Havfrua Skrevet 12. november 2010 #1041 Del Skrevet 12. november 2010 En stund siden jeg har vært innom her nå, så GRATTIS MED HUS!! Skjønner at det er en stund til dere flytter men det er jo litt stas å ha noe å glede seg til også da. Det er nok lurt å ta et barn av gangen. Selv trodde jeg at vi skulle ha mer enn nok med bare et barn, og poden ble ca 2,5 år før vi klarte å bestemme oss for å prøve på en til. Kankjse litt i meste laget med nesten 4 års aldersforskjell nå som de er små, men søsken vil nå engang alltid være søsken, og jeg unner lillemann så innmari å bli storebror. :jupp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. november 2010 #1042 Del Skrevet 13. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1043 Del Skrevet 13. november 2010 Hei jenter Takk for hilsner. Spennende å lese hva andre tenker om antall barn. Og takk for all hjelp med bilsete, Dine. Sorry, har ikke vært så flink til å svare i det siste, både i min bok og andres. Har lest endel da. Har skjedd litt her i det siste. Surr med sykepenger. Mulig jeg må begynne å jobbe igjen, selv om jeg er syk. Mulig jeg ikke har noe valg. Dette pga folk i administrasjonen i kommunen har surra. Er så sint, lei meg og frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan forklare mer på pm senere. Vil ikke bli kjent igjen. Ordner ikke dette seg blir det mest mulig hjelp fra advokat og hele greia. Har rett på det igjennom fagforeninga. I morgen er uansett en stor dag her. Dere skjønner kanskje hva jeg mener. Igjen, vil jeg ikke bli gjenkjent. Håper uansett det blir . Hvis ikke blir ikke mannen til å leve med her Hurra for at Bolla har kommet til verden og at Småkjekset er forlova :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. november 2010 #1044 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Å nei!! Syns forferdelig synd på deg... Spesielt hvis du må jobbe selv om du er syk Endret 13. november 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. november 2010 #1045 Del Skrevet 14. november 2010 Enig med Pupsilure - det er jo helt forferdelig hvis du må jobbe allikevel selv om du ikke er i stand til det!!!! Jeg hadde blitt helt fra meg nå dersom jeg måtte gått tilbake på jobb, siden jeg vet jeg ikke hadde vært i stand til det i en time engang! Håper det ordner seg og at du får en fin dag i dag (tok ikke denne, men håper dagen blir fin uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 14. november 2010 #1046 Del Skrevet 14. november 2010 Uff, så utrolig kjedelig med slikt rot...og det der høres ut som et sabla rot...kjenner jeg blir irritert på dine vegne (selv så lite jeg vet) for å jobbe når man egentlig er syk er bare så skrudd som det kan få blitt Stå på krava Tok ikke den siste, men håper nå dagen har blitt bra og at mannen er til å leve med ...og sånn passe nysgjerrig som jeg er så må du veldig gjerne utdype på pm om du vil...*et forsøk på å være litt beskjeden og trå varsomt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. november 2010 #1047 Del Skrevet 14. november 2010 Jobbe selv om du er syk fordi noen andre har rotet? Det går da ikke an!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #1048 Del Skrevet 14. november 2010 Ikke alltid jeg legger igjen spor da her men... surr med sykepenger vet jeg alt for godt om håper du får orden på det uten å måtte jobbe...går ikke an når du er syk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #1049 Del Skrevet 14. november 2010 Hurra for at Bolla har kommet til verden og at Småkjekset er forlova :rødme: Det er fantastisk :rødme: Håper ting ordner seg mtp sykepenger, slik at du slipper å måtte jobbe når du er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2010 #1050 Del Skrevet 15. november 2010 Det er fantastisk :rødme: Håper ting ordner seg mtp sykepenger, slik at du slipper å måtte jobbe når du er syk Ja, krysser fingrene for at de får ordnet opp i det her så du slipper jobbe mens du er syk.. Helt forferdelig dersom det skulle skje, så sender positiv energi herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1051 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Nå har jeg fått ringt fagforeninga og de mente at jeg ikke hadde noe ansvar her. De skulle henvise saken videre til den lokale fagforeninga, som skulle skrive et brev til skolen. Kan som sagt forklare mer om saken senere, på pm. (Sender til de som vil ha. Vil ikke bli kjent igjen. Veldig spesiell sak dette her). Og til dere som kjenner meg som vet hvor jeg er fra: . Nå er mannen til å leve med igjen Endret 15. november 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2010 #1052 Del Skrevet 15. november 2010 Nå har jeg fått ringt fagforeninga og de mente at jeg ikke hadde noe ansvar her. De skulle henvise saken videre til rådmannen, som skulle skrive et brev til skolen. Kan som sagt forklare mer om saken senere, på pm. (Sender til de som vil ha. Vil ikke bli kjent igjen. Veldig spesiell sak dette her). Og til dere som kjenner meg som vet hvor jeg er fra: . Nå er mannen til å leve med igjen Hehe, NÅ skjønner jeg den Så bra det har blitt tatt tak i og at det er en fremgang i det her. Det er klart at dette ikke skal gå utover deg, du har KRAV på sykemelding når du ikke kan jobbe i svnagerskapet. Godt de får ut fingern og får ordnet opp !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. november 2010 #1053 Del Skrevet 15. november 2010 Send meg gjerne pm Becky Høres helt forferdelig ut! Men bra at det kanskje løser seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2010 #1054 Del Skrevet 15. november 2010 Send meg gjerne pm Becky Høres helt forferdelig ut! Men bra at det kanskje løser seg da me too by the way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. november 2010 #1055 Del Skrevet 16. november 2010 Det går da ikke an at folk som er syke skal måtte jobbe fordi andre har rotet det til! Håper det ordner seg for deg, sånt tull er veldig stressende, og det burde du få slippe du som er gravid. Var rot her og da jeg var gravid, disse folkene må virkelig lære seg å gjøre jobben sin skikkelig! Virker som om de ikke aner hva de driver med til tider.. Kan gjerne sende meg en pm også om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1056 Del Skrevet 16. november 2010 Tusen takk for støtte, jenter . Her er det fortsatt bare røre. Jobber med saken hele tiden. Alle skylder på hverandre. Sender dere pm og forklarer når (forhåpentligvis) ting har kommet mer i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. november 2010 #1057 Del Skrevet 16. november 2010 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 #1058 Del Skrevet 21. november 2010 Innom for å ønske deg en riktig god søndag og håper at du er noen skritt nærmere med å få ting på plass med jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #1059 Del Skrevet 21. november 2010 :klemmer: Tusen takk Innom for å ønske deg en riktig god søndag og håper at du er noen skritt nærmere med å få ting på plass med jobben! Tusen takk . Blir mest sannsynlig jobb igjen på meg. Sender pm når alt er "i orden". Ikke så flink å legge igjen spor i andres dagbøker om dagen, men leser en del. Orker bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 #1060 Del Skrevet 21. november 2010 Er det virkelig mulig at du må tilbake på jobb selv om du ikke er i stand til det???? Kjenner jeg blir skikkelig provosert her!!! Noe MÅ virkelig skje og de må få ut fingern og hjelpe deg på riktig måte, for det her går jo ikke an! Skjønner godt du tar litt fri fra KG i denne tiden, men vi er her når og hvis du vil prate om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå