Gå til innhold

Beckys dagbok

Becky1

Anbefalte innlegg

Bygge hus, så spennende :hoppe: Hva slags hus kunne dere tenke dere?

Huset vi vurderer nå er det funkishus fra Block Watne. Ikke for stort, men ikke for lite heller. Venter på svar fra Block Watne-mannen. Han skulle sjekke ut priser o.l. Han jhadde visst en formening om hva det ville koste å klargjøre tomta f.eks.

__

Rydda masse i dag. Nå begynner jeg snart å se en andre på ting. Har nemlig som mål om alle skaper og hyller o.l. skal være ordentlig ryddige til LilleR kommer. Jeg MÅ ha orden rundt meg da. Synes jeg rydder i skaper støtt og stadig jeg, men det trengs fort en shineing igjen. Begynner å se en ende på ting, selv om det er mye igjen.

Sett litt på barnehager i området nå. Er et par naturbarnehager her jeg kan tenke meg at mitt barn går på. De ligger ikke i umiddelbar nærhet, spesielt ikke hvis vi skal bygge, men de virker så bra. Har lest litt på de forskjellige hjemmesidene. Noen av barnehagene har ingen filosofi eller mål de jobber utifra. "Vi legger vekt på frilek" ser jeg de ter flere som skriver :dåne: . Nei, det er da enda en stund til, men fint å orientere seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger også å ha det ryddig rundt meg, planen er å starte med den store boden nede i kjelleren, og få alt på plass der. Har kjøpt hyller så det er vel egentlig bare å sette igang. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også å ha det ryddig rundt meg, planen er å starte med den store boden nede i kjelleren, og få alt på plass der. Har kjøpt hyller så det er vel egentlig bare å sette igang. :sjenert:

Ja, det er nok å gjøre før smårollingene kommer ;) Er glad for at jeg har begynt tidlig. Snart er det halvveis. Tiden går fryktelig fort nå :jepp:

Hei på deg, Becky! :)

Så kjedelig at h*n ikke ville vise seg fram!! Vi så en liten tissemann på UL, vi...:rødme:

Jeg veit, men vi får en ny sjanse i morgen :hoppe: . Da blir det spennende om vi får se en tissemann vi og. Har litt jentefølelse plutselig nå. Men det forandrer seg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal på ny ultralydundersøkelse i morgen, legger jeg ut tippelista igjen :jepp:

Tippeliste:

:babygutt:

Iril

Buffy

Milla

Alabama

Zia

Tinio

:babyjente:

Småkjekset

Sequax

Archee

Pupsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har også hørt at det ikke er så lurt å drikke slik for noen babyer blir så gira at de ikke ligger stille lenge nok for å få gode bilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo heeeelt glemt å si her hva jeg tipper...hjelper kanskje ikke å sitte å tippe i hodet uten å skrive det ned :sjenert::fnise:

Jeg tipper :babygutt:

Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo heeeelt glemt å si her hva jeg tipper...hjelper kanskje ikke å sitte å tippe i hodet uten å skrive det ned :sjenert::fnise:

Jeg tipper :babygutt:

Spennende :)

Spennende med UL! Håper babyen viser seg frem denne gangen! :enig:

Denne gangen viste den seg frem :hoppe::bolledeig:

Først, en oppdatert tippeliste:

:babygutt:

Iril

Buffy

Milla

Alabama

Zia

Tinio

Kenghuru

:babyjente:

Småkjekset

Sequax

Archee

Pupsi

Da blir det spennende å se om det stemmer det Iril sier, at hun alltid tipper motsatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får, med 98% sikkerhet.........

ei jente :bolledeig::hjerte::skya::hoppe::strix:

Det var sååå koselig å være på UL. De var så greie på sykehuset. Mannen ble kjempeglad og sa at han gleder seg masse :jepp:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...