Neytiri Skrevet 5. mai 2011 #1521 Del Skrevet 5. mai 2011 Når det blir ammevansker i form for at hun vil ikke ligge en bestemt vei ...i dette tilfelle foretrekker ligging så tenker jeg låsning med engang. Vi hadde plutselig kjempevansker(Bumba var 2mnd)......og vi dro til manuell terapaut....de er eksperter på skjellet muskel og ledd og derfor jeg ville foretrukket de over kiropraktor.....kiropraktor fokuserer mer på ledd.... koster ingeting å få sjekket det heller.......behandling går jo ut på tryggapunkter og få løsne opp stiveheter i muskel eller ledd..........jeg gråt jo aldri, er jo verre at barnet går med låsning en at det får litt vondt under behandling, du trøster henne bare etterpå med bryst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. mai 2011 #1522 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Bruker dere 4'er bleier?!? Vi er fortsatt på 2 vi... De begynner riktignok å bli små, men allikevel... Endret 5. mai 2011 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2011 #1523 Del Skrevet 5. mai 2011 Oi, er det sant? Har tenkt på det før, men det har vært så mye, så har bare ikke fåtttid og overskudd til å ta henne med til behandling. Hva gjorde de under behandlingen egentlig? Har og drøyd det litt siden jeg hører at babyene skriker så mødrene begynner å grine. Ville ikke utsette henne for det om det ikke var nødvendig. Trodde egentlig det bare var jeg som var litt for hønemor Ja, jeg tror jeg så vidt skrev noe om det i dagboken min, men var så sliten den perioden at jeg ikke orket å utbrodere noe særlig. Hele ammingen holdt på å gå til helvete her, fordi vi til slutt ikke fikk til å amme andre steder enn i sengen, og det kan man jo ikke alltid. Var helt grusomt. Jeg ville også gått til manuellterapaut fremfor kiropraktor, men jeg skjønner deg jo godt om du har en du stoler veldig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1524 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg lover på tro og ære at jeg skal ta med M til en manuell terapeut om det ikke funker med kiropraktoren min Fikk time hos kiropraktor på mandag allerede. Får evt spørre ham om han har en manuell terapeut han anbefaler. Cypress: M er nok ganske så stor. Told 'ya 4er-bleiene er ganske store, men hun driter seg ut av 3er-bleiene Så forresten at hun hadde cellulitter her om dagen, stakkar Mannen bærte henne da hun var naken. Da holdt han hånda under rumpa hennes slik at den ble presset oppover. Da så det ut som rumpa var full av cellulitter . Har alle babyer det, eller er det bare min stakkar som har vært uheldig med genene sine? Nå skal jeg snart på barseltreff. Merker jeg gruer meg litt. Skal prøve å få i M så mye mat som mulig før vi drar. Merker og jeg er litt opptatt av hvordan hun ser ut. Trodde jeg ikke kom til å bry meg om sånn. Vil han hun skal være ren og pen. Vet at hun har størkna gulp i håret fra i natt f.eks som må vekk Ellers er jeg vel ikke så opptatt av det likevel, for gidder ikke skifte body på henne. Hun fikk ren i går kveld. Endret 5. mai 2011 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. mai 2011 #1525 Del Skrevet 5. mai 2011 Bolla har også cellulitter! og det er nyyydelig! La oss heller kalle det rumpa full av smilehull! Vi er på 3'ern enda men jeg lurer på omvi ikke skal teste 4 nå.. Vi snakker bæsj mellom skulderbladene annenhver dag.. Han veier rett under 8 kilo nå tenker jeg. Kjære kjøpte sånne små up&go-bleier footballedition av noe slag Kjempesøte! Men trolig litt store enda for det hender han tisser ut av dem på siden om natta.. Jeg tenker også på hvordan Bolla ser ut.. Liker at fargene passer sammen osv. Er ikke noe rart det da! Men han har hatt grøt i håret på besøk Og jeg gjenbruker klær som ser og luter rent ut. Det viktigste du kan gjøre når du skal på treff er å slappe av og tenke at ALLE BABYER SKRIKER For om du slapper av gjør M også det. De er utrolig vare på stress. Og det er du som tenker mest på det, de andre vet jo godt hvordan der er å ha baby og alle har sin tur å ha skrikebaby. Det er lett å si, det vet jeg av erfaring Det går nok bra Ha det hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1526 Del Skrevet 5. mai 2011 Bolla har også cellulitter! og det er nyyydelig! La oss heller kalle det rumpa full av smilehull! Vi er på 3'ern enda men jeg lurer på omvi ikke skal teste 4 nå.. Vi snakker bæsj mellom skulderbladene annenhver dag.. Han veier rett under 8 kilo nå tenker jeg. Kjære kjøpte sånne små up&go-bleier footballedition av noe slag Kjempesøte! Men trolig litt store enda for det hender han tisser ut av dem på siden om natta.. Jeg tenker også på hvordan Bolla ser ut.. Liker at fargene passer sammen osv. Er ikke noe rart det da! Men han har hatt grøt i håret på besøk Og jeg gjenbruker klær som ser og luter rent ut. Det viktigste du kan gjøre når du skal på treff er å slappe av og tenke at ALLE BABYER SKRIKER For om du slapper av gjør M også det. De er utrolig vare på stress. Og det er du som tenker mest på det, de andre vet jo godt hvordan der er å ha baby og alle har sin tur å ha skrikebaby. Det er lett å si, det vet jeg av erfaring Det går nok bra Ha det hyggelig! Hehehe, når guttebabyer har smilehull på rumpa er det vel vanlig for alle babyer. Da er det ikke bare M som er uheldig med genene sine Jeg og bruker bodyene ganske lenge. Eller bytter ikke hver dag f.eks. Lar gulpet tørke, så synes ikke det. Vi har ikke begynt med pyjamas ennå heller, så hun søler litt på de i løpet av natten. Barselgruppa ble desverre litt nedtur. Vi var bare fire stk (to stk som ikke kom tror jeg), selv om det visst var babyboom i kommunen. To av babyene var bare noen uker gamle. Vi brukte tiden på å fortelle fra fødsel og gjennomgå prevensjonsmidler, før jordmora leste en artikkel om barneoppdragelse. Den var noe utdatert. Handlet om at du ikke måtte gi ungen din godteri selv om den skrek etter det i butikken og slikt. Jordmora, som for øvrig var veldig hyggelig og snill, maste litt om at det var viktig for samfunnet av vi fikk mange barn, så vi burde få fler enn to.. Så ikke det helt store. De andre babyene var rolige, mens M måtte bysses og bæres på i begynnelsen. Etterhvert sovnet hun Vi dro da hun våknet igjen, så da ble jeg ikke med på lunsjen. Orket ikke prøve å amme henne der. Synes det er rart de ikke har en babygym eller liknende der når de skal ha barseltreff. Å sitte rundt et bord å snakke om fødsler er ikke det jeg har mest lyst til når jeg må holde M. Det funker kanskje når du har en rolig baby. Ble utrolig sliten og fikk vondt i både rygg og bekken. Litt negativ nå, men synes det der var waste of time. Trodde jeg skulle få litt nyttig informasjon ihvertfall. Hva gjorde dere på det første barseltreffet deres? (eller de første gangene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. mai 2011 #1527 Del Skrevet 5. mai 2011 Hadde skrevet et langt svar til deg, men så klikket dataen Det har skjedd veldig ofte i det siste, men mannen min finner ikke ut av feilen... Syns han burde klare det, han jobber tross alt som dataingeniør Kortversjonen: Vi hadde kun et treff på helsestasjonen, og måtte møtes på eget initiativ etter det. treffet på hs var bare teit, ikke noe opplegg og masse pinlig stillhet. Goffel har også smilehull på rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2011 #1528 Del Skrevet 5. mai 2011 Vi møttes to ganger på hs, første gangen var samme opplegg som dere med jordmor. Andre gangen med helsesøster, da husker jeg ikke hva vi snakket om.. Etter det har vi møttes på eget initiativ. Skal dere ha flere på hs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1529 Del Skrevet 5. mai 2011 Ånei, Pupsilure, det er så kjedelig når sånt skjer Men takk for et egentlig langt innlegg da Ja, poenget er vel kanskje at vi skal bli kjent. Vurderer å ikke dra neste gang. Får se. Kjente hun ene fra før og hun hadde jeg uansett tenkt å være endel sammen med denne tiden. Har ikke sett henne siden hun var høygravid, så veldig hyggelig å få sett babyen hennes. M var så stor i forhold. Høres kanskje litt sært ut, men begynner akkurat å få overskudd igjen. Gidder ikke sløse bort energien på ting jeg ikke får noe utbytte av. Ellers så smiler livet fortsatt til meg M har blitt så stor og flink. Nå sover hun søtt Mannen er på en liten båttur og jeg synes det er deilig å være alene hjemme med M. Helt annerledes når hun ikke krever alt av deg. I dag kom megabæsjebleia vi har venta på, og det ganger to. 4er-bleia holdt ikke heller. Det tøyt ut selv om hun akkurat var skiftet på og jeg fortet meg å skifte på henne. (*kremt* jeg gav vel egentlig mannen æren av å skifte den bleia.. ) Hun måtte dusjes med en gang. Vet ikke helt hva vi skal gjøre med dette. Hun jo ikke bruke str 5.. Heisen var i ustand istad, så måtte bære ned vogna. Er heldigvis bare en etasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1530 Del Skrevet 5. mai 2011 Da er vi tilbake med babygymmen på soverommet. Det funka bra i går. En halvtime etter at jeg skrev her, sovnet hun. De siste dagene har hun klart å sove i lengre strekk av gangen. Hun ligger enten i dobbeltsenga eller på madrassen til mannen i stua. Innimellom gråter hun litt og da legger jeg meg ved siden av henne og gir henne pupp, før hun sover videre. Eller, jeg sjekker først om gråten gir seg. Hender jo at den gjør det. Dette funker så bra. Da pusler jeg rundt i leiligheten. Rydder litt, sitter på pc, gjør litt trenings/yogaøvelser, før jeg legger meg ned innimellom og gir pupp. Ikke så ille slitsomt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2011 #1531 Del Skrevet 6. mai 2011 Så bra at dere har funnet en rytme i hverdagen som funker og at du har det bra!! Enig i at du ikke skal bruke tid på ting som du ikke får utbytte av. Permisjonstiden går såpass fort tross alt, at man må passe på åutnytte tiden og gjøre ting man har glede av. Det er mange som ikke blir med på barseltreff, så du skal ikke føle at du MÅ gå på det. Min gruppe er f.eks redusert fra 10 til 4-5 pers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #1532 Del Skrevet 10. mai 2011 Så bra at dere har funnet en rytme i hverdagen som funker og at du har det bra!! Enig i at du ikke skal bruke tid på ting som du ikke får utbytte av. Permisjonstiden går såpass fort tross alt, at man må passe på åutnytte tiden og gjøre ting man har glede av. Det er mange som ikke blir med på barseltreff, så du skal ikke føle at du MÅ gå på det. Min gruppe er f.eks redusert fra 10 til 4-5 pers.. Ja, tror jeg kommer til å droppe det neste gang. Det begynner kl. 10.30 og da sover M. Kan godt være med å møter etter det, men ikke i regi av hs. Ja, det er så gøy når jeg finner ut av ting som funker for oss. Deilig å begynne å bli trygg på at det jeg gjør er riktig - for oss. Har følt det som et litt håpløst prosjekt til tider, men nå går ting seg til På fredag bestemt M seg plutselig for å være veldig våken hele dagen. Hun sov hun i korte perioder (etter mye hjelp) og spise veldig mye og sjelden. Trodde egentlig at hun bare kosa, men i ettertid har jeg skjønt at hun har begynt med større måltider. Litt kos er det selvsagt og hun får litt vondt i magen etterpå. Det virker som hun tester ut forskjellig ting nå, for den natten sovnet hun ikke før 03.30, men hun til gjengjeld i 7 timer sammenhengende . Etter det har hun vært kjempeflink til å sove. Ny rekord er 9 timer sammenhengende . I natt fikk jeg blod på tann og ville prøve å ha henne over i egen seng. Hun sovna ikke før 03.30 igjen, men hun klarte i ligge i senga i 7 timer . Hørte at hun var våken innimellom, men så sovnet hun igjen Hører at hun våknet nå. Kl. er 14.00 Så da blir det breakfast in bed. Tok henne over i senga mi kl. 10.30. Hun har våknet på det tidspunktet i 4 netter på rad nå. Flinke divaen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #1533 Del Skrevet 12. mai 2011 Puh, er litt slitomt å vende henne til å sove i egen seng. Hun sovner jo så seint. Det er vanskeligere å få henne til å sovne i egen seng enn når hun sovner i min. Hun våkner ofte når jeg reiser meg opp for å legge henne ned. Tror jeg må skaffe meg en lenestol som kan stå ved senga hennes. Det ender ofte med at jeg må sitte på en kjøkkenstolsom siste ledd, før hun sovner. Da merker hun ikke at jeg legger henne over på samme måte. Men finner ingen lenestol som passer. At det skulle være så vanskelig da. Er gøy å øve på nye ting, selv om det er slitsomt og. I natt sov jeg i 2 1/2 time. Divaen sovna ikke før kl. 03.00-03.30. Hun har sovet ganske godt etter det, men jeg våkna av mannens vekkerklokke kl. 06.00. Jeg begynte å få sove igjen i 12.00-tiden, men da skulle divaen plutselig spise. Så sovna jeg nesten igjen og da bæsja hun. Etter jeg hadde skiftet på henne, gått litt rundt med henne og var på vei til å sette henne i stolen sin, gulpet hun over hele meg. Da måtte jeg bare le av situasjonen. Ble helt tragikomisk Nå øver vi og litt på at hun skal klare å roe seg selv. Klarte en gang i natt og klarte det nå akkurat. Spennende og gøy med fremgang Skal lese meg opp litt mer på søvn og. Må finne ut mer om og evt. når jeg kan påvirke døgnrytmen hennes. Synes hun er for liten til å gjøre dratiske tiltak. Vil ikke tvinge henne inn i et rutine hun ikke er klar for (som Iril så fint sier det ). Før var jeg for øvrig av en helt annen oppfatning. Trodde jeg skulle begynne å jobbe med rutiner med en gang. Men med M har ikke det vært noen vits. Hun har hatt et enormt behov for omsorg og nærhet og jeg kan ikke få understrekt nok hvor glad jeg er for at jeg har gitt henne det. Mannen var og sånn som barn. Nå er planen å forsette å jobbe for at hun sover i egen seng, amme sittende og at hun skal klare å roe seg selv. Så tar vi det derfra Har glemt å fortelle at M var hos kiropraktor her om dagen. Hun hadde litt muskulære spenninger i nakken, så vi må jobbe for at hun og ligger anedre vei enn favorittsiden. Sorry, dette ble veldig rotete med dårlig språk. Er så TRØTT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. mai 2011 #1534 Del Skrevet 12. mai 2011 Hun har hatt et enormt behov for omsorg og nærhet og jeg kan ikke få understrekt nok hvor glad jeg er for at jeg har gitt henne det. Åååh! Du tror ikke du klarer å påvirke døgnrytmen hennes om du kommer deg ut av huset på dagtid, slik at hun på en måte tvinges til mer våkentid da? Om dere ikke er hjemme, blir det vel automatisk kortere lurer på dagtid. Jeg har aldri latt Murmel sove andre steder enn i vogna eller lekegrina etter han var 1 mnd. og da fant han selv en veldig fin døgnrytme der han er i seng i 18-tiden og sover hele natten, med spisepauser riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #1535 Del Skrevet 12. mai 2011 Åååh! Du tror ikke du klarer å påvirke døgnrytmen hennes om du kommer deg ut av huset på dagtid, slik at hun på en måte tvinges til mer våkentid da? Om dere ikke er hjemme, blir det vel automatisk kortere lurer på dagtid. Jeg har aldri latt Murmel sove andre steder enn i vogna eller lekegrina etter han var 1 mnd. og da fant han selv en veldig fin døgnrytme der han er i seng i 18-tiden og sover hele natten, med spisepauser riktignok. Jo, jeg får gjøre noe sånt etterhvert, men tidligere har det ikke vært noe særlig sammenheng mellom hvor mye hun har sovet på dagen og natten. Noen ganger har hun sovet hele dagen og likevel sovet masse på natten, og omvendt. Det er først den siste uka hun ikke har blitt overtrøtt veldig fort. M har måttet sove noe i senga siden jeg har liggeammet henne endel. Har ikke villet vekke henne etter amminga, siden hun hadde problemer med både å amme og sove. Tenker begynne med kveldsrutiner snart nå og. Nå sover hun i vogna si, siden hun klarte å spise i lenestolen istad Synes egentlig M sover mer vi drar ut. Hun sovner både i bilen og i vogna. Når vi er på besøk hos besteforeldre blir hun kost så mye med at hun sovner. Har vært litt redd for å prøve å holde henne våken siden jeg gjorde den feilen tidligere. Ha endte jeg med en overtrøtt unge som bysses i søvn hver natt i flere timer. Hvor mye søvn trenger babyer på 3 mnd? Tar gjerne i mot fler tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. mai 2011 #1536 Del Skrevet 13. mai 2011 Så fine bilder av M på FB Har dere tatt bildene selv? Veldig fine, og så er jo motivet helt hærlig også da! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. mai 2011 #1537 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg vet ikke hvor mye søvn de trenger helt ærlig, for jeg tror det avhenger veldig av selve barnet. Her kan Lilletassen sove masse noen dager mens lite andre dager. Stort sett sover han bare halvtimes lurer tre ganger kanskje, i løpet av dagen (fra rundt 6 - 19) og vi har veldig fine netter. Da sover han stort sett fra 19-22:30 (drømmemåltid 22:30) og sover til rundt 3 for ny matrunde. Så sover et par timer til og så er han klar for dagen rundt 6 etter nytt måltid. Hvordan er deres døgn foreløpig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1538 Del Skrevet 14. mai 2011 Så fine bilder av M på FB Har dere tatt bildene selv? Veldig fine, og så er jo motivet helt hærlig også da! God helg Tusen takk Det er søstra mi som har tatt de . Hun ble glad for komplimenter (fra dere som skrev på facebook og), for som den perfeksjonisten hun er så ble hun selvsagt ikke helt fornøyd Men jeg priser meg lykkelig jeg for at hun vil øve på M God helg tilbake Jeg vet ikke hvor mye søvn de trenger helt ærlig, for jeg tror det avhenger veldig av selve barnet. Her kan Lilletassen sove masse noen dager mens lite andre dager. Stort sett sover han bare halvtimes lurer tre ganger kanskje, i løpet av dagen (fra rundt 6 - 19) og vi har veldig fine netter. Da sover han stort sett fra 19-22:30 (drømmemåltid 22:30) og sover til rundt 3 for ny matrunde. Så sover et par timer til og så er han klar for dagen rundt 6 etter nytt måltid. Hvordan er deres døgn foreløpig? Takk for svar Hva er drømmemåltid egentlig? Her kan jeg ikke kontrollere hvor mye M vil spise. Hun tar det hun vil hun. Eller, jeg kan ikke få henne til å spise når hun ikke vil ha. Dagene våre starter midt på dagen, sånn i 13-14-tiden. Etter det er hun våken 1-2 timer, før hun tar seg en lur. Så har hun en lengre våkenperiode, før en ny lur. Så har hun som regel en ny lur på kvelden. Hun pleier og å ha en nye lur etter kveldsstellet, før hun er våken igjen... Så sovner hun.. Før sovna hun i 12-tiden. Det var jeg fornøyd med, men plutselig en dag bestemte hun seg for å sovne 03.30 igjen. Det var den dagen hun plutselig var våken neste hele dagen og begynte å sove sammenhengende. Etter det har det vært vanskelig å få henne til å sovne i rimelig tid. På toppen av det hele ble jeg så ivrig at jeg gjerne ville ha henne over i egen seng og da rettet ikke døgnet seg tilbake så fort som det kanskje ville gjort ellers. Jeg fikk plutselig til å sitteamme og da var det så greit å legge henne over i egen seng. Det gikk fint, men har bestemt meg for å vente med dette til vi får snudd døgnet. Jeg fornøyd om hun sovner kl. 21.00 om kvelden. Jeg orker nemlig ikke å stå opp så tidlig selv... Er nok litt skyld i denne døgnrytmen selv. Det startet med at hun var så utrolig mye overtrøtt de to første månedene. Første natta hjemme sovna hun kl. 07.00. Så da var jeg bare glad til for at morgenen starta kl. 13.00. Etterhvert sovnet hun tidligere, men hun har krevd mye, spesielt på kveldstid + deler av natta, så jeg har rett og slett ikke orka å stå opp før selv. Men nå tror jeg vi begge er klare for å jobbe med det Hun var mye overtrøtt i går. Hadde ikke prøvd å holde henne våken. Noen ganger blir det bare sånn. Jeg og søstra mi tok henne inn på soverommet kl. 22.30. Hun sovna for godt kl. 02.15. Det er fremgang fra 03.30 . Så tok jeg henne med inn i dusjen kl. 12.30 i dag, så da måtte hun våkne. Nå har hun sovna i stolen sin Tenkte prøve meg å snu det en halvtime-time i uka. Ikke mer ihvertfall. Nå får jeg være tålmodig. Så nå blir det mer vekt på å være konsekvent med kveldsrutiner her. Blir mange timer som tilbringes på soverommet, gitt. For nå sover hun ganske godt om natta. Døgnet må bare snus. Hun spise MASSE om kvelden. Er akkurat som hun lader opp til natten. I det siste har hun hatt en lengre soveperiode på 5-9 timer, før hun skal ha mat. Så et par perioder til på 1-3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1539 Del Skrevet 14. mai 2011 Nå har M akkurat spist en time . Så har vi gjort de planlagte kveldsrutinene. Nå har mannen M på soverommet og forsøker å få henne til å sove. Herlig, nå kan han ikke komme å si at hun er sulten, siden hun har spist så mye + at nå får han oppleve hvor slitsomt det egentlig er. Han virket sliten etter 15 min (neeeida, jeg godter meg ikke ) Merker at jeg slapper godt av nå, for nå skal jeg ha meg en god pause. Har lagd meg god mat og skjært opp frukt til dessert. Øyner et lite håp om at mannen kan ta større del i kveldsrutinene etterhvert som døgnet hennes snus. Når hun ikke lenger ammer kan han i grunn ta alt. Skal foreslå det for ham i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1540 Del Skrevet 16. mai 2011 Hurra!! Jeg veide meg i går og vekta viste 61,9 . Da er det forhåpentligvis ikke så lenge før jeg får se 5-tallet igjen . Har følt at det ikke har gått fremover, men nå har det plutselig skjedd . Rart at et tall skal være så viktig, men nå føler jeg at jeg begynner å se konturene av en kropp under der . Hjelper på selvtilitten dette. I det siste har jeg hatt så komplekser for puppene mine. Synes ikke de er spesielt lekre når de er tomme. Eller, jeg blir jo aldri tom, så frykter hvordan det blir når de faktisk blir det. Har gått opp til 70F og den BH'en sitter stramt . Var faktisk så ille at jeg begynte å lese om brystløft her en natt jeg ikke fikk sove. Så etterhvert at jeg ser ut som noen av etter-bildene, så da slo jeg meg litt til ro med det foreløpig. Takler bare så dårlig at kroppen forandres. Fryktelig forfengelig sånn sett. Visste jo den kom til å forandre seg, men det er ikkeno morsomt likevel. Også var jeg egentlig ganske fornøyd med puppene mine før. Føler at de blir ødelagt nå. Dessuten tenker jeg at det kan ødelegge sexlivet noe. Er det bare jeg som bryr meg om sånt? Apropos sexliv, så begynner jeg å føle at jeg kanskje, muligens kan være bittelitt klar snart Hjelper at jeg begynner å føle meg som meg selv igjen og de ter et stort pluss at jeg og mannen har det hyggeligere. Vi har hatt en koselig helg og jeg kjenner de gamle følelsene og den gamle tonene mellom oss komme tilbake. Herlig. Er ikke en god følelse å kjenne sinne mot han så ofte som jeg har gjort de siste månedene. Skal jobbe hardt for at det skal fortsette slik. Jeg så på M her om dagen og sa til henne (inni meg) at jeg lovte at jeg skulle gjøre mitt ytterste for å rette opp igjen dette, for hennes del. Kjekt med en liten unge som tvinger deg til å ta deg sammen, på alle mulige måter i grunn Nå kommer snart søstra mi. Vi skal ta en tur til ei venninne og besøke kjæresten til M . Etter det tar vi oss en tur hjem til pappa (mamma er i utlandet) og mulignes en tur på kjøpesenter etter det. Trenger nytt undertøy. Ammeinnleggene synes så godt under den BH'en jeg har nå. I morgen blir jeg og søstra mi her for å se på det lokale barnetoget. Tror mannen skal inn til byen å se på toget der. Det orker ikke jeg i år, selv om det jo hadde vært gøy og sett kollegaer, elever og andre kjente. Ha en fin feiring i morgen, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå