Archee Skrevet 17. januar 2011 #1241 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg hiver meg på tippelista -> 7. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 17. januar 2011 #1242 Del Skrevet 17. januar 2011 for høygravid! Og slenger meg på tippelista: 5 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 17. januar 2011 #1243 Del Skrevet 17. januar 2011 HØYGRAVID! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. januar 2011 #1244 Del Skrevet 17. januar 2011 Det var litt godt å lese at din mann er litt teit innimellom også.. Så er ikke min helt alene liksom... Grattis som høygravid! Jeg aner ikke hva det egentlig betyr, for det skjer vel ikke noe spes akkurat da (kanskje bortsett fra det som er nevnt med at magen er på sitt høyeste), men det er nå litt kult allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1245 Del Skrevet 19. januar 2011 Hurra for høygravid Jeg vet at Barnas Hus skal ha mye salg nå. Sjekk kundeavisen deres Virker ikke lenge siden vi hadde "høygravid-fest" i dagboka si Fant ut på den harde måten at de har tilbud nå . Skulle bytte dressen som kosta 1000 kr. Nå var den satt ned med 50%, så da fikk vi bare tilbake 500 kr - Vi hadde jo kvittering og alt. Var mamma som skulle bytte for meg, så hun ble temmelig sur og sa høyt "nei, nå vet jeg ikke om jeg gidder å handle her noe mer!" Så da bytte vi ikke dressen. Sa har vært vanskelige sånn i en annen babybutikk og. Måtte ha deponert for å kunne få igjen penger. Hva er det for noe, lissom? :dåne: Fikk bytta det andre da Hipp hurra for høygravid. tror det er da man føler seg gedigen...neida tror det er faktisk da livmoren er på sitt høyeste, fra uke35 synker den nemlig Føler at den har sunket litt. Kanskje er det bare innbildning. Får stadige kommentarer om at jeg har en skikkelig kul, men føler at jeg får puste bedre nå Mannen din høres ut som min, særlig den replikken med "Alt jeg gjør blir jo galt! Da kan du gjøre det selv neste gang!" Tenker som deg; fy søren for en JENTE han kan være i blant Godt vi er perfekte som du sier Som jeg sier til ham noen ganger: "Det er du som er kjerringa i forholdet" . Nei, synes rett og slett han er et ekte mannfolk! Og det sier jeg til ham ofte. Helt perfekte er vel ingen (bortsett fra oss da ) Tenk høygravid, nå er det ikke lenge igjen Jeg følger straks bak deg Jeg veit . Blir spennende å se hvem av oss som føder først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1246 Del Skrevet 19. januar 2011 Hipp hurra for høygravid! Hipp hurra for høygravid! HØYGRAVID! :duskedame: Tusen takk for dansing og heing ( <-- mine to favotittsmiletegn) 4. mars. Jeg hiver meg på tippelista -> 7. mars for høygravid! Og slenger meg på tippelista: 5 mars Tusen takk for tipping. Det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1247 Del Skrevet 19. januar 2011 Det var litt godt å lese at din mann er litt teit innimellom også.. Så er ikke min helt alene liksom... Grattis som høygravid! Jeg aner ikke hva det egentlig betyr, for det skjer vel ikke noe spes akkurat da (kanskje bortsett fra det som er nevnt med at magen er på sitt høyeste), men det er nå litt kult allikevel! Ja, det var godt jeg letta på trykket, så du ikke fortsatte å tro du var alene om det her i verden Kult å være høygravid, men anda kulere å ha babyen sin :rødme: . Tenk at du kanskje har din nå :rødme: _____ Ellers begynner jeg å innse min begrensning. Liker ikke å innrømme det, men har store problemer med å jobbe. Har blitt endel fravær og det kommer det nok til å fortsette med. Bruker nok opp kvota for egenmeldinger snart, men da får jeg heller bare bli trukket i lønn. Litt godt å innse det og. Er i fryktelig dårlig form om dagen. Vil egentlig være en "flink" gravid, men er ikke det, gitt. Har veldig mye vondter nå. Så da får jeg være uflink og komme meg igjennom den siste tiden. Gleder meg til premien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. januar 2011 #1248 Del Skrevet 19. januar 2011 Ellers begynner jeg å innse min begrensning. Liker ikke å innrømme det, men har store problemer med å jobbe. Har blitt endel fravær og det kommer det nok til å fortsette med. Bruker nok opp kvota for egenmeldinger snart, men da får jeg heller bare bli trukket i lønn. Litt godt å innse det og. Er i fryktelig dårlig form om dagen. Vil egentlig være en "flink" gravid, men er ikke det, gitt. Har veldig mye vondter nå. Så da får jeg være uflink og komme meg igjennom den siste tiden. Gleder meg til premien Uff, det er virkelig ingen koselig tid du har nå skjønner jeg Men, du får bare gi f*** i trekk i lønn etc for det er formen din som er viktigst å holde på nå så du har litt overskudd til knøttet ditt kommer Må innrømme jeg håper på dine vegne at gullet ditt ikke kommer før termin for da har du hvertfall 3 uker som du kan bare slappe av på å komme deg litt til hektene igjen Men, alt er jo verdt det som du sier for premien er ganske så stor og spesiell ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. januar 2011 #1249 Del Skrevet 19. januar 2011 Nå er det jo bare tre uker igjen til permisjon, er det ikke? Ikke ha dårlig samvittighet for fravær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. januar 2011 #1250 Del Skrevet 19. januar 2011 Tipper 3. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. januar 2011 #1251 Del Skrevet 19. januar 2011 28 februar tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 20. januar 2011 #1252 Del Skrevet 20. januar 2011 Gleder meg til premien Kan ikke tenke meg en finere premie jeg :rødme: Nå er det heldigvis ikke lenge igjen Becky1... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. januar 2011 #1253 Del Skrevet 20. januar 2011 Bra du er flink og innser dine begrensninger synes jeg. Det viktigste nå er deg og babyen, ikke jobben Man får bare prøve å riste av seg "flink pike" syndromet, selvom det er vanskelig. Håper du føler deg bedre når du får hvile litt! Godt at permisjonen nærmer seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 23. januar 2011 #1254 Del Skrevet 23. januar 2011 Gratulerer som høygravid! Siste innspurt nå. Håper du får tid til å passe på deg selv om dagen. Synes dette med å skulle være "flink gravid" er ganske provoserende... Greit nok at man ikke bare skal lene seg tilbake og melde seg ut på alt bare fordi man er gravid, men graviditet er ingen konkurranse! Likevel kjenner jeg tendensene selv. Og det er ikke noe gøy å måtte hive inn håndkledet. Er så mye man vil gjøre og ting man vil klare selv. Men jeg synes vi (og andre) må gi oss lov til å lytte til kroppene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 23. januar 2011 #1255 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) *dobbelpost* argh.. Endret 23. januar 2011 av vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 #1256 Del Skrevet 25. januar 2011 Lenge siden du har vært innom. Er alt bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. januar 2011 #1257 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare innom for å høre hvordan det står til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1258 Del Skrevet 26. januar 2011 Uff, det er virkelig ingen koselig tid du har nå skjønner jeg Men, du får bare gi f*** i trekk i lønn etc for det er formen din som er viktigst å holde på nå så du har litt overskudd til knøttet ditt kommer Må innrømme jeg håper på dine vegne at gullet ditt ikke kommer før termin for da har du hvertfall 3 uker som du kan bare slappe av på å komme deg litt til hektene igjen Men, alt er jo verdt det som du sier for premien er ganske så stor og spesiell ja :rødme: Ja, hun trenger ikke komme mye før termin ihvertfall. Helst håper jeg på en uke før. Har fått litt skrekk for å måtte føde en stor baby. Men merker jeg trenger den siste tiden. Ikke helt klar ennå, men det kommer seg Takk for gode ord Nå er det jo bare tre uker igjen til permisjon, er det ikke? Ikke ha dårlig samvittighet for fravær! Var vel en 2 1/2 uke da du skrev dette og nå er det mye mindre . Skriver mer om det i et annet innlegg. Har faktisk vært ganske flink i det siste til å ikke ha dårlig samvittighet Kan ikke tenke meg en finere premie jeg :rødme: Nå er det heldigvis ikke lenge igjen Becky1... Yes, hadde vært kjedelig om situasjonen var lik, UTEN premie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1259 Del Skrevet 26. januar 2011 Tipper 3. mars 28 februar tipper jeg Det er notert Takk for tipping Bra du er flink og innser dine begrensninger synes jeg. Det viktigste nå er deg og babyen, ikke jobben Man får bare prøve å riste av seg "flink pike" syndromet, selvom det er vanskelig. Håper du føler deg bedre når du får hvile litt! Godt at permisjonen nærmer seg snart Gratulerer som høygravid! Siste innspurt nå. Håper du får tid til å passe på deg selv om dagen. Synes dette med å skulle være "flink gravid" er ganske provoserende... Greit nok at man ikke bare skal lene seg tilbake og melde seg ut på alt bare fordi man er gravid, men graviditet er ingen konkurranse! Likevel kjenner jeg tendensene selv. Og det er ikke noe gøy å måtte hive inn håndkledet. Er så mye man vil gjøre og ting man vil klare selv. Men jeg synes vi (og andre) må gi oss lov til å lytte til kroppene våre. Takk for gode ord, Zia og Vingle Dere har så rett så rett. Vet du Vingle, jeg har tenkt mye på en ting du har sagt tidligere. Synes å huske at du sa "nå er ikke tiden for å være flink pike". Har minnet meg på de ordene når jeg har hatt dårlig samvittighet ovenfor jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1260 Del Skrevet 26. januar 2011 Lenge siden du har vært innom. Er alt bra med dere? Bare innom for å høre hvordan det står til Har vært innom og lest her et par ganger. Ellers har jeg trengt en liten pause fra det meste egentlig. Skjønte plutselig at jeg muligens var på vei inn i en depressjon. Merket tendensene. Tok affære med en gang og fikk snakket med jordmor, noe som hjalp. Skal og få oppfølgning etter fødsel. (sånn for å gjøre en lang historie kort). Det som nok er grunnen til disse følelsene, er at jeg er så utrolig sliten. Både fysisk og psykisk. Har virkelig tatt på å være midt oppi denne NAV/jobb-greia. Og har så utrolig mye vondt. Har føles helt uutholdelig til tider. Husker jeg ikke trodde jeg kom til å klare det over 34 uker. Det var da magekrampene stod på som verst, men nå har de blitt bedre. Til slutt har det bare blitt nok og jeg merket at jeg ikke klarte å forholde meg til noe annet enn å ta vare på meg selv. Orket ikke tanken på å skulle gi noe av meg selv til et annet menneske. Hadde mer enn nok med meg selv. Så nå har jeg vært borte noen dager fra jobb. Skal jobbe i morgen, så bruke mine to siste egenmeldingdager. Så er det jobb på tirsdag, før jeg tar meg fri (uten betaling) de ssite tre dagene). Så i praksis er det to dager igjen Er litt kort fortalt det her, men har fortalt det viktigste. Tar virkelig en dag av gangen nå og lever i nuet. Det var forsåvidt greit at alt dette gikk utover meg, altså at jeg fikk vondter, men når det går utover forholdet til babyen er det stopp. Da er det ingenting som betyr noe mer. Da gjør jeg kun et minimum av det som kreves. Synes jeg har vært flink som har tatt tak i ting så fort. Dette hadde jeg absolutt ikke forventa meg. Jeg gleda meg jo sånn. Var nok ikke obs nok på det. Synes jeg har vært flink til å akseptere situasjonen og lete etter løsninger. Man kommer ingen vei om man irriterer seg over situasjonen (selv om selvsagt en liten del av meg er irritert og skammer meg noe). Forresten, er det noen andre som og føler det sånn, ta en titt på Cypress sine bilder på facebook :rødme: . Tenker spesielt på bildet av A i bilstolen :dåne: Trodde jeg skulle dø da jeg så det. Noe så søtt :rødme: . Har du ikke lyst på baby, så får du det garantert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå