vingle Skrevet 23. februar 2011 #1381 Del Skrevet 23. februar 2011 Yes, dette kom like overraskende på meg som på dere. Akkurat på datoen jeg håpet på. Mannen er veldig fornøyd, for dette samsvarer perfekt med ski-vm Han er for øvrig sååå forelska i M og er utrolig flink og snill. Vi samarbeider godt og har værtet supert team nå. Ekte mannfolk er hva jeg vil kalle ham. Steller og ordner for jentene sine :rødme: Så flott å høre! Det er mannen sin det Håper dere får en flott tid fremover nå Becky, med masse kos og ro. Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. februar 2011 #1382 Del Skrevet 23. februar 2011 Halla jenter Skriver med en hånd her. M er ei lita frøken som til tider ha. stort nærhetsbehov. Bæresjalet er ikke i hus ennå, men det ser vi ut til å trenge. Eleers går ammingen mye bedre nå. Problemet var vel egentlig at jeg ikke klarte å sette henne på plass da jeg lå. Går bra når jeg sitter. Må bare få litt mer trening først, så blir dette vldig bra. Hun har et stort sugebehov og har allerede begynt med smokk. Så super sladris du var, Zia!Ikke det at detegentlig overrasker meg Yes, dette kom like overraskende på meg som på dere. Akkurat på datoen jeg håpet på. Mannen er veldig fornøyd, for dette samsvarer perfekt med ski-vm Han er for øvrig sååå forelska i M og er utrolig flink og snill. Vi samarbeider godt og har værtet supert team nå. Ekte mannfolk er hva jeg vil kalle ham. Steller og ordner for jentene sine :rødme: Sorry sniking i køen, Sequax. Må inn i boka di nå og se hvordan det går med deg nå. Kanskje har du født. Tusen takk for alle gratulasjoner og kommentarer. Skal svare bedre senere, samt skrive fødselshistorie. ohhhh der var du Becky Tenkt masse på deg siste dagene, og så hærlig lesing jeg ser her! Så godt å høre amminga går bra nå, det tar seg til vettu, er det noe du føler du trenger hjelp med så kan du bare spørre i vei, er også tips i signaturen min, noe jeg tror du har lest før Bæresjal var vår redder som du sikkert vet......og ammeligging fikk jeg ikke til før hun var 8 uker siden hun var liten, så ikke stress med det om det ikke funker med engang. ohh så koselig med en så flink mann som steller og ordner, sånn skal det være......her fikk jeg i starten mannen til å hjelpe meg legge henne til når jeg amma, så er en ide om du trenger det. Var sikkert de riestrømmene fra meg som gjorde fart på saken Gleder meg skikkelig til fødselshistorien, ellers nyyyyyt tiden med lille M, hun er nydelig(snoka litt jeg også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. februar 2011 #1383 Del Skrevet 23. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. februar 2011 #1384 Del Skrevet 23. februar 2011 Så koselig at alt går bra Becky! Godt å høre fra deg Gleder meg masse til å høre mer når du orker å skrive litt, så får du kose deg med M og mannen under ski VM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. februar 2011 #1385 Del Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til vår lille snuppe er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. februar 2011 #1386 Del Skrevet 23. februar 2011 Så koselig å se at dere er hjemme og at ting går greit! Flinke Becky Og så bra at mannen din tar godt vare på dere da! Da er dere tydeligvis i trygge hender Gleder meg til flere oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. februar 2011 #1387 Del Skrevet 24. februar 2011 Har fått inn pengene fra deg, og pakken sendes etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. februar 2011 #1388 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #1389 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei igjen jenter Da har jeg endelig litt tid og overskudd til å oppdatere igjen M ligger og sover i vuggen sin nå :rødme: . Vi trenkte vi skulle begynne med det når hun sover på dagtid nå, for å vende henne til å sove alene i vugga. Foreløpig har hun ikke klart å sove så mye der. Når hun har sovet på dagtid har hun hittil vært i stua, siden vi har hatt besøk eller anet. Ellers så har vi vært steder eller liknende som gjør at hun har sovet alle andre stsder enn vugga. M har foreløpig vært litt av en natteravn, så det har vært nesten håpløst å få henne til å sove alene da. I natt sov vi sammen i lenestolen i stua :rødme: Synes amminga går mye bedre. Det hjalp det du skrev, Siebaeo, at jeg kom til å bli ekspert etterhvert (noe i den duren ihvertfall). Det gav meg litt selvtillitt og tro på at jeg bare måtte gi dette litt tid. Alt i alt er jeg fornøyd med at jeg nå, etter 5 dager, får det til temmelig greit. Ikke er det så vondt som det var mer heller + at at jeg heller ikke har den sinnsyke melkesprengen mer. Er flink til å smøre meg med brystvortekrem etter hver amming + at Iril skal sende meg brystknoppbeskyttere, så bli dette veldig bra Har foreløpig har to "offentlige" amminger. Den første var litt ubehaglig. Skulle vente på barnelegen på sykehuset som selvsagt var forsinket. Hadde forberedt M godt, slik at hun forhåpentligvis ikke skulle skrike da vi satt der. Hun satte ganske snart i gang med skikkelige vræl. SUUUULTEEEEN!!!! Så da måtte jeg bare frem med puppen. Fikk hun ikke på med en gang, men det gikk etterhvert. Satt en muslimsk mann ved siden av meg, så jeg tenkte at han nok ble litt brydd av dette. Men han gikk og henta en ammepute til meg som han la under M. Ikke verst Andre gangen var på sykehuset i går. Hun var veldig sutrete og vi skjønte at hun nok ville ham at snart. Vi hadde nok klart å holde henne i sjakk litt til, men gikk for å ta en kjapp amming. Da fikk jeg brukt ammedekket mitt for første gang. Det var sååå praktisk da. Var til og med ei dame som kommenterte det: "Så praktisk! Nå slipper du å sitte å flashe deg liksom" Hun lagde en håndbevegelse som gestikulerte hvordan man flasha seg samtidig Ellers er jeg helt forelska :rødme: . Trodde ikke det gikk an å bli så fortryllet og forelska i en liten baby. Er så glad i henne at det gjør vondt. Herlig følelse. Synes bare hun er helt fantastisk. Hun har masse kule uttrykk og har allerede skikkelig personlighet. Det kuleste er når hun lener seg mot siden etter å ha amma. Da får hun en lekker dobbelthake og har ofte masse melk rundt munnen . Tusen takk for alle hilsener igjen Setter kjempestor pris på det Cypress: Var uten bedøvelse fordi jeg ikke rakk. Jeg SKULLE jo ha bedøvelse. Var det første jeg sa da jeg ringte ned og da jeg kom dit, men M hadde andre planer for moren sin . Men når ting gikk som det gikk, synes jeg det var det beste. Var faktisk ikke så ille. Helt sant Neytiri: Ja, det var nok riesmiliene dine som funka Ellers ser dere at hun kom akkurat den datoen jeg håpte på (M er litt fornærma over at de fleste av dere trodde hun skulle være forshionable late). Mannen er v veldig fornøyd, for dette passer veldig godt med VM og skigåinga hans . VM begynte på onsdag og vi kom hjem fra sykehuset på tirsdag. VM slutter søndag om to uker. Mannen begynner på jobb mandagen etter. Ikke verst M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. februar 2011 #1390 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig! Gratulerer så mye med ny verdensborger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. februar 2011 #1391 Del Skrevet 25. februar 2011 Så hyggelig med oppdatering Becky!!! Godt å høre at det går bra med dere og at du koser deg med lille M. Håper å få sett et bilde snart, kjipe meg som ikke har facebook.. Har dere testet ut bilstolen eller? Fornøyde? Her virker det som lilletassen synes det er skikkelig stas å kjøre, for han følger enten godt med på lysene utenfor eller sover Håper du orker å bli med på treff etterhvert, er kjempe spent på å høre fødselshistorie og se dere begge to Kos dere med ski vm og alt (godt timet fra M ja, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 #1392 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig med oppdatering fra deg Sjalet ble sendt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. februar 2011 #1393 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig å høre fra deg becky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. februar 2011 #1394 Del Skrevet 25. februar 2011 Fikk du ikke brystknoppgreiene i dag? I så fall er posten treige, men det er jo ikke noe nytt. Koselig å høre at dere har det så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. februar 2011 #1395 Del Skrevet 26. februar 2011 Så koselig å lese oppatering fra deg Høres ut som dere koser dere veldig, og at du stadig får mer teken på ting Tenk så dreve man blir med nr. 2 i forhold da :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #1396 Del Skrevet 26. februar 2011 Så koselig med oppdatering!!!!! Skjønner den feelingen med offentlig amming, men vettu, når man føler seg sikker på amming så går det bedre, og hvis et sånt ammedekke hjelper deg så er det jo flott! Ohhh gleder meg skikkelig til å få se lille M en dag........hvis jeg er rundt dine strøker skal jeg si ifra, tanta bor ikke langt fra og er der noen ganger kos deg videre med nurket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. februar 2011 #1397 Del Skrevet 27. februar 2011 Lurer på om du har bidle av det ammedekket Becky? Kunne tenkt meg noe sånt selv tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1398 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Så koselig! Gratulerer så mye med ny verdensborger Tusen takk og i boka mi Så hyggelig med oppdatering Becky!!! Godt å høre at det går bra med dere og at du koser deg med lille M. Håper å få sett et bilde snart, kjipe meg som ikke har facebook.. Har dere testet ut bilstolen eller? Fornøyde? Her virker det som lilletassen synes det er skikkelig stas å kjøre, for han følger enten godt med på lysene utenfor eller sover Håper du orker å bli med på treff etterhvert, er kjempe spent på å høre fødselshistorie og se dere begge to Kos dere med ski vm og alt (godt timet fra M ja, hehe) Send meg mobilnr ditt, så sender jeg deg bilde. Vil gjerne se bilde av din lille og :rødme: Ser for meg en liten lyslugga en :rødme: . Veldig fornøyd med bilsete og base. Jeg er bare veldig svak. Synes det er tungt jeg. Men så sliter jeg fortsatt med bekkenløsningen. Blir nok bedre etterhvert. Så koselig med oppdatering fra deg Sjalet ble sendt i går. Det var rask sending. Kom frem dagen etter. Tusen takk . Har ikke fått satt meg inn i hvordan det funker, men skal få gjort det snart. M er VELDIG glad i nærhet. Så koselig å høre fra deg becky Endret 27. februar 2011 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. februar 2011 #1399 Del Skrevet 27. februar 2011 Så bra at det kom frem så fort! Finnes instruksjonsvideo på youtube blant annet. Jeg syntes bilsete med baby i var helt umenneskelig tungt å bære i starten. Sa til meg selv at jeg aldri skulle bære han rundt i det. Men nå er det ikke så verst lenger Tror jeg må ha blitt sterkere, for babyen har hvertfall ikke blitt lettere! Andre orker nesten ikke å bære det for meg i det hele tatt, så tydelig at jeg har blitt sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1400 Del Skrevet 27. februar 2011 Fikk du ikke brystknoppgreiene i dag? I så fall er posten treige, men det er jo ikke noe nytt. Koselig å høre at dere har det så fint! Fikk den samme dag, men sjekka ikke posten før på kvelden. Tusen takk . Send meg kontonr og beløp, så fører jeg over Så koselig å lese oppatering fra deg Høres ut som dere koser dere veldig, og at du stadig får mer teken på ting Tenk så dreve man blir med nr. 2 i forhold da :dåne: Tenker og at man blir mye tryggere med tanke på graviditet, fødsel og alt med nr. 2, selv om det selvsagt ikke blir likt. Veldig glad for all kunnskap jeg fått på KG. Tror jeg hadde vært mer lost om jeg ikke hadde lest noen ting. Så koselig med oppdatering!!!!! Skjønner den feelingen med offentlig amming, men vettu, når man føler seg sikker på amming så går det bedre, og hvis et sånt ammedekke hjelper deg så er det jo flott! Ohhh gleder meg skikkelig til å få se lille M en dag........hvis jeg er rundt dine strøker skal jeg si ifra, tanta bor ikke langt fra og er der noen ganger kos deg videre med nurket! Nå går amminga veldig bra, men hun skal jo ha melk HELE tiden. Lurer på om det er økedøgn på gang allerede. Ikke tror jeg hun bare bruker det som kos, for hun gulper nesten ikke. Ville tro hun hadde gulpet opp det overflødige om hun spiste for mye. Tror vi er oppe i 16 ganger siden midnatt i dag. Merker jeg blir ganske sliten. I går tror jeg hun spiste rundt 14 ganger (eller tror egentlig det var mer). Får se hvordan det blir etterhvert. De første ukene er jo unntakstilstand, etter hva jeg forstått. Har og forstått det slik at de ikke kan bli bortskjemte eller lære vaner såpass tidlig. Så gir henne all den nærheten og maten hun ber om. Ja! Bare kom på besøk en gang du er i den fine byen min Lurer på om du har bidle av det ammedekket Becky? Kunne tenkt meg noe sånt selv tror jeg.. Ammedekke Er utsolgt her. Fant ikke stedet jeg kjøpte det akkurat nå. Bare søk på "ammedekke". For meg funker det veldig bra. Tenker og at ikke alle har lyst til å se meg amme. Nå synes jeg det er mer naturlig, men husker jeg til tider kunne synes det var ubehagelig å se folk amme. Kom an på hvem det var egentlig. Fælt å si det, men plaga meg ikke om moren var ung og pen . Ja, jeg veit, det høres fælt ut, men sånn hadde jeg det - og tror egentlig ikke jeg er den eneste. ___ Ellers så sover hun endelig. Skriver fort nå, for vet ikke når hun våkner. Hun krever som sagt ganske mye oppmerksomhet og mat. Men det som er bra er at hun er lett å roe. Er enten å gi henne mat eller nærhet. Ser tendenser til at det er jeg som klarer å roe henne nå. Viktig at mannen ikke gir opp nå. Vurderer å pumpe meg eller begynne med litt MME, slik at han og har muligheten til å roe henne på den måten. Blir slitsomt for meg og å alltid måtte være tilgjengelig. Får nesten ikke såist og gått på do til tider. I går fikk jeg akutt vondt i magen fordi jeg ikke hadde rukket og gått på do. Ting tar litt lengre tid nå og, siden jeg revna litt bakover (sorry ekle detaljer). Hun legger fort på seg! Tror hun kommer til å blitt av ei trulte. Ser stor forskjell, bare på en uke. Deilig med termin i dag og være ferdig med fødsel. Tenk at hun kunne vært inne i 2 uker til. Synes det er helt sprøtt. Hun er jo ferdig. Synes det overtidsgreiene er skummelt. Ha en fin dag, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå