Gjest Iril Skrevet 21. november 2010 #1061 Del Skrevet 21. november 2010 Er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #1062 Del Skrevet 21. november 2010 Uff da, stakkars deg Greit å ta en liten pause noen ganger, har det jeg også. Orker bare ikke å skrive så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2010 #1063 Del Skrevet 29. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1064 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Heisann, jenter Da har jeg fått skrevet en oppdatering om den siste tiden som jeg har sendt rundt på pm. Synes det ble litt for privat å skrive i dagboka. Dessuten er det så uvanlig at jeg lett hadde blitt kjent igjen. Si ifra hvis du vil ha oppdatering og ikke har fått Er uansett tilbake i jobb, selv om jeg ikke er form til det. Ble som nevnt lagt inn på sykehuset her om dagen pga magesmerter. De fant ikke annet en UVI. Ellers skal vi underskrive kontrakt på huset i dag . Det har en liten bismak, siden økonomien ikke blir like romslig som den egentlig var. Vi har menlig spart så lenge vi kan huske og det er da surt at den skal bli påvirket av hun jeg skriver om i mailen. Andre ting jeg har glemt å skrive: - Har tatt influensavaksinen. Veldig bra nå som jeg må tilbake til en jobb full av snørrete barn - Kjøpte "I love dad"-body til mannen i farsdagsgave. Veldig fornøyd med den egentlig. - Hurra for Iril som snart får babyen sin - Hurra for at tickeren har byttet bilde. Bare 3 mnd igjen nå. Jeg har lenge gleda meg til jeg og kom til det bildet der ungen hadde valk på magen . Nå som det er 3 mnd igjen kan jeg begynne å bestille gratispakker og Endret 30. november 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. november 2010 #1065 Del Skrevet 30. november 2010 Takk for oppdatering Becky Godt å høre at du har noen lyspunkt i hverdagen og ikke minst blir det spennende med signering av kontrakt og det hele.. Og 3. siste bilde på tickeren er ikke verst - det går fremover nå God bedring og kos deg masse resten av uken - så langt det lar seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. november 2010 #1066 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. november 2010 #1067 Del Skrevet 30. november 2010 Tøffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1068 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 30. november 2010 #1069 Del Skrevet 30. november 2010 Gratulerer med nytt tickerbilde! Jeg gleder meg også til valken :happy: Jeg vil gjerne ha pm også, hvis jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. november 2010 #1070 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. november 2010 #1071 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. november 2010 #1072 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #1073 Del Skrevet 30. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. desember 2010 #1074 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2010 #1075 Del Skrevet 1. desember 2010 For en røre de har stelt i stand for deg... Føler virkelig med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. desember 2010 #1076 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan jeg få en oppdatering og? Hurra for nytt tickerbilde! Jeg la ikke merke til før du sa det at babyen har valk på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 1. desember 2010 Tusen takk for klemmer og oppmuntrende ord, både i dagboka og på pm Mistet litt oversikt over hvem jeg hadde sendt til etterhvert og var ikke sikker på hvem som var interessert, men dere som spør skal selvsagt få oppdatering I morgen skal jeg ha møte med rektor og min nye avdelingsleder. Lederen ville ha bekreftet hva jeg kan gjøre og hva jeg ikke kan gjøre, og han vil skrive det ned slik at det går ordentlig for seg. Veldig positivt . Jeg måtte nemlig si ifra her om dagen da han spurte meg om jeg kunne ta vikartimer her om dagen. I den klassen er det en elev som både kan slå og stikke av. Dette vet min forrige leder veldig godt og det var selvsagt hun som hadde sendt ham... Selv etter alt dette. Skal ikke ha ansvar for klasser i det hele tatt nå. For tiden holder jeg mye på med kartlegginger. Klarer ikke å holde meg helt unna deltakelse i klassen, men det er jo hyggelig og. Problemet mitt er bare å kunne holde meg unna når jeg ser at de bråker med nye lærere. Måtte bare ta de litt idag, men så ble det bråkete igjen med en gang jeg hadde gått. Snakka så en gang til til de, men det var like bråkete da jeg kom tilbake fra kartlegging senere. Tror jeg skal holde meg unna de timene egentlig. Klarer liksom ikke å ligge unna. De prøver seg sånn på nye folk. Velkjent problem. Ble kanskje vel avslørende dette her. Sletter nok innlegget etterhvert. Ellers er det veldig hyggelig å være på jobben. Mange snille barn og kollegaer. Ungene er veldig opptatt av hva babyen skal hete. Det er det de spør mest om. Også får man jo julestemning av å være med barn i jula. Også er det alltids gøy med gullkorn fra barnemunn: Jeg: Vet dere hvorfor jeg har fått sånn kul på magen? Elev: Ja, du er gravid. Jeg: Ja, så nå kommer magen til å vokse og bli større helt til februar. Da har babyen vokst ferdig og kommer ut. Elev: Hæ? Har du ikke fått babyen ennå? (Han visste tydeligvis ikke hva gravid betød ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1078 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1079 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. desember 2010 #1080 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå