Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

Nei, håper virkelig du ikke mente det sånn det står, for det er i så fall ganske stygt sagt mot oss som er mammaer til gutter. Og min sønn har bare farmor, men hadde mormoren hans levd, hadde farmoren likevel vært sikkert hundre ganger bedre. Det har med hvordan man er som person. Mannen min har også en super farmor (som nå er en helt fantastisk oldemor) og en litt mindre super mormor (som er en heller kjip oldemor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, håper virkelig du ikke mente det sånn det står, for det er i så fall ganske stygt sagt mot oss som er mammaer til gutter. Og min sønn har bare farmor, men hadde mormoren hans levd, hadde farmoren likevel vært sikkert hundre ganger bedre. Det har med hvordan man er som person. Mannen min har også en super farmor (som nå er en helt fantastisk oldemor) og en litt mindre super mormor (som er en heller kjip oldemor).

[/quote

Nå har jeg fjernet det jeg skrev Marmit da jeg orker ikke skrive langt innlegg hvor jeg orøver å finne riktig måte å ikke bli misforstått.

Jeg har aldri skrevd noe til å prøve såre noen og håper du ikke tar dette nært da det absolut ikke er ment sånn!

Skrev deg en pmBecky:) såfårjegheller lavære å skrive noe som kan såre eller misforstås

Sorryskriveleifskrivwrfra mobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer mer senere. Skikkelig dårlig form nå. Må bare gi Neytiri en :klem: og be henne ta det rolig (som jeg skrev på pm). No biggy. Synes ikke det var rart i det hele tatt. Mange som mener at det er lettere for mormødrene enn farmødre å få kontakt med barnebarnet. Det er nok sant i noen grad, men jeg jobber virkelig hardt for at det ikke skal bli tilfellet her.

Kan ikke dere andre hjelpe meg å overbevise Neytiri om at det ikke er så farlig. Må bare få fortelle at hun vurderer å forlate KG fordi hun synes dette er så fortvilende. Dette skal vi ikke ha noe av. Alle vet jo at Neytiri bare er snill og respekterer at andre har andre meninger og metoder (selv om hun ikke er enig). Jeg jobber jp mye med norskopplæring av tospråklige og har lært både i praksis og teori at nyanser i språk er av det siste som kommer på plass. Det er derfor innvandrere ofte kan oppfattes som frekke. De kan si ting som " Nå du komme!" o.l.

Vi snakkes. KVALM og migrene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Men herlighet.. :tristbla:

Jeg synes det er veldig trist om Neytiri forsvinner, det er jo helt unødvendig bare pga. noe sånt som dette. Men jeg blir faktisk lei meg når noen sier jeg ALDRI kan bli "det samme som" en mormor og jeg faktisk har en sønn. Det er langt fra naturligvis at man som mamma til ei jente har større interesse for barnebarna sine enn som mamma til en gutt. Og jeg synes det må være lov å si i fra når man blir lei seg også, og så kan den andre bare si: "Unnskyld, jeg mente det ikke sånn." eller noe liknende, og så er man ferdige med saken. I stedet for at det skal bli masse drama og folk skal slette seg og sånn.

Jeg liker deg faktisk veldig godt, Neytiri, og selv om vi bare har møttes en gang og nesten ikke snakket sammen den gangen, ser jeg på deg som en venn. Det var derfor jeg sa noe også, hadde det vært noen andre hadde jeg bare holdt kjeft og vært lei meg. Men en venn kan man si i fra til, føler i hvert fall jeg, og jeg blir enda mer lei meg om du sletter deg pga. dette. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig trist om Neytiri forsvinner, det er jo helt unødvendig bare pga. noe sånt som dette. Men jeg blir faktisk lei meg når noen sier jeg ALDRI kan bli "det samme som" en mormor og jeg faktisk har en sønn. Det er langt fra naturligvis at man som mamma til ei jente har større interesse for barnebarna sine enn som mamma til en gutt. Og jeg synes det må være lov å si i fra når man blir lei seg også, og så kan den andre bare si: "Unnskyld, jeg mente det ikke sånn." eller noe liknende, og så er man ferdige med saken. I stedet for at det skal bli masse drama og folk skal slette seg og sånn.

Jeg liker deg faktisk veldig godt, Neytiri, og selv om vi bare har møttes en gang og nesten ikke snakket sammen den gangen, ser jeg på deg som en venn. Det var derfor jeg sa noe også, hadde det vært noen andre hadde jeg bare holdt kjeft og vært lei meg. Men en venn kan man si i fra til, føler i hvert fall jeg, og jeg blir enda mer lei meg om du sletter deg pga. dette. :tristbla:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var synd at det jeg skrev ble forstått sånn, overhodet ikke sånn jeg mente det og ser at jeg ikke var heldig med ordvalget.......jeg er ikke alltid like heldig der.......og jo følte meg truffet tilbake Marmot.

Har nå sendt deg en PM, og håper dette kan legges dødt, jeg har ikke lagd noe drama ut av det annet en å beklage meg.

Jeg ble faktisk så lei meg at ja jeg sa det til Becky på PM å kanskje melde meg ut herfra....det kaller jeg ikke drama, var rett og slett en blanding av at jeg er litt kg lei innimellom og at jeg følte jeg kanskje ikke har noe å bidra med hvis jeg er så misforstått.

Kan skrive det her og at jeg beklager det hele

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå omhandlet ikke det Neytiri skrev om DEG heller da, det var ikke noe personlig rettet mot at du eller noen andre skulle være noen kommende dårlige bestemødre fordi dere har sønner ;)

Det ville vært noe av det mest tåpeligste noen kunne ha skrevet i alle fall.

Neytiri mor forsvinner nok ikke :hug: det er hun for verdifull til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Om du leser det hun har skrevet, så ser du jo at det er NØYAKTIG det hun skrev. Selv om hun ikke mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo innlegget fjernet, men jeg leste det ikke slik dere oppfattet det, men det igjen kan nok ha noe med at jeg kjenner henne litt bedre enn deg/dere og vet hvordan hun ordlegger seg og tenker. ;)

Men jeg ser jo den med at folk reagerer :)

Sånn ferdig Becky1, ingen kupping fra meg mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det over :)

Så morsomt med tann Becky! Det er jo veldig tidlig da! Kanskje det er derfor hun har vært litt sutrete og slitsomt? :klo: Her har vi hatt en hvit flekk i underkjeven siden han var 2 måneder, så har lært at en tann er noe som stikker opp, og ikke bare er en hvit flekk man tror er en tann :fnise:

Gruer meg skikkelig til tennene kommer, selv om jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan han kommer til å se ut med tenner, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med tann allerede :hoppe:

Håper hun blir snill med dere fremover da... :fnise: Tann-tida er vel ikke alltid så lett... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte er hun kanskje ikke så ille til å ha tannfrembrudd, men slitsomt er det nå. *puh* Nå har begge tennene stukket igjennom :daane: Lurer på hvor lenge hun kommer til å ha vondt. Hun sovnet i hvertfall ikke før 00:47. Det som hjalp var at jeg pøste på det tiltak av ting som hjelpe mot smertene. Gav både paracet, dentinox, sukkervann og til slutt pupp. Hun sovnet da etter 2 min (!). Nesten fristet til å bare gjøre det med en gang i morgen kveld, men bør være litt forsiktig og.

Tror døgnrytmen rett og slett er litt ødelagt og. Ble litt ødelagt da jeg forsøkte å sløfe en lur, ble HELT ødelagt etter at vi var på den hersens båtturen. Må bare fortsette å jobbe med døgnrytmen. Skal ta henne opp til vanlig tid i morgen. De to første lurene går og greit. Er den siste + natta som er litt ute å kjøre nå.

Forresten, hun ble helt høy av sukkervannet. Bare gliste som ei sol hele tiden. Ble til at jeg filma det. Skulle tro hun akkurat hadde fyra eller no :fnise: (Ja, jeg veit. Harry uttrykk ;) )

I går gikk jeg skikkelig på en smell. Fikk et migreneliknende anfall med tilhørende oppkast. Ennå ikke helt bra i dag. Virker som jeg i tilegg har fått no betennelse på siden av nakken :(

Har stripa håret i dag, så nå er jeg litt blondine :) Stripa det egentlig for et par uker siden, men det ble så utrolig mislykka. Så ut som ei som hadde prøvd å pynte seg :fnise: Så da dro jeg heller til en annen frisør. Veldig fornøyd nå :) Hadde nok blitt litt finere hvis jeg var litt brunere i ansiktet, men soler meg ikke der siden da kommer hyperpigmenteringen der frem. Jaja, får håpe jeg ikke får så mye rynker da, siden jeg unngår sola ;)

I dag har jeg og mannen bryllupsdag :strix: Vi var ute og spiste på italiensk restaurant. Skulle egentlig det i går, men da ble jeg så syk.

:klemmer:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer med bryllupsdag! :hjerte: Og kanskje jeg bør gratulere som blondine og? :lol:

Burde absolutt vært hos frisøren jeg også, men det er så tiltak :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at når tennene har brytet igjennom at det verste er over, her har det stemt ihvertfall.

Håper dere får døgnrythmen på plass snart igjen.

gratulerer med bryllupsdag i dag, kos dere masse :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagen!! :strix:

To tenner allerede ja, nå er hun sikkert søt!! Har ikke sett snurten til noe sånt her.. Typisk om det kommer når vi er på ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...