :rødme: Ha en strålende helg du og . for positiv EL-test Så spennende når du vet at du har hatt EL! (eller vet og vet, kroppen kan visstnok forberde seg på EL, men ikke slippe egget allikevel, og da viser testen positivt, men det tenker vi ikke på nå) Sender over masse babystøv fra en liten baby som holder på å hikke inni meg :strix: :strix: :strix: Får satse på at det ikke no mer tull nå. Hvis jeg ikke har hatt EL, så håper jeg det vises på blodprøven jeg tar om en uke. Da får evt hjelp, vil jeg tro. Tusen takk for dans og babystøv:fnise: . Får håpe det hjelper. Er ikke mye babystøv i denne dagboka, så tar i mot alt jeg får med stoooor takk Jeg har troen på at sommervarmen bringer mye godt med seg! Om 9-10 mnd popper det frem KGbabyer.. Jeg har og trua. Håper vi begge blir gravide nå og får vært nygravide i sommer .
Becky1 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #508 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Da er nok EL overstått. Vi har hatt de tre siste dagene og minst annenhver dag i et par uker nå. Begynte å bli temmelig slitne nå, så det blir egentlig godt med en pause. Nå har vi ihvertfall truffet (hvis ikke EL-tesetn viser feil), så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Skal ta blodprøve på fredag, så da får vi se om jeg har hatt EL eller ikke. Er bortreist IKM. Får se om jeg klarer å holde meg med å teste til jeg kommer hjem. Kjenner jeg meg selv rett, så tester jeg vel før tida. Huff, merker at jeg er nervøs allerede. Så stor sjanse for å bli gravid, har jeg vel aldri hatt før. Merker at jeg kvier meg for å ta allergimedisinene. Vil ikke gjøre noen ting som kan forstyrre. Cola light med aspartam er no-no nå . I perioder drikker jeg alt for mye av det. Hadde passa sååå bra å bli gravid nå. Håper håper håper Endret 5. juni 2010 av Becky1
Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 #509 Skrevet 5. juni 2010 Jeg ville ikke sluttet helt med selv om EL mest sannsynlig er overstått. Det gjorde nemlig vi alle de 5 PPene det ikke klaffet. Kun den siste holdt vi det gående lenge etter EL Men man blir litt sliten av å MÅTTE gjøre det annenhver dag Jeg har blitt satt 4 dager tilbake på 3 av ulene, så det er nok mulig at jeg hadde sen EL. Dette blir en spennende IKM! Når er den? God helg
Becky1 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #510 Skrevet 5. juni 2010 Jeg ville ikke sluttet helt med selv om EL mest sannsynlig er overstått. Det gjorde nemlig vi alle de 5 PPene det ikke klaffet. Kun den siste holdt vi det gående lenge etter EL Men man blir litt sliten av å MÅTTE gjøre det annenhver dag Jeg har blitt satt 4 dager tilbake på 3 av ulene, så det er nok mulig at jeg hadde sen EL. Dette blir en spennende IKM! Når er den? God helg Men fikk positiv EL-test på torsdag. Da skulle EL komme innen 48 timer. Skader ikke å fortsette. Vi får uansett 1 dags pause nå Takk for tips:) IKM er om ca. 2 uker.
Becky1 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #511 Skrevet 6. juni 2010 Da har jeg tatt Pupsi sitt tips og fortsetter å kjøre på . Best å være på den sikre siden. Lysta kom tilbake nå og, nå som vi ikke måtte. Ble trått å få det til etter en så intensiv periode. Eller, tror egentlig det var fordi at det var temmelig sikkert at jeg hadde EL. Da ble ting plutselig mer virkelig. Hatt en strålende dag i dag . Deilig vær. Ser ut som det er flere som har det i dag, siden de ter så lite aktivitet her. Håper dere har hatt en flott dag, jenter
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #512 Skrevet 6. juni 2010 Har hatt strålende hele bilturen hjem, så har ikke nytt det så godt som jeg kunne. Så håper at det flotte været holder seg ut uken
Gjest kenghuru Skrevet 8. juni 2010 #513 Skrevet 8. juni 2010 Her var det spennende ja...følger fortsatt med i smug Håper virkelig dere har truffet denne måneden og du får en positiv GT også...tenk...positiv EL & GT test samme mnd for første gang :rødme: Venter i spenning fremover
Becky1 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #514 Skrevet 12. juni 2010 Har hatt strålende hele bilturen hjem, så har ikke nytt det så godt som jeg kunne. Så håper at det flotte været holder seg ut uken Det ble med håpet det. Været altså Håper du får en flott helg Her var det spennende ja...følger fortsatt med i smug Håper virkelig dere har truffet denne måneden og du får en positiv GT også...tenk...positiv EL & GT test samme mnd for første gang :rødme: Venter i spenning fremover Jeg følger og med i smug i perioder. Vel, ikke helt i smug, da jeg ikke logger meg på som skjult bruker. Er bare ikke alltid jeg orker å være aktiv. Blir så sliten av å tenke for mye på dene prøvinga. Hadde vært veldig gøy med to positive tester denne mnd :rødme: . Øyner håp om det ihvertfall skal skje, siden jeg i det minste fikk positiv EL-test. Du aner ikke hvor glad jeg er for at jeg fikk det smilet Håper du får en strålende helg ______ Ellers synes jeg ting går litt trått om dagen. Jeg ble forespurt om å få en arbeidsoppgave etter sommerferien. Dette takket jeg ja til, da tilretteleggingen ikke skal stå på meg (jeg skal ha tilrettelagt arbeid). Alt i alt, så viste det seg at dette ikke ble tilrettelagt i det hele tatt. Mye detaljer som ikke er skrevet her, men jeg kommer nok ikke til å jobbe der etter en evt gravidtet. Hadde nok ikke gjort det hvis jeg ikke planla å bli gravid nå. Huset vi lurte på om var til salgs, var ikke det likevel. Det var en long shot da, men fortsatt litt skuffende. Den positive nyheten her er at vi fikk massei lån og kan kikke oss rundt etter andre hus. Vi bor nå såpass billig og bra at vi fortsatt kan spare masse. Fortsetter vi sånn, ender vi snart som millionærer Spray-tanen jeg tar om sommeren selges ikke mer :dåne: . Ja, jeg vet dette er banalt, men har veldig komplekser for huden. Har ikke funnet noen andre som ikke bare blir gule. Tok en GT nå og den var negativ. Ja, det er en ukes tid til IKM, men tok en tidligtest (RFSU). Ellers har jeg symptomer som: kviser, ømme pupper og veldig trøtt. Ikkeno sensasjonelle symptomer, som like gjerne kan ha naturlige forklaringer. Gir meg selv en prøveperiode til før jeg blir ordentlig frustert. Etter det gir jeg meg sikkert en til . Må bare finne en teknikk som hjelper. _____ Tok blodprøve i går for å sjekke om jeg har hatt EL eller ikke. Får svar om en ukes tid. Ellers så skal jeg på reunion i dag. 10 år siden jeg var ferdig på ungdomsskolen. Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg, da jeg har småkviser på brystet og øverst på ryggen. Ikke spesielt lekkert. Ja, er ganske nagativ idag, men er ganske lei nå. Positivliste: - Vi har økonomien på stell. - Vi bor allerede bra og billig. - Jeg har verdens beste mann :rødme: - Jeg har fått positiv EL-test. - Snart sommerferie. Jeg har faktisk bare 5 arbeidsdager igjen. - Jeg er ferdig med 27 konferansetimer. - Fotball-vm er i gang. Snart begynner Tour de France. Håper dere får en strålende lørdag. Stor klem fra Becky
Pupsilure Skrevet 12. juni 2010 #515 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hei Becky Så hyggelig å se deg igjen Skjønner at alt ikke bare er bra om dagen Man har sånne perioder også. Men du har jo mange ting på positiv-listen din da (selv om det siste punktet ditt der ville havnet på min nagativ-liste ) Kanskje du finner selvbruningssprayen din på eBay? Det er forferdelig irriterende når produkter man liker bare forsvinner!! Håper du får en flott helg :klemmer: Endret 12. juni 2010 av Pupsi
Becky1 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #517 Skrevet 13. juni 2010 Hei Becky Så hyggelig å se deg igjen Skjønner at alt ikke bare er bra om dagen Man har sånne perioder også. Men du har jo mange ting på positiv-listen din da (selv om det siste punktet ditt der ville havnet på min nagativ-liste ) Kanskje du finner selvbruningssprayen din på eBay? Det er forferdelig irriterende når produkter man liker bare forsvinner!! Håper du får en flott helg :klemmer: Takk for superkoselig melding Ja, noen dager føles ting håpløst og da må en bare riste det av seg, men trenger å få det ut nå og da. Godt å sette ord på ting. Får ikke kjøpt sprayen på e-bay da man ble spraya i salongen. Men tror jeg skal høre hvilket merke de brukte og om de vet om det brukes andre steder. Tviler egentlig på det, da dette var på bakrommet på en frisørsalong. DE flesteandre bruker nok de mest kjente merkene. Jaja.. Hørtes ut som dere hadde en kjempekoselig dag i går. Ikke lenge til vår brullupsdag nå heller Ha en fin søndag Håper du får en flott helg Becky Takk i lige måde. Håper helgen resulterer i en positiv test til slutt ______ Hadde det faktisk veldig hyggelig på reunion i går. Mange hadde blitt voksne, mens andre fortsatt hadde mentalitet som ungdomsskoleelever Utrolig mange som spurte om det ikke var barn på gang. Da svarte jeg at jeg ønsket barn en gang, men når det kom fikk tiden vise. Og fy, så mye uhell det finnes rundt omkring. Folk fortalte stadig om ikke planlagte barn. Ei venninne av meg fikk på p-piller og ble gravid. Nå var hun gravid igjen og hadde prøvd i hele 4 mnd! Hadde veldig lyst til å si noe til hun og alle som spurte, men har bestemt meg for å ikke gjøre det. Mange gansker det er fristende å fortelle, spesielt når andre forteller, men har som sagt bestemt meg. Da er det mye lettere å holde seg, når en har bestemt seg på forhånd. Sa det til ei venninne en gang og angra etterpå. Ikke fordi jeg ikke stoler på henne, men vil at dette skal være privat. Sier man det til noen, blir det spredt fort. De eneste som vet det er søstra mi og samboeren hennes + hun ene venninna mi. Ellers så skjønner sikkert folk det, da jeg kan påfallende mye om emnet. Merker jeg skjuler hvor mye jeg kan enkelte ganger . Men legger ikke skjul på at jeg ønsker barn og har fortalt til flere hvilke navn vi har planlagt osv. Har to guttenavn og et jentenavn klare :)Har for øvrig bare planlagt to barn. Ellers fortsetter kvisene å poppe opp. Har sånne vonde underhudskviser nå. De synes heldigvis ikke så godt. Pleier å ha det i forbindelse med EL og tanta, og nå som jeg er 9 dpo, så kan jeg jo håpe at det er et tegn. Har og vondt i den ene puppen, på siden. Er så hardt og ømt. Har for øvrig veldig liten tro på at det er noe, siden jeg tok negativ tidligtest i går. Den burde jo ha vist det riktige resultatet? Huff, hadde passa så perfekt nå som jeg snart har lang sommerferie. Er så lenge til neste EL da jeg har så lange sykluser. Ha en flott søndag
Zia Skrevet 13. juni 2010 #518 Skrevet 13. juni 2010 Hei Becky! Spennende lesing her nå som IKM nærmer seg for fullt Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan de RFSU-testene kan virke så tidlig som de reklamerer med jeg. Om egget ikke har festet seg før senere enn 6 DPO, som jo ser ut til å være vanligst, så kan jo ikke en test gi positivt utslag vel :klø: Skulle likt å vite mer om hvordan de fungerer Kjedelig med spray-tanen som ikke selges mer da - skikkelig irriterende når produkter forsvinner. Jeg har lett etter en selvbruningskrem fra Dior Bronze både på nett og taxfree nå, men finner den ingen steder lengre Det var en av de få jeg ikke ble gul og skjoldete av Så føler med deg Kanskje salongen som solgte den spraytanen kan oppgi navn og evt distributør, så kan du ringe dit for å høre om andre i nærheten tar den inn? Håper forøvrig du snart tester positivt, slik at du kan rope ut høyt en gang for alle at du er GRAVID!!!!
Becky1 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #519 Skrevet 13. juni 2010 Hei Becky! Spennende lesing her nå som IKM nærmer seg for fullt Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan de RFSU-testene kan virke så tidlig som de reklamerer med jeg. Om egget ikke har festet seg før senere enn 6 DPO, som jo ser ut til å være vanligst, så kan jo ikke en test gi positivt utslag vel :klø: Skulle likt å vite mer om hvordan de fungerer Kjedelig med spray-tanen som ikke selges mer da - skikkelig irriterende når produkter forsvinner. Jeg har lett etter en selvbruningskrem fra Dior Bronze både på nett og taxfree nå, men finner den ingen steder lengre Det var en av de få jeg ikke ble gul og skjoldete av Så føler med deg Kanskje salongen som solgte den spraytanen kan oppgi navn og evt distributør, så kan du ringe dit for å høre om andre i nærheten tar den inn? Håper forøvrig du snart tester positivt, slik at du kan rope ut høyt en gang for alle at du er GRAVID!!!! Så koselig å ha deg tilbake Ja, kan jo håpe at tidligtesten ikke funker så tidlig som den egentlig skal. Tenk om vi begge hadde blitt gravide nå. Åh, det hadde bare vært helt fantastisk :rødme: . Men klarer liksom ikke helt å være optimist. Blir ikke til at jeg spiser spesielt sundt eller er supernøye med å ta folaten. Klarer ikke tro at det er noe og orker ikke skuffelsen. Men, hadde vært fint om jeg ikke hadde alle disse kvisene uten grunn nå. Dritt med både kviser og pollenallergi hele sommer, uten at det resulterer i noen ting. Men da håper jeg litt til og håper tanta holder seg borte. Kanskje klarer jeg å vente med å teste meg til lørdag og. Den spray-tanen blir spraya på i salong, så får ikke kjøpt den noe sted. Men får forhøre meg om de har det merket andre steder. De var og veldig billige der de gjorde det før, så kjedelig at de ikke tilbyr det mer. Man blir så avhengig av favorittprodukter. Men du synes Dior sin selvbruningskrem ikke blir gul? Hvordan er lukta? Ellers har jeg vært på kino i kveld og sett SATC 2. Den var like dårlig som forventet. Kanskje enda dårligere. Men gøy å se likevel. Gikk ut og spiste etterpå. så fikk en helaften ut av det. Dro sammen med mamma og, så ble ekstra hyggelig Da er det bare 5 arbeidsdager igjen før det er sommerferie. Skal bare jobbe man-ons denne uka. Har ferie til gode + avspassering tors og fre. Så er det man-tirs neste uke. Regner med å jobbe litt resten av uka og, for å slippe stresset når vi starter igjen. Åh, tenk om jeg hadde vært gravid nå. Det hadde passa så perfekt. Menmen, det klaffer til slutt. Må bare være tålmodig
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #520 Skrevet 15. juni 2010 Symptomer på graviditet bare fortsetter å komme. Har stadig vondt i korsryggen og kvisene gir seg ikke. Fikk plutselig for meg at jeg skulle ta en test. Og tror dere ikke jeg fikk en svak strek? Tok en til, svak strek igjen. Tok så en tidligtest, enda svakere strek. Litt ironisk, det er jo den som skal vise resultatet tidligst. Klarer liksom ikke å tro det. Kan skrive mer senere. Har dårlig tid. Skal på foreldreavslutning nå snart. Passer utrolig bra nå Må få kjøpt meg en digital test. Klarer ikke å tro det for det lyser "gravid" mot meg. Rekker ikke å få kjøpt test i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå