Zia Skrevet 23. oktober 2010 #961 Del Skrevet 23. oktober 2010 Koselig med blomster og klemmer Du må utstråle noe som gjør at alle vil klemme på deg tror jeg Ser ikke helt at min lege heller skulle ha klemt på meg - hadde bare blitt pinlig Men når det føles naturlig er det jo en fin måte å vise omtanke på God helg Becky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hehehe, ser det er flere enn meg som synes kombinasjonen fastlege og klem skurrer litt. Merka at det tenkte på det lenge etterpå. "Skjedde det virkelig?!" :ler: På sykehuet jeg skal føde kan man få massasje av aromateraperuter, Siebaeo. Undersøkt om du kan få det der du skal føde? Tenk om det hadde vært sånn at alle gravide (og slitne prøvere) fikk en gratis massasje om dagen *drømme* Kost meg i kveld med god mat og tv. Mannen ligger i senga og leser og maser på om jeg ikke kan komme å legge meg snart. Samme hver eneste kveld Får bare mer og mer vondt i bekken og rygg nå, men er sta når det gjelder treninga. Prøver å få til litt hver dag. Da føler jeg meg så mye bedre Ha en fortsatt strålende helg, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. oktober 2010 #963 Del Skrevet 23. oktober 2010 Massasje!? Ohh det hørtes deilig ut Kanskje jeg skal snike meg til det imorgen, hos samboern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2010 #964 Del Skrevet 25. oktober 2010 Håper du hadde en fin helg Becky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 #965 Del Skrevet 25. oktober 2010 Aromaterapi!?? :dåne: Det hadde jo bare vært SYKT deilig!! Jeg har ikke hørt noe om det men kanskje jeg skal ta med meg en olje og be dem sause meg inn når vi skal opp dit Hørtes litt kjent ut den der med samboer som klager på lakenskrekk.. Jeg har alltid vært sånn. Det er jo på kvelden det er gøy å være våken! Den ideologien har jeg vist hatt helt siden fødsel så jeg har vel en liten natterangler å se fram til her.. Bra at du klarer å trene litt fortsatt! Det tror jeg er veldig lurt. Bare husk å kjenne på hva som gjør deg bedre og hva du bare blir sliten av. Håper helgen har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Massasje!? Ohh det hørtes deilig ut Kanskje jeg skal snike meg til det imorgen, hos samboern De siste gangene på yogaen skal parteneren være med for å lære gode massasjeteknikker Gleder meg Håper du hadde en fin helg Becky! I lige måde . Helga har bare flydd av gårde og godt er det. Liker når det føles ut som tiden går fort. Aromaterapi!?? :dåne: Det hadde jo bare vært SYKT deilig!! Jeg har ikke hørt noe om det men kanskje jeg skal ta med meg en olje og be dem sause meg inn når vi skal opp dit Hørtes litt kjent ut den der med samboer som klager på lakenskrekk.. Jeg har alltid vært sånn. Det er jo på kvelden det er gøy å være våken! Den ideologien har jeg vist hatt helt siden fødsel så jeg har vel en liten natterangler å se fram til her.. Bra at du klarer å trene litt fortsatt! Det tror jeg er veldig lurt. Bare husk å kjenne på hva som gjør deg bedre og hva du bare blir sliten av. Håper helgen har vært fin! Jepp, jeg må undersøke mer om det med aromamassasje. Var så mye info at jeg ikke fikk spurt mer om det. Du får ta med deg olje og kreve å bli massert . Har du ikke sett reklamen der han fyren går ikebabsjappa og ber om massaje? Du får ta en sånn en Enig, kvelden er best. Er virkelig et b-menneske. Nå har jeg mulighet tilå sove lenge om morgenen, siden jeg er sykemeldt, nå behovet for å legge meg tidlig blir desto mindre. Får nyte det mens jeg kan Har funnet ut at jeg må varme godt opp når jeg trener nå. Var flink til det i går og merker gevinst i dag . Men det mye jeg bare får vondt av om dagen. Lurer på om det begyenner å komme en løsningher nå, og ikke bare låsning. Ellers jobber jeg HARDT for å holde meg unna godteri. Vekten går så utrolig fort oppover. Legger på meg minst en kg i uka. Kan ikke fortsette sånn. Man skal jo ikke slanke seg, så prøver å ligge unna sukkeret. Det er vanskelig det :dåne: I morgen blir jeg sykesøster noen dager, siden mannen skal operere. Ikke sikkert jeg får noe særlig tid til å være her da. Ha en fin mandag Edit: Er forresten såååå glad for at tickeren min har byttet bilde . Endret 25. oktober 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. oktober 2010 #967 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så flink du er som ligger unna godis da - det er ikke lett altså Man legger vel på seg uansett hva man spiser når man er gravid, noen mer enn andre uavhengig av kosthold. Så det er jo ikke sikkert at det er derfor du går opp så mye Lykke til som sykepleier - håper mannen din er en takknemlig pasient Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #968 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så flink du er som ligger unna godis da - det er ikke lett altså Man legger vel på seg uansett hva man spiser når man er gravid, noen mer enn andre uavhengig av kosthold. Så det er jo ikke sikkert at det er derfor du går opp så mye Lykke til som sykepleier - håper mannen din er en takknemlig pasient Ja, jeg føler at jeg legger fort på meg. Vanligvis spiser jeg ikke så mye, så holder vekta i sjakk på den måten. Er mer sulten nå, så nå kommer kiloene i rekordfart. Jeg kan virkelig ikke fortsette å gå opp en kilo i uka. Har jo 18 uker igjen :dåne: Ja, jeg får håpe han er flink tilå takke. Han er utgangspunktet ikke det, men jeg har lært han godt opp, så nå takker han gjerne flere ganger når jeg gjør noe for ham . Håper bare ikke han blir så mannfolksyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. oktober 2010 #969 Del Skrevet 25. oktober 2010 Godt han har en sykesøster til å ta vare på seg. Håper det ikke er noe alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 #970 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du får passe godt på mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. oktober 2010 #971 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da bytter min ticker snart bilde og da Håper det går bra med mannen, og at han takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 #972 Del Skrevet 26. oktober 2010 God bedring til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. oktober 2010 #973 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du er vel egentlig midt oppi tiden man legger på seg mest om ikke jeg har lest feil - gjennomsnitlig 1/2 - 1 kilo i uka!!! Så om du føler du raser opp i vekt så er det visst ikke unormalt Tyder vel bare på at babisen din storkoser seg hos deg og har det helt som plommen i egget :rødme: God bedring til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 #974 Del Skrevet 27. oktober 2010 Skjønner godt at du ikke synes det er kult å legge på deg, det synes ikke jeg heller... Men sånn er det med disse små i magen og uansett hvor flink man er kommer kiloene snikende på.. Håper alt er bra med mannen din og at han viser seg å være en god pasient uten å være for mannesyk God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 #975 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, Becky! Har jenta begynt å danse skikkelig inni deg enda? Jeg har en skikkelig fotballspiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #976 Del Skrevet 27. oktober 2010 Godt han har en sykesøster til å ta vare på seg. Håper det ikke er noe alvorlig Ja, han skal være glad for at NAV betaler for en sykesøster til han . Ikke alvorlig, men ubehagelig nok Du får passe godt på mannen din Oh, I do Da bytter min ticker snart bilde og da Håper det går bra med mannen, og at han takker Yes, det gjør den. Husker ikke akkurat hvilken dag, men det skjer nok når som helst nå. Små gleder, men det gleder veldig Han takker som bare det. Der har jeg oppdratt han godt . Takker og bukker for den minste ting, og gjør han ikke det sier jeg "VÆRSÅGOD!" God bedring til mannen Tusen takk . Tror egentlig han koser seg litt og jeg. Ligger på sofaen med pc i fanget og får servert mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. oktober 2010 #977 Del Skrevet 27. oktober 2010 Godt å høre det går bra med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Du er vel egentlig midt oppi tiden man legger på seg mest om ikke jeg har lest feil - gjennomsnitlig 1/2 - 1 kilo i uka!!! Så om du føler du raser opp i vekt så er det visst ikke unormalt Tyder vel bare på at babisen din storkoser seg hos deg og har det helt som plommen i egget :rødme: God bedring til mannen Ja, jeg veit. Jeg bare liker det ikke. Dessuten så føler jeg at jeg fettcellene eser ut bare ved synet av sukker . Så har hjulpet å være mer forsiktig. Føler meg ikke så dvask mer. Håper bebisen koser seg fælt. Pleier å si mens jeg spiser: "Dette synes du vel var godt" Takk takk Skjønner godt at du ikke synes det er kult å legge på deg, det synes ikke jeg heller... Men sånn er det med disse små i magen og uansett hvor flink man er kommer kiloene snikende på.. Håper alt er bra med mannen din og at han viser seg å være en god pasient uten å være for mannesyk God bedring! Jepp, det er ikkeno gøy, men det har som sagt hjulpet å være mer forsiktig. Om ikke på vekta, så har det hjulpet så selvfølelsen, selv om det til tider er veldig vanskelig :dåne: Rart at så små skapninger krever så store omveltninger i kroppen. På den annen side, det er helt utrolig at vi i det hele tatt kan skape de :dåne: . Forresten, når vi er inne på mirakel, svigerfar snakket her om dagen om hvor utrolig det var med amming. At det kom annen melk ut i starten og sånn . Avbrøt han ganske fort med: "Ja, det er ganske fantatisk det hele" eller "ja, det er er et mirakel det hele". Husker ikke helt. Noe i den duren Mannen er faktisk ikke så veldig mannfolksjuk nå, men tror ærlig talt at han ikke har så vondt. Han pøser jo på med smertestilende (som jeg passer på at han tar ). Jeg har nok mye emr vondt nå :dåne: . Blir utrolig sliten av dette og jeg gjør jo ikke sååå mye. Begynner å lure på hvordan jeg skal klare å være mamma :dåne: . Forhåpentligvis får jeg mer energi etter graviditeten. Kjenner til tider ut som jeg sneket til meg noe av mannens medisiner . Er så døsig. Edit: PS: Her ble det mye dåning gitt Edit 2: Og da jeg skrev det forsvant alle dåningene [quote name='Sequax' date='27 oktober 2010 - 17:48' timestamp='1288190899' post='8523582'] Hei, Becky! Har jenta begynt å danse skikkelig inni deg enda? Jeg har en skikkelig fotballspiller! Endret 27. oktober 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2010 #979 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så bra han ikke maser så altfor mye på deg, det kan nok bli skikkelig slitsomt ja.. Håpe du får tatt det litt med ro og slappet av du også, samtidig som han klarer seg, for nå er dere jo på en måte tre som alle trenger sitt.. Jeg satser på og regner med at alle vondter og det at man er så sliten "går over" eller blir på en annen måte etter fødsel og at da MÅ man virkelig stå på for å passe på barnet sitt. Og jeg gleder meg så masse til å få tilbake kroppen min og bruke den til hva jeg vil - for nå føler jeg meg veldig begrenset på hva jeg kan (og orker) gjøre.. Ha en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 #980 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg også har morkaka på fremsiden, og det syns jeg faktisk egentlig bare er ganske deilig.. Jeg kjenner masse bevegelse på sidene av magen, men veldig lite midt på. Jeg tenker at dersom det hadde vært enda mer enn det er nå, så hadde det nesten bare vært forstyrrende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå