Tusle Skrevet 2. desember 2010 #1081 Skrevet 2. desember 2010 (endret) Leste oppdateringen nå, trist at du må gjennom noe sånt Endret 2. desember 2010 av Tusle
cypress Skrevet 2. desember 2010 #1083 Skrevet 2. desember 2010 Unger er søte! Håper det går greit på jobb, og at du ikke sliter deg helt ut!
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #1084 Skrevet 2. desember 2010 Gikk møtet greit i dag? Virker som du trives godt med barna
Becky1 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1085 Skrevet 2. desember 2010 Ja, møtet gikk veldig bra. Han virker flink nye lederen vår . Så nå er jeg positiv til fremtiden. Har tenkt at det blir dritt å komme tilbake etter permisjon, men nå tror jeg det skal bli bra, nå som han er lederen min. Dessuten har det kommet frem flere ting som er positivt: - Jeg kan bruke egenmelding etter 16 dager og ikke 6 mnd som jeg først trodde. (vet nå ikke helt om jeg tror på dette. Hvorfor kunne jeg ikke det sist da?) - Jeg får fastlønnen min i permisjonstiden. Trodde de tok et gjennomsnitt av det jeg hadde tjent de 6 beste av de 10 siste mnd, men det gjør de visst bare med folk som har veldig ustabil lønn. - Permisjonstiden min teller som de 6 mnd jeg må tjene opp igjen for å få sykepengerettigheter. Ikke det at jeg har noen planer om å sykemelde meg når jeg kommer tilbake, men det er en trygghet å vite at man har muligheten. Så nå gjenstår det bare å jobbe frem til permisjon. Har gått glipp av ca. 1 1/2 mnd.lønn og det er mindre enn det jeg først trodde. Ble mindre pga punktene over. Er dog litt skeptisk. Har fått oppgitt mye før som ikke har stemt, så får dobbeltsjekke dette. Ja, trives veldig godt med ungene
Becky1 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1086 Skrevet 2. desember 2010 Forresten, HURRA for Iril som har fått gutten sin Har begynt å bli redd for at det samme skal skje med meg. At det ikke er en jente der. Blir selvsagt glad uansett, men må være veldig overraskende. Uansett så klarer jeg ikke å slå meg helt til ro med at det er jente mer. Mannen vil ikke på 3d-ul likevel. Han vil at det skal være en overraskelse. Dessuten har vi nesten ikke tid. Slo meg egentlig til ro med det i går, men merker at tvilen har blitt så stor at jeg vurderer å dra likevel.
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2010 #1088 Skrevet 3. desember 2010 Så godt å høre at det kommer litt positive ting fremover for deg becky Det er jo en helt forferdelig situasjon du har havnet i, men jeg må si at jeg er imponert over hvor sterk du er og hvor positiv du klarer å være. Nå går det forhåpentligvis bare oppover Skjønner godt at du lurer på kjønnet. Som jeg og mannen snakket om igår så er det egentlig bare gutt man kan være 100% sikker på. Ser du en tissemann så er det en gutt, ser du det ikke så kan man bare være uheldig å se gutten i feil vinkel
Zia Skrevet 6. desember 2010 #1093 Skrevet 6. desember 2010 Leste PM'en du sendte og må si det er litt av en kamp du må gjennomgå midt i alt Det er så synd at noen skal ødelegge for deg på den måten De fortjener å fille-ristes! Synes du er fryktelig flink som står på likevel, og ordner opp selv. Bare synd du må bruke ressurser på det Håper for din del at du ikke tar en Iril på kjønn, men samtidig kan det jo være en artig vri på alt da - bare kjedelig med alt det rosa som er innkjøpt
Becky1 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1094 Skrevet 6. desember 2010 Tusen takk for hilsner, jenter . Her står jeg fortsatt på og gjør mitt beste. Får ikke trent like mye som før og hadde en ny fraværsdag i dag. Det betyr at jeg må begynne å spare opp 16 nye dager for å kunne bruke egenmelding.. Det må nemlig være sammenhengende. Det betyr at jeg ikke bør være mer borte før jul. Vel, stresser ikke med det. Går det ikke så går det ikke. Har skjønt at det er kalenderdager det er snakk om, så juleferien kommer altså godt med der . Vil tro jeg derfor kan bruke egenmeldinger i januar. Da skal jeg for øvrig ikke nøle med å være hjemme hvis jeg føler meg dårlig. Fikk endelig somla meg til å kjøpe en ny BH i dag. Har gått opp 1 str. Fra 75C til 75D. Var glad for at jeg ikke hadde gått opp mer i omkrets, men tror egentlig at jeg burde ha brukt 70 før. Nå var jeg i en undertøysbutikk og fikk ordentlig hjelp. Synes den satt stramt rundt, men sånn skal den visst være. Har jo hørt alt dette før, men ikke funnet en bh som sitter så fint som den jeg fant i dag. Tror nok ikke jeg skal handle mer undertøy på hm etter dette Venter med å kjøpe amme-bh'er til det nærmer seg. Har ikke peilig på hvilken str jeg ender på. Det vet man vel ikke før etter fødsel viljeg tro? :klø: Siden melkeproduksjonen ikke starter for fullt før etter fødsel. Tror kanskje jeg bare kjøper èn og heller fler senere. Håper jeg ikke får opp for mye. Vil ikke sitte igjen med vrengte bukselommer. Liker egentlig str jeg har nå. Skulle gjerne ha fortsatt og vært en d-cup Klarer fortsatt ikke helt å innfine meg med at jeg har en jente. Menmen, da blir det ekstra spennende da Håper dere får en fin uke
Becky1 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1095 Skrevet 6. desember 2010 PS: En liten dans for tredje trimester
Neytiri Skrevet 6. desember 2010 #1096 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Bare stikker innom og titter på deg søta woohooo 3 trimester, her går det unna p.s. Jeg måtte få mannen til å kjøpte første bh da jeg hadde født, men har vokst ut av 2 størrelser........var i DD, så E/F, er nå endt opp på Gcup :dåne: sånn er det når man er et meieri Endret 6. desember 2010 av Neytiri
Dine Skrevet 8. desember 2010 #1098 Skrevet 8. desember 2010 Hipp Hurra for 3. og siste trimester!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå