Gå til innhold

Ribbe i butikken

Fremhevede innlegg

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Noen som vet om butikker som selger ribbe? Helst ferdigstekt, for det er bare til meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen som vet om butikker som selger ribbe? Helst ferdigstekt, for det er bare til meg.

Jeg vet fjordland har hatt julemat i porsjonspakker. Men NÅR dette kommer, og OM de faktisk har ribbepakken fortsatt, det vet jeg ikke. Men det er ihvertfall det første og beste jeg kommer på :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg vet fjordland har hatt julemat i porsjonspakker. Men NÅR dette kommer, og OM de faktisk har ribbepakken fortsatt, det vet jeg ikke. Men det er ihvertfall det første og beste jeg kommer på :)

Tenkte egentlig mest på ferdigstekt ribbe i butikken jeg fra ferskvaredisken. Vil ikke ha noe tilbehør til.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Tenkte egentlig mest på ferdigstekt ribbe i butikken jeg fra ferskvaredisken. Vil ikke ha noe tilbehør til.

Vanskelig å komme med forslag på forretning(er) når jeg ikke vet hvor du bor. I Oslo har Jacobs, Strøm-Larsen og flere Meny-butikker det. Ultra på Bryn regner jeg også med at har det.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Vanskelig å komme med forslag på forretning(er) når jeg ikke vet hvor du bor. I Oslo har Jacobs, Strøm-Larsen og flere Meny-butikker det. Ultra på Bryn regner jeg også med at har det.

Okei, det er i Oslo jeg bor. Regner med at det varierer litt fra dag til dag hva de har også. Problemet er at butikkene rett ved meg ikke har det,så jeg må vel kanskje kjøre et stykke da.

Skrevet

Vet ikke i Oslo, men Meny butikkene i Sandefjord har dette i ferskvaredisken - varme ribbestykker altså.

Ikke hver dag dog, kommer vel litt ann på hva de har på kjökkenet vil jeg tro.

Skrevet

Meny på Oslo City pleier ofte ha ferdigstekt ribbe

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Det virker visst som cluet er å gå i en Menybutikk :)

Skrevet

De har ofte ferdigstekte ribbebiter på MEGA også :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
De har ofte ferdigstekte ribbebiter på MEGA også :)

Det hadde vært noe, for det er mye nærmere her jeg bor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...