Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

Syns heldresser med retromønster og farger er skikkelig kult!

Jeg også! Ungen min kommer nok til å gå ende opp med nesten bare heldresser, så slipper jeg å bekymre meg for om det kryper opp på ryggen og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nysgjerrig på navnet den lille skal få jeg :sjenert:

Håper du har hatt en flott dag, og at du får en flott kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med jentebaby Becky! Jeg har liksom tenkt at jeg skulle vente med å finne ut kjønnet, men når dere andre her begynner å finne det ut, så kjenner jeg nysgjerrigheten øke! Har absolutt ingen magefølelse om hva det kan være...

Håper det står bra til med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med :babyjente: :rødme:

Har du/dere funnet navn sa du? :sjenert:

Ang. klær: Har ikke vært ute å handlet så veldig mye enda, men går for det praktiske fremfor alt annet. Litt viktig at det skal være varmt og behagelig, i og med at prinsen ankommer verden i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for superkoselige gratulasjoner dere :klemmer: . Det begynner å demre for meg at jeg skal få en jente nå og jeg gleder meg mer og mer :bolledeig:

Sender navn til dere som har spurt. Si ifra hvis jeg mot formodning klarer å hoppe over noen av dere.

Det var ikke vanskelig å bli enige egentlig. Vi er heldigvis ganske samstemte om hvilken "stil" vi ønsker. Ingen av oss er fan av dobbeltnavn eller spesielle navn. Vi hadde litt lyst på et skikkelig norskt navn, men fant ingen vi begge likte. Vi hadde disse kriteriene:

- Et såkalt "vanlig" navn, men likevel ikke kjedelig.

- Helst ikke navn fra topp 10-lista.

- Det bør passe i alle aldere.

- Det bør kunne uttales i utlandet (enten det eller noe skikkelig "norskt" altså").

Er forresten mange navn som passer til disse kriteriene :) . Synes generelt det er lettere å velge guttenavn enn jentenavn.

Ellers så er jeg halvveis nå :bolledeig::skya:

Pupsi og Iril: Heldresser i retromønster skal sjekkes ut. Jeg bare eeelsker slikt mønster. Mannen derimot, gjør ikke det. Menmen, det får så være :fnise:

Vingle: Jeg hadde heller ingen følelse, men er veldig glad for at jeg vet det nå.

Archee: Vi har foreløpig og kjøpt mest praktiske ting. Synes egentlig jeg har vært litt flink til å ikke kjøpe alt jeg har lyst på, men vært mest fornuftig. Men, vi skal kjøpe noe rett og slett fordi det er søtt :rødme:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis :danser:

Vi hadde veldig like kriterier! Bortsett fra det med å uttale navnet på engelsk da :fnise: Vårt navn egner seg ikke akkurat til det ;) Mannens kollegaer sier det skikkelig rart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde veldig like kriterier! Bortsett fra det med å uttale navnet på engelsk da :fnise:

Vi også, og vårt kan heller ikke uttales på engelsk. Men jeg tenker at verden er såpass internasjonal nå at engelskmenn er vant med rare navn og man finner alltids en løsning uansett.

Når jeg tenker på det blir det festlig å høre engelskmenn uttale navnet vi har valgt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også, og vårt kan heller ikke uttales på engelsk. Men jeg tenker at verden er såpass internasjonal nå at engelskmenn er vant med rare navn og man finner alltids en løsning uansett.

Når jeg tenker på det blir det festlig å høre engelskmenn uttale navnet vi har valgt.. :fnise:

Å, nå blir jeg nysgjerrig, Iril! Skal vi utveksle navn? :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt å tenke på at jeg er halvveis, samtidig som jeg begynner å bli fryktelig lei og utålmodig :dåne: . Er alltid så missunnelig på Iril og hvor langt hun har kommet, uansett egentlig :fnise::klaske: . Da jeg var kvalm skulle jeg ønske jeg var 10 uker lengre for å slippe å være kvalm. Da jeg var 10 uker lengre skulle jeg ønske at jeg var lengre slik at magen synes. Og nå skulle jeg ønskeat jeg nærmet meg slutten. Når jeg nærmer meg slutten, skulle jeg nok ønske at jeg var ferdig :dåne: :klaske:

Gøy med utveksling av navn. Iril og Pupsilure, dere har på en måte samme stil :jepp: . Fine navn begge to. Ikke sååå viktig med engelskuttalen, men ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid så missunnelig på Iril og hvor langt hun har kommet, uansett egentlig :fnise::klaske:

Jeg er også misunnelig på hvor langt jeg har kommet! :fnise: Selv om bekkenløsningen bare er blitt verre og verre, og jeg i tillegg har vondt i ribbeina fordi hun sparker der, og har begynt å få noen heftige menssmerter-liknende greier som holder meg våken om natta, og må tisse ca en gang i timen og ønsker meg en hel natts søvn mer enn noe annet ... er dette den beste tiden i graviditeten så langt for meg. Sikkert fordi jeg begynner å se en ende på det.. :sjenert:

Tiden fra halvveis og hit har gått vannvittig fort, så håper den gjør det for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk at du er halveis allerede :hakeslepp: Nå går det sikker fort fremover! Har dere kjøpt vogn og sånne ting eller? Det er så mye fint i butikkene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...