Gjest ~Milla~ Skrevet 6. september 2010 #781 Del Skrevet 6. september 2010 450.000 over takst :dåne: Synes ikke du skal synes det er leit med sykemelding. Huske å ta godt vare på kroppen og den voksende babyen i denne perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. september 2010 #782 Del Skrevet 7. september 2010 Det er nesten en halv million det! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. september 2010 #783 Del Skrevet 9. september 2010 Det var langt over! Dere finner nok et annet hus som er heeelt perfekt for dere Tror nok ikke det blir noen dagbok nei.. vil ikke bli gjenkjent og da blir det så dumt å måtte passe meg hele tiden for hva jeg skriver Når er UL? Har falt litt av lasset her inne nå de siste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #784 Del Skrevet 10. september 2010 Hei, Becky! Mye spennende som skjer med deg nå, skjønner jeg! Men dumt med sykmelding, da...men sånn skjer! Man må jo bare lytte til kroppen og handle etter det! Ja, det var det jeg måtte gjøre. Kjenner kroppen min ganske godt nå og merker fort når ting ikke er som det skal. Så nå er jeg sykemeldt frem til uke 40. 450 000 over takst :dåne: Heldige de som solgte da! Dere får bare lete videre. Det er jo kjempebra at dere har et fint sted å bo nå, og ikke har noen hast. Fint at du lytter til kroppen din Helt syk pris. Huset var virkelig ikke verdt det. Må ha vært noen som må ha vært fast bestemte på å bo akkurat der. Skulle veldig gjerne ha bodd der vi og, men ikke for en halv million ekstra :dåne: Ja, nå hviles det og soves det for alle penga her 450.000 over takst :dåne: Synes ikke du skal synes det er leit med sykemelding. Huske å ta godt vare på kroppen og den voksende babyen i denne perioden Med sakomkostninger endte det nok på 3.5 mill :dåne: Klarer liksm ikke å la vær, men synes det er litt tungt å ikke mestre jobben. Nei, jeg får bare komme ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #785 Del Skrevet 10. september 2010 Det er nesten en halv million det! :dåne: I know! :dåne: Det var langt over! Dere finner nok et annet hus som er heeelt perfekt for dere Tror nok ikke det blir noen dagbok nei.. vil ikke bli gjenkjent og da blir det så dumt å måtte passe meg hele tiden for hva jeg skriver Når er UL? Har falt litt av lasset her inne nå de siste ukene... Ja, det perfekte huset venter på oss et sted. Er veldig nysgjerrig på hvor det her . Tenk at det finns et sted i nærheten og venter på oss Stor fare for at jeg kan bli gjenkjent jeg og . Skulle vært mulig å lukke dagbøkene sine, at bare inviterte hadde tilgang mener jeg. Da hadde man ikke trengt å bekymre seg over slikt. UL er ons 22/9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #786 Del Skrevet 10. september 2010 16 uker i dag Har ikke vært så flink til å skrive i det siste. Har ikke orket. Er ofte inne og leser da Hadde en samtale om to sjefene mine om jobbsituasjonen min fremover. Snakket i 1.5 time. Jeg tok opp mye av det jeg var missfornøyd med. Var helt utslitt etterpå. Ser ut som ting kan ordne seg. Vel, litt ihvertfall.. Begynner å få en liten, hard kul på magen nå, men fortsatt ser jeg ikke gravid ut. Vekta går sakte men sikkert oppover. Veier mellom 61 og 62 nå. Begynte på 58. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. september 2010 #787 Del Skrevet 10. september 2010 Hurra for 16 uker! :rødme: Du går opp i vekt i et veldig fint tempo da. Synes du skal være fornøyd med det. Og magen kommer, min bare poppet ut over natten omtrent i uke 15. I følge jm var det nok fordi babyen flyttet seg lenger opp. Også har den poppet enda mer ut to ganger etter det også, så det går veldig i rykk og napp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. september 2010 #788 Del Skrevet 10. september 2010 16 uker Så bra at det blir forbedringer på jobb, hvertfall litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2010 #789 Del Skrevet 10. september 2010 16 uker Tiden går jammen meg fort hos deg! Håper du får en flott og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2010 #790 Del Skrevet 10. september 2010 16uker Synes de siste ukene har gått så innmari fort hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. september 2010 #791 Del Skrevet 10. september 2010 16 uker!!! Tiden går så utrooolig fort! Snart har du en liten skjønnhet i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #792 Del Skrevet 10. september 2010 Hurra for 16 uker! :rødme: Du går opp i vekt i et veldig fint tempo da. Synes du skal være fornøyd med det. Og magen kommer, min bare poppet ut over natten omtrent i uke 15. I følge jm var det nok fordi babyen flyttet seg lenger opp. Også har den poppet enda mer ut to ganger etter det også, så det går veldig i rykk og napp. Ja, det går jevnt og fint, selv om jeg ikke er spesielt begeistret for det ekstra fettlaget og cellulittene som har sneket seg på. Har spist sunnere nå enn jeg gjør til vanlig. Synes på en måte min har poppet litt og, kanskje det er det som har skjedd her og. Ser fortsatt bare ut som jeg har lagt på meg litt, spesielt siden jeg går i så vide klær (ofte med belte i midjen). Har ofte vondt i magen. Har hatt det siden starten egentlig. Da jeg tok utvendig UL var det skikkelig vondt. Noen andre som har det sånn? Jeg får og krampeliknende episoder når jeg reiser meg opp, nyser, beveger meg brått e.l. Det har jeg og hatt siden staren. Har lest om ligamentsmerter, men det er vel i lysken? Har kun hatt vondt i lysken èn gang. 16 uker Så bra at det blir forbedringer på jobb, hvertfall litt 16 uker Tiden går jammen meg fort hos deg! Håper du får en flott og avslappende helg 16uker Synes de siste ukene har gått så innmari fort hos deg 16 uker!!! Tiden går så utrooolig fort! Snart har du en liten skjønnhet i armene dine Tusen takk for så mye heing . Nå ble jeg veldig glad Ja, tiden har egentlig gått veldig fort i det siste,samtidig som jeg plutselig begynner å bli utålmodig etter å få vite kjønner og å være halvveis. Det virket plutselig så kort tid til, men samtidig så er det en stund til. Skjønner ikke at det blir en beby ut av dette. Skjønner ikke at jeg "snart" skal føde. Skjønner ikke at jeg kommer til å gigantisk mage. Det virker så fremmed, men samtidig så nært. Ja, jeg får håpe det blir bedringer i jobben. Planen er uansett å bytte jobb så snart jeg kan. Kanskje blir det allerede når jeg komemr tilbake fra permisjon. Hvis ikke blir det skoleåret etter. Oi, det blir faktisk skoleåret 2012/13 Fikk helt panikk i går siden jeg har spist endel parmesan i det siste. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det Leste så at det var greit, siden det ikke var myk ost (?). Men det er sikkert forskjellige meninger om det... . Huff, det er så mye en skal passe på. Ha en fin kveld, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. september 2010 #793 Del Skrevet 10. september 2010 Parmesan går helt greit, men man skal visstnok være forsiktig med den som er ferdigrevet. Parmesan i stykke som man skaver selv er helt trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #794 Del Skrevet 10. september 2010 Parmesan går helt greit, men man skal visstnok være forsiktig med den som er ferdigrevet. Parmesan i stykke som man skaver selv er helt trygt Åh, takk, det er det jeg har spist *puh* Nå ble jeg plutselig veldig svimmel, selv om jeg bare sitter her. Har spist bra i dag. Fikk og en plutselig crawing på kald bamsemums. Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2010 #795 Del Skrevet 10. september 2010 Har skjønt det samme som Tusle sier, så parmesan går fint an å spise. Og godt er det, for det setter så god smak på maten Ha en fin fredagskveld med bamsemums og kanskje tv-titting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #796 Del Skrevet 12. september 2010 Har skjønt det samme som Tusle sier, så parmesan går fint an å spise. Og godt er det, for det setter så god smak på maten Ha en fin fredagskveld med bamsemums og kanskje tv-titting Takk, det var godt å høre. Tror allikevel jeg holder meg unna resten av svangerskapet. Fikk en liten støkk i meg, så er vel kanskje mest for psykens del. Huff, vi vet for mye om hva vi kan og ikke kan. Helga har vært kjempefin og avslappende . Klarte å holde meg unna bamsemums på fredag, men kjøpte meg til gjengjeld en stor pose smågodt på lørdag . Etter at jeg har tatt noen biter, har jeg ikke lyst på mer. Må finne meg en rutine på dette søtsuget mitt. Enten bare i helger eller en liten bit hver dag. Har fått crawing på løk nå da. Har alltid vært veldig pinglete når det gjelder smaker. Nå skal ting helst smake mye. Tzatziki går og lett ned her. Ikke det at det smaker så mye, men var mye mer forsiktig med sånt før. Mmmm, så fikk jeg lyst på mer tzatziki Nå ser jeg på et program på tv-norge som handler om damer som ønsker seg jenter. Hun ene sammenlikna det å kun få gutter som samme sorg som det å være barnløs . Tenk om det kommende barnet ser programmet senere (og det er en gutt)... Lurer på å kjøpe denne vognposen: Bunker vognpose . Har Stokke-vognen, så vet ikke om jeg gidder å kjøpe en dyr voksipose. Når vi går over til sportsdelen må vi uansett bruke en annen vognpose (som følger med vognen). Jeg har termin i slutten av februar. Da begynner det å bli vår, så vanskelig å vite hva slags vognpose jeg skal kjøpe. Denne typen var helsårs. Voksi-posen er sikkert bedre, men kanskje passer denne bedre våre behov (?). Synes dette er veldig vanskelig i grunn. Noen som vet hva 5-punktssele er? Passer alle vogner med 5-punktssele. Men det gjelder kanskje når barnet skal sitte? Tror jeg skal kjøpe denne stellevesken. Denne kan mannen og bruke. Dessuten er den ikke for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2010 #797 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg så også det programmet om de som ønsket seg en jentebaby, helt utrolig. Hun ene dro jo til Spania (mener jeg det var) for å få satt inn to jenteembryoer... helt utrolig! Vognpose, kjenner til problemet ja. Det er mange å velge mellom, hva skal man liksom gå for. Noen ganger er mars en iskald mnd, andre ganger, litt mildere. :klø: Fin vognpose dere har sett på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. september 2010 #798 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) 5-punkts-sele er sånn som er i noen bilstoler f.eks. Sånne som går over skuldrene på babyen og mellom beina og over magen, og festes på magen. Sånn. De posene er forresten supersøte. Ønsker meg en sånn selv, kanskje må få oss til våren når Voksi-posen blir for varm. Endret 12. september 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #799 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg så også det programmet om de som ønsket seg en jentebaby, helt utrolig. Hun ene dro jo til Spania (mener jeg det var) for å få satt inn to jenteembryoer... helt utrolig! Vognpose, kjenner til problemet ja. Det er mange å velge mellom, hva skal man liksom gå for. Noen ganger er mars en iskald mnd, andre ganger, litt mildere. :klø: Fin vognpose dere har sett på Så ikke hele programmet, men det var ei som hadde fått jentetvillinger. For et press de legger på de stakkars jentene. Mødrene tror tydeligvis at lykken i livet er å få jente. Litt av noen forventninger å oppfylle. Kjente jeg ble ordentlig sint av å se på Tror man bare må gå for en etterhvert. Men man har lett for å tenke at alt som ikke er det beste, ikke er bra nok, hvis du skjønner. At det ikke er noe annet alternativ enn voksiposen f.eks. 5-punkts-sele er sånn som er i noen bilstoler f.eks. Sånne som går over skuldrene på babyen og mellom beina og over magen, og festes på magen. Sånn. Tusen takk . Men sånt bruker man ikke når man ligger vel? :klø: Stokke har som sagt en egen vognpose når barna sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. september 2010 #800 Del Skrevet 12. september 2010 Det er noen som bruker det, om ungen er veldig urolig, og når den begynner å klatre. Det er skummelt om vogna velter eller ungen faller ut før man rekker å reagere, og da er det greit med sele, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå