Gå til innhold

Forstoppelse hos barn


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært til legen med min datter på grunn av problemer med forstoppelse, hun er forresten 10 år. Har fått anbefalt å sette klyx på ho, noe jeg har gjort en gang. Det var en forferdelig opplevelse for henne, hvor hun skalv ukontrollert, blei bleik kvalm, å veldig ferdig etterpå, tok en flaske som inneholdt 120 ml, å fikk egentlig annbefalt 250, hvordan det hadde blitt tør jeg ikke å tenke på. Men nå har ho gått mange dager uten igjen, å lurer på om et mini klyster kan være litt mindre volsomt for tarmene?

Har fått annbefalt å få tømt skikkelig, for så å bruke movicol og kansje valnøttolje for å smøre tarmen.

Noen som har litt erfaring med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...