Zia Skrevet 16. mai 2011 #1541 Del Skrevet 16. mai 2011 Så koselig at ting er litt bedre med mannen Skjønner godt at du er forfengelig, og synes ikke det er noe galt eller rart med det. Det krever jo tilvenning når kroppen forandrer seg såpass raskt, og særlig når ting man egentlig var fornøyd med ikke virker like bra lenger. Men med litt mer tid er jeg sikker på at du venner deg mer til overgangen, og da er det ikke sikkert du tenker på det lenger, og i motsatt tilfelle, så finnes jo hjelp å få Skal til byen din i morgen og se toget der faktisk. Har jo familie der og en liten tass som går i tog for første gang, så det må vi jo få med oss Håper dere får en flott feiring av dagen i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2011 #1542 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei Becky, morro å lese at dere begynner å få bra rutiner.......jeg har en liste i dagboka mi hvor mye søvn babyer trenger etter alder.....da er det et gjennomsnitt da så man må ta det med litt klipe salt, men sliter man med søvnproblemer og tallet er langt fra kan det være en god guide. du jeg skal til tanta mi søndag, og skal være til tirsdag tror jeg......skal vi prøve å treffes eller??? håper dere får en fin feiring i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mai 2011 #1543 Del Skrevet 17. mai 2011 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #1544 Del Skrevet 17. mai 2011 Tusen takk for svar jeter Dårlig tid, derfor korte svar. M har hatt så vondt i magen i det siste. Nå hører jeg hun våkner fra en liten lur og de har det ikke blitt mange av i dag. Nå har jeg begynt igjen å spise helt trygge matvarer, så får jeg se om det hjelper. Tenker så å innføre en og en matvare. Puh, blir helt sliten av alle disse prosjeketene med M jeg Så koselig at ting er litt bedre med mannen Skjønner godt at du er forfengelig, og synes ikke det er noe galt eller rart med det. Det krever jo tilvenning når kroppen forandrer seg såpass raskt, og særlig når ting man egentlig var fornøyd med ikke virker like bra lenger. Men med litt mer tid er jeg sikker på at du venner deg mer til overgangen, og da er det ikke sikkert du tenker på det lenger, og i motsatt tilfelle, så finnes jo hjelp å få Skal til byen din i morgen og se toget der faktisk. Har jo familie der og en liten tass som går i tog for første gang, så det må vi jo få med oss Håper dere får en flott feiring av dagen i morgen da! Så gøy at du feirer 17.mai her da. Dumt at jeg ikke gikk i år. Da kunne vi vinket til hverandre Hei Becky, morro å lese at dere begynner å få bra rutiner.......jeg har en liste i dagboka mi hvor mye søvn babyer trenger etter alder.....da er det et gjennomsnitt da så man må ta det med litt klipe salt, men sliter man med søvnproblemer og tallet er langt fra kan det være en god guide. du jeg skal til tanta mi søndag, og skal være til tirsdag tror jeg......skal vi prøve å treffes eller??? håper dere får en fin feiring i morra Har sjekka ut dagboka di. tusen takk Vil veldig gjerne ha besøk ja Hvilken dag passer best for deg? Har en avtale på mandag, men den kan jeg sikkert evt gjøre om på. Er med ei veninne som bor i nærheten. Fler som vil komme? Når paser det evt for dere? Alle er velkomne Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. mai 2011 #1545 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei på deg Becky Så koselig med treff! Jeg kan dessverre ikke før etter 25.mai.. Må ta det litt nærmere, for vi skal reise bort en helg snart også, har bare ikke helt bestemt når Bare finn en dag som det passer for flest mulig, så kan jeg se om vi kan også Hadde vært veldig koselig å treffe deg igjen og ikke minst hilse på lille søte M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mai 2011 #1546 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har en løs avtale enten mandag eller tirsdag, men kan prøve å styre det så det ikke kræsjer. Hadde vært veldig hyggelig å se dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. mai 2011 #1547 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg skal jo hjem tirsdagen 24, kunne vi ikke tatt det da sånn ved 12, da kan jeg kjøre hjem med en trøtt snuppe etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. mai 2011 #1548 Del Skrevet 18. mai 2011 Så bra initiativ Becky! Jeg jobber jo, siden jeg ikke har noen å være i barselperm for Så da får dere kose dere masse uten meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1549 Del Skrevet 18. mai 2011 Jo, det kan vi godt, Neytiri Passer det for deg Cypress? :)Da må jeg nok gå litt inn og ut av soverommet, siden M våkner rundt den tiden og seinere. Det blir hurtigtreff nå siden Neytiri er i nærheten. Kan vi ikke gjøre det sånn at de som vil slenger seg på nå, også kan vi prøve å avtale i bedre tid en annen gang? Dine kan jo ikke nå. Siebaeo reiser vel til Italia? Vet ikke når Pupsilure kommer tilbake. Jeg har for øvrig bleier og klær de fleste størrelser, samt leker for flere aldere Håndklær og våtservietter og selvsagt. Har kjempelyst til å møte dere alle sammen. Får uansett møtt dere hos Siebaeo, men synes jo det er kjempehyggelig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1550 Del Skrevet 18. mai 2011 Så bra initiativ Becky! Jeg jobber jo, siden jeg ikke har noen å være i barselperm for Så da får dere kose dere masse uten meg Du hadde jo kanskje kunnet om vi hadde tatt det på søndag da Kanskje du er sykemeldt neste gang jeg skal ha treff. Ikke det at jeg håper du blir dårlig når du blir gravid, men hadde du ihvertfall vært tilgjengelig på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. mai 2011 #1551 Del Skrevet 18. mai 2011 Jo, det kan vi godt, Neytiri Passer det for deg Cypress? :)Da må jeg nok gå litt inn og ut av soverommet, siden M våkner rundt den tiden og seinere. Det blir hurtigtreff nå siden Neytiri er i nærheten. Kan vi ikke gjøre det sånn at de som vil slenger seg på nå, også kan vi prøve å avtale i bedre tid en annen gang? Dine kan jo ikke nå. Siebaeo reiser vel til Italia? Vet ikke når Pupsilure kommer tilbake. Jeg har for øvrig bleier og klær de fleste størrelser, samt leker for flere aldere Håndklær og våtservietter og selvsagt. Har kjempelyst til å møte dere alle sammen. Får uansett møtt dere hos Siebaeo, men synes jo det er kjempehyggelig med besøk hehe vi har alle vært der, og når det er sånt treff skal man ikke være stresset, så avslappet så Jeg skal jo prøve få til treff hos Siebaeo også, men når er det igjen tenkte mest bare siden jeg er i nærheten og har så lyst å møte lille M.....men du bruker bleie 4 allerede, du Bumba bruker de såvidt nå! Håper Cypress får kommet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. mai 2011 #1552 Del Skrevet 18. mai 2011 16 juni hos meg! Gleder meg! Jeg er bortreist da ja. "Dessverre".. for jeg ville gjerne vært med men er ikke så veldig lei meg for at jeg skal på ferie.. Når jeg kommer hjem er det jo bare to uker til dere kommer til meg omtrent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. mai 2011 #1553 Del Skrevet 18. mai 2011 Takk for den hyggelige invitasjon forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. mai 2011 #1554 Del Skrevet 18. mai 2011 Takk for invitasjon! Men det blir litt langt for oss, mannen måtte kjørt og da blir det kjedelig for ham å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1555 Del Skrevet 18. mai 2011 hehe vi har alle vært der, og når det er sånt treff skal man ikke være stresset, så avslappet så Jeg skal jo prøve få til treff hos Siebaeo også, men når er det igjen tenkte mest bare siden jeg er i nærheten og har så lyst å møte lille M.....men du bruker bleie 4 allerede, du Bumba bruker de såvidt nå! Håper Cypress får kommet da Jeg har bleier i ale størrelser over 2, siden jeg hamstret så mye da det var kampanje. Ja, vet du bare skal stikke innom, men hadde vært hyggelig om fler kunne når de først ble hurtigtreff 16 juni hos meg! Gleder meg! Jeg er bortreist da ja. "Dessverre".. for jeg ville gjerne vært med men er ikke så veldig lei meg for at jeg skal på ferie.. Når jeg kommer hjem er det jo bare to uker til dere kommer til meg omtrent! Å, visste ikke at datoen var satt ennå, men det passer fint for meg, så da kommer jeg Kos deg på ferie Takk for den hyggelige invitasjon forresten! I lige måde du Takk for invitasjon! Men det blir litt langt for oss, mannen måtte kjørt og da blir det kjedelig for ham å vente. Husker ikke helt hvor du bor, men vet at du skal komme til Siebaeo så tenkte du kanskje kunne komme hit og. Dårlig tid igjen. Derfor korte svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. mai 2011 #1556 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg skal på babysang kl 11 og fysio kl 15 på tirsdag, så det passer egentlig dårlig. Men babysang kan droppes, og jeg kan eventuelt flytte timen. Sier fra hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #1557 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg skal på babysang kl 11 og fysio kl 15 på tirsdag, så det passer egentlig dårlig. Men babysang kan droppes, og jeg kan eventuelt flytte timen. Sier fra hva det blir til Vi kan ta litt babysang her da vettu Jeg hadde sang hovedintsrument på musikklinja på vgs, så her synges det barnesanger støtt og stadig . Hadde vært kjempehyggelig om du ville komme, men ikke hvis det blir styr for deg. Da sier vi tirsdag da, Neytiri? Var det kl. 12 som passet best for deg? Kommer du og, Cypress? Skal gi dere en grundig veibeskrivelse. Lett å finne frem hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2011 #1558 Del Skrevet 20. mai 2011 Ja tirsdag altså jeg er litt usikker hvor langt fra tanta mi du er, og Bumba sover morgenlur fra 10-11 ca, hun kan også ta det i bilen hvis det er et stykke til deg.... Kanskje du kan sende meg adressa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1559 Del Skrevet 20. mai 2011 Ja tirsdag altså jeg er litt usikker hvor langt fra tanta mi du er, og Bumba sover morgenlur fra 10-11 ca, hun kan også ta det i bilen hvis det er et stykke til deg.... Kanskje du kan sende meg adressa di Kom etter luren dere, hvis det ikke krasjer veldig med hjemturen. 10-11 blir veldig tidlig for min del i og med at M kan sovne kl. 04.00 noen ganger. Tipper du bruker 10-15 min fra tanta di. Kommer litt an på hvor i byen hun bor. Jeg bruker 5-10 min fra byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2011 #1560 Del Skrevet 20. mai 2011 Kom etter luren dere, hvis det ikke krasjer veldig med hjemturen. 10-11 blir veldig tidlig for min del i og med at M kan sovne kl. 04.00 noen ganger. Tipper du bruker 10-15 min fra tanta di. Kommer litt an på hvor i byen hun bor. Jeg bruker 5-10 min fra byen. ok men jeg gir henne lunsj hvis det er tid til det etter luren og så kommer vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå