Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

39 uker faktisk :hoppe:

Og tenk da Becky, noen uker tilbake var du bekymret for å føde for tidlig......og nå kommer overtidsbekymringer en uke før termin :kose:

Vettu jeg må si meg irritert på JM din......de skal jo være der å støtte og bruke riktig ord for å berolige gravide......og måten hun svarer deg på gjør deg bare enda mer nervøs......jeg synes også det skal bli tatt mer seriøst når man er såpass nervøs rundt alt dette......husker jeg sa det til en jordmor på sykehuset like før fødselen min at KAN IKKE DU BARE BEROLIGE MEG, ELLER IHVERTFALL FÅ MEG TIL Å IKKE HEVE BLODTRYKKET MITT ENDA MER!!! hun ble veldig sånn :overrasket: for jeg var så ærlig mot henne!

Og Becky, du er sterk! du har gjort mer en mange har klart i et svangerskap(les:tenker mest meg).....du er ferdig med jobb......du virker som du har mest alt på plass.........og i grunn mangler bare hedersgjesten :fnise:

Tankene dine er normale, og fleste får det når dem nærmer seg termin. Er kanskje kroppens måte å ikke frykte fødselen så alt for mye, for du vet at det vil ta vekk de ubehagelige og vondtene man har evt hatt :vetikke: du kan vel ikke få det verre en meg vel eller? og her synket blodtrykket og vondtene samt fryktene mine rundt nåler når jeg fikk Bumba endelig i mine armer :rodmer:

sender deg masse klemmer og sender likeså over riestrømmer da jeg har mange som ikke ble brukt opp her :redd: :redd: :redd: (skal være riestrømme smileyer :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sequax, jeg tror ikke Becky hørte på deg :fnise:

En sms tikket akkurat inn: "M er født :-) vannet gikk i 7-tiden. Full åpning da jeg kom inn. Hun ble født 10:17 - uten bedøvelse :-)"

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

GRATULERER TIL BECKY OG BECKY-MANNEN!!!

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Dette bør vel feires?? :skaal:

(Og ikke minst: UTEN bedøvelse :overrasket:) Jeg bøyer meg i støvet Becky :pls:)

Gleder meg til oppdateringer og bilder! :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, jeg tenkte ikke på å sjekke mannen din sine bilder! :klaske: Hun er nydelig!! Synes faktisk jeg kan se at hun ligner litt på mamman sin allerede jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Becky!! Herlighet, så plutselig dette var (synes jeg da, hehe). Utrolig tøff som fødte uten bedøvelse!!! Gratulerer igjen - gleder meg til å se den lille jenta deres og ikke minst høre om alt sammen. Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, er hun her allerede?!!? Det gikk fort ja!!! GRATULERER SÅ MYE!!! Håper alt står bra til med dere begge. Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye kjære Becky :strix:

Håper dere koser dere kjempe mye med den lille prinsessa :hjerte:

All honnør til deg som klarte deg uten bedøvelde!

Gleder meg til å se og høre fra deg etterhvert :klemmer:

:strix: Gratulerer enda en gang :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh becky, dette kom overraskende på meg!

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE!! :danser: Jeg er så stolt av deg! Du er kjempeflink! Håper det står bra til med dere alle tre, gleder meg til å høre fra deg igjen og kanskje få se den lille snuppa di :hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender deg masse klemmer og sender likeså over riestrømmer da jeg har mange som ikke ble brukt opp her :redd: :redd: :redd: (skal være riestrømme smileyer :ler: )

Neimenn hva ser jeg, funka disse riestrømme smileyene mine :strix: :strix: :strix:

Gratulerer så mye kjære Becky, fantastisk tid du har foran deg :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÆIMEN!!!? :daane::strix: GRATULERER!!!!!!!!

(Nå ble jeg så overrasket at jeg fikk frysninger! :fnise: )

Tenk nå er det hele overstått og du er blitt mamma :hjerte::rodmer: Og så FANTASTISK at det gikk så fort! :klem:

Gleder meg til å se den lille prinsessa di! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...